Sovende Panda Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har ikkje for høge forhåpningar etter dei siste kampane. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er Drogba utelatt fra troppen igjen, eller? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Helt sikkert. Han sutrer jo bare for tiden... så det er nok bare et tidsspørsmål før han er i en annen klubb. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er jo kun en drøy uke til vinduet stenger da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mye kan skje på en uke. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Joda, men det er nå og frem til vinduet stenges at det virkelig jobbes med å bytte ut spillere. Bruker en halv måned på å lete/diskutere/analysere, så brukes den siste tiden på å selge/kjøpe. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Drogba er med i troppen. Terry, Essien og J. Cole er ute på grunn av skader, mens Mikel er suspendert. Derfor ønsker jeg å se følgende lag: Cudicini - Ferreira, Ivanovic, Alex, Belletti - Kalou, Ballack, Lampard, Stoch - Di Santo, Drogba. ... men det er egentlig lite realistisk. Scolari er en sucker for 4-3-3, og da tipper jeg Belletti går inn som anker foran Ballack og Lampard. Det er dog en viss mulighet for at både Stoch og Di Santo starter - tatt i betraktning deres positive innhopp under Stoke-kampen - og det er meget gledelig. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Chelsea vs Ipswich Town 3-1 Såg ikkje kampen men det er eit flott resultat Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Skal vistnok ha vært en av de bedre kampene Chelsea har spilt i det siste. 2 mål av Ballack var overraskende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Syk frispark av Lampard. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Cudicini klar for Spurs! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Har Cudicini spilt i ligacupen for dere i år?Har veldig lite lyst å møte han i ligacupfinalen i år Fant utav det.Han er Cup Tied :!: Endret 26. januar 2009 av Corey Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Må nesten takke verdens beste reservekeeper for den trofaste jobben han har gjort de siste par årene. Jeg tviler på at noen andre keepere med hans kvaliteter ville ha gjort det samme. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja, takk for alt han har tilført klubben vår, både som reservekeeper og mentor for vår førstekeeper. Synd at han går, men jeg har forståelse for det. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Synes at Petr Cech har skuffet denne sesongen. Jaja, likevel eit forbilde i mine auge Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Må nesten takke verdens beste reservekeeper for den trofaste jobben han har gjort de siste par årene. Jeg tviler på at noen andre keepere med hans kvaliteter ville ha gjort det samme. Beste reserve-keeperen i Premier League hvertfall. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg mener han er best i verden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvem blir reservekeeper nå? Hilario? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Muligens verdens beste reservekeeper som forsvant der, ja. Dette kan ha negativ innvirkning på Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå