Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Misunnelig på den Cuadrado-overgangen... :( (Hvis den skjer)

Har sett han spille ett par matcher i Fiorentina i tillegg til VM og han er jævla god på alt egentlig. Kjapp, sinnsyk dribler og en meget bra skuddfot. Han er en sånn spiller som kan gjøre alt selv, slik som Hazard eller Aguero. Willian må nok forberede seg på benken ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Misunnelig på den Cuadrado-overgangen... :( (Hvis den skjer)

Har sett han spille ett par matcher i Fiorentina i tillegg til VM og han er jævla god på alt egentlig. Kjapp, sinnsyk dribler og en meget bra skuddfot. Han er en sånn spiller som kan gjøre alt selv, slik som Hazard eller Aguero. Willian må nok forberede seg på benken ja.

Håper han er så god, har ikke sett noe særlig av han :w00t:

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Tror nok Cesc er klar til City kampen.

 

Tippes disse starter:

 

TC

Ivan JT Cahill Azpi

Matic Cesc Ramires

Willian Hazard

Costa

Du tror ikke Costa får noe straff?

 

Han får vel spille om han anker straffen :)

Lenke til kommentar

Er vel ikke vits å diskutere om det var bevisst? Det burde i alle fall være opplest og vedtatt.

 

Bra FA tar grep, får håpe de fortsette med det fremover, med alle spillere. Så lenge de er konsekvente, så må de bare kjøre en linje. Nytter ikke slik som nå, å bare straffe noen spillere.

Lenke til kommentar

Eg ser da tydelig at han kaster et blikk ned på foten før han tråkker. Så vet ikke hva de andre ser...

 

Men for all del, eg kan ikke hundre prosent sikkert si at han gjør det med vilje. Men det ser slik ut for meg.

 

Åsså to ganger i samme kamp. Alternativt er han tidenes kløne. Idiot vet vi jo at han er, så mye mulig.

Lenke til kommentar

Eg ser da tydelig at han kaster et blikk ned på foten før han tråkker. Så vet ikke hva de andre ser...

 

Men for all del, eg kan ikke hundre prosent sikkert si at han gjør det med vilje. Men det ser slik ut for meg.

 

Åsså to ganger i samme kamp. Alternativt er han tidenes kløne. Idiot vet vi jo at han er, så mye mulig.

Suarez snublet jo med åpen munn inn i skulderen på motstander. :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...