Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin "byttehandel" det, da får dere en som er best på høyrekanten. Hvor mye går Schurrle for?

Teit at Chelsea er så latterlig gode på overganger, både rett spiller og rett pris ut og inn.

E: leif

Det er vel det fine med Mourinho. Han kjøper spillere til posisjoner han vet han trenger spillere. Ikke er han så arg som enkelte managere er heller, at han på liv og død skal tvinge dem til å spille et sted de aldri ville fungert. Mourinho kvittet seg fort med Mata, som var Chelseas beste spiller i to sesonger, fordi han aldri ville passet inn i filosofien til Mourinho. Personlig synes jeg det er helt topp at vi har en manager som handler spillere inn til et kollektiv og ikke individualister.

Lenke til kommentar

Min våte drøm er å finne en venstrebeint Hazard og plassere han på høyrevingen.

Aaaah, det hadde vært drømmen jaa..Januzaj? Han er langt ifra like god som Hazard. Men tror at han kunne ha blitt utrolig god under JM så har vi jo Hazard som han kan lære en ting eller to av. For å toppe alt sammen så henter vi Pogba til sommern :)

Er Cuadrado en type som skjærer inn, eller holder han seg stort sett på høyrekanten?

Regner med at vi får en del innlegg med en spiller som Cuadrado, er usikker på om Costa er så god på huet.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Wehey :)

Noen som har peiling på hvordan det går med Romeu?
Har ikke fått med meg at han er lånt ut til Stuttgart før nå.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Veldig trist for Willian hvis dere kjøper han. Kanskje vi kan kjøpe han fra dere da? Det er en spiller vi faktisk kunne trengt, og jeg tror han kan bli veldig god.

Mot Liverpool fikk man se mye av det som bor i han.

Det er jo for å gi Willian konkuranse og gi mer bredde til stallen. Vi så jo hvor gode våre nest beste spillere var mot Bradford..

Lenke til kommentar

Greit nok, men tror du gode spillere finner seg i å være andrevalg?

Man kan ikke ha et lag bare bestående av 11 klassespillere, mens resten bare er søppel. Dessuten forsvinner Salah og Schurrle og da sitter vi igjen med bare Hazard og Willian som vinger. Når vi skal kjempe om tre gull i vår, så tror jeg ikke det blir mangel på spilletid for noen vinger - så lenge de presterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...