Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Tja. Kan argumentere med at han burde stoppet bevegelsen når han kjente leggen under foten, selv om han ikke så hvor han satt foten..

Hadde du gjort det? Husk at sakte bevegelser ljuger veldig.

Hadde jeg løpt og merket at jeg tråkket på noen hadde jeg antagelig kasta meg fremover eller noe, ja.

Lenke til kommentar

Blir nok straffet ja, men er jo snakk om å anke saken osv..

Saken er jo anket. FA fremskyndet behandlingen sånn at det skulle være avgjort før kampen mot City. Hvis de opprettholder karantene (+1 kamp) så må han sone allerde fra i dag.

 

Det blir ikke noen sjanse til å anke avslaget på anken.

Lenke til kommentar

 

Blir nok straffet ja, men er jo snakk om å anke saken osv..

Saken er jo anket. FA fremskyndet behandlingen sånn at det skulle være avgjort før kampen mot City. Hvis de opprettholder karantene (+1 kamp) så må han sone allerde fra i dag.

 

Det blir ikke noen sjanse til å anke avslaget på anken.

Fuck!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Blir tydeligere at FA har en agenda mot Chelsea, hva faen slags bevisføring er det de holder på med og hvorfor er de så inkonsekvente?

 

 

article-2308982-194AD0D4000005DC-607_634

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg kan si meg fornøyd med straffen, om de i fremtiden er like konsekvente med bevisføring og behandlingstiden.

 

Minnes tilbake til dopingtesterne fra FA som plutselig dukket opp siste trening før en kamp mot United.

Lenke til kommentar

Tja, Vertonghen tok kvelertak i kampen på Onsdag. Ingenting gis for det. Straffen til Costa er ingenting å klage på, men så vitt jeg vet hører ikke kvelertak hjemme på fotballbanen. Man kan bare se for seg avisene om Costa gjorde det samme. #heksejakt

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...