PrettyBoy Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Cuadrado er vår Gleder meg til å se han spille! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) The Special Juan is back in black(Oh yeah)! Kjempespennende signering! Endret 2. februar 2015 av Aleks 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Oscar <3 Kunne droppet den #therewillbehaters reklamen i fra Adidas som stort sett bare gir mening for Costa og Suarez av det jeg har sett da. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Han kunne også ha droppet den første setningen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Han kunne også ha droppet den første setningen Haha. Nei, det var fantastisk. 3 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Han kunne også ha droppet den første setningen Jealous? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Han kunne også ha droppet den første setningen Jealous? Tviler. da han strengt tatt holder med en større klubb. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Deilig! Velkommen skal han være. Kan ta en vits for å lette på humøret: Endret 2. februar 2015 av Emils. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 @Emils ingen hemmelighet at utenlandske spillere ofte er billigere, ihvertfall fra Tyskland og Italia. Spesielt når man henter dem fra mindre klubber. Da er det ofte slik at spilleren selv også er veldig keen på å dra til en større klubb som presser klubben til å redusere kravet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg tror man kunne fått presset ned prisen vesentlig om man virkelig ville det. Cuadrado har vel også vist seg frem på verdens største scene. Jeg skal ikke si så mye, for Chelsea står vel for en av de dårligste dealene utført i nyere tid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Soton leder forøvrig U21 ligaen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Er det bare meg eller er den summen helt sykt høy? Mata sin sum kan jeg forstå, for han var tross alt vår beste spiller over 2 sesonger, men så har vi tre andre som langt i fra har den verdien de blir solgt for. Det er bare å ta av seg hatten for dama som styrer overgangen på Stamford Bridge. Endret 2. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Er det bare meg eller er den summen helt sykt høy? Mata sin sum kan jeg forstå, for han var tross alt vår beste spiller over 2 sesonger, men så har vi tre andre som langt i fra har den verdien de blir solgt for. Det er bare å ta av seg hatten for dama som styrer overgangen på Stamford Bridge. At Luiz står for nesten halvparten av den summen er det mest sinnsyke. Det må være både den beste dealen og den letteste dealen vi har gjort på mange år. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Den personen som landet den dealen burde få en egen statue utenfor Stamford Bridge. Sikkert noen fra PSG som kommer til å uttale seg om det etter å ha sluttet (eventuelt at Luiz blir solgt eller legger opp) om hva faen de tenkte på da de gikk med på å betale så mye. Blir spennende. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Marina som driver forhandlingene våre. Hun har baller for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Sign her up, LvG! Woody har veldig god greie på sponsorer og kommersielle ting, men overganger er litt meh. Han burde bare konsentrere seg om det kommersielle. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Så da har vi 4 alternativer for de 3 plassene bak spissen. Mulighet for å flytte Cesc frem men da svekkes midtbanen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Hazard, Willian, Oscar, Cuadrado, Ramires, Fabregas, Matic, Mikel? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Marina som driver forhandlingene våre. Hun har baller for å si det sånn. Takk til henne for 50 mill £ for Torres da, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå