PrettyBoy Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Tror nok Cesc er klar til City kampen. Tippes disse starter: TC Ivan JT Cahill Azpi Matic Cesc Ramires Willian Hazard Costa Du tror ikke Costa får noe straff? Blir nok straffet ja, men er jo snakk om å anke saken osv.. Endret 30. januar 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Tja. Kan argumentere med at han burde stoppet bevegelsen når han kjente leggen under foten, selv om han ikke så hvor han satt foten.. Hadde du gjort det? Husk at sakte bevegelser ljuger veldig. Hadde jeg løpt og merket at jeg tråkket på noen hadde jeg antagelig kasta meg fremover eller noe, ja. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Blir nok straffet ja, men er jo snakk om å anke saken osv.. Saken er jo anket. FA fremskyndet behandlingen sånn at det skulle være avgjort før kampen mot City. Hvis de opprettholder karantene (+1 kamp) så må han sone allerde fra i dag. Det blir ikke noen sjanse til å anke avslaget på anken. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Nå er det, i følge VG, avgjort at Costa blir utestengt i 3 kamper, fra og med City-kampen. 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Blir nok straffet ja, men er jo snakk om å anke saken osv..Saken er jo anket. FA fremskyndet behandlingen sånn at det skulle være avgjort før kampen mot City. Hvis de opprettholder karantene (+1 kamp) så må han sone allerde fra i dag. Det blir ikke noen sjanse til å anke avslaget på anken. Fuck! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Godt han blir straffa ekle Costa. Chelsea har fått sin Suarez på godt og vondt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Suarez var verre. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Blir tydeligere at FA har en agenda mot Chelsea, hva faen slags bevisføring er det de holder på med og hvorfor er de så inkonsekvente? Endret 30. januar 2015 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Agenda? Diego Costa har et agressjonsproblem. Har sier det selv i intervjuer, at i yngre alder så skulle det bare en liten takling til, så rant det over for han. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det er jo ingen agenda at de endelig straffer PLs verste spiller? Herregud da. At de er inkonsekvent har vi dessverre sett, men vi kan da svarten ikke klage når de faktisk gjør jobben deres. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Costa blir utestengt, og det er greit med tanke på hva han gjorde. Men jaggu gikk behandlingstiden til FA drastisk ned i denne saken i forhold til andre. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Helt rett spør du meg. Håper de kan gjøre dette hurtigere i framtiden også. Det er dårlig at en klubb kan anke seg til en fordel. Nå har de gjort det én gang og da må de gjøre det neste gang også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg kan si meg fornøyd med straffen, om de i fremtiden er like konsekvente med bevisføring og behandlingstiden. Minnes tilbake til dopingtesterne fra FA som plutselig dukket opp siste trening før en kamp mot United. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Tja, Vertonghen tok kvelertak i kampen på Onsdag. Ingenting gis for det. Straffen til Costa er ingenting å klage på, men så vitt jeg vet hører ikke kvelertak hjemme på fotballbanen. Man kan bare se for seg avisene om Costa gjorde det samme. #heksejakt Endret 30. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Suarez var verre.Gi han tid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Cuadrado sine favoritter på Twitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå