tc47 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvorfor skulle han ment det? Skrev jo i framtidssammenheng og skrev det 21.42 og kampen begynte lenge før det. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvilken dato spilles den kampen? Hvis det er langt frem i tid er det sikkert ikke satt opp enda, men med mindre det er noen andre spesielle kamper den dagen går den helt sikkert på en av Canal+ kanalene. mente stoke, og den går på søndag eller lørdag Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Ifølge The Times er Drogba igjen utelatt fra troppen, selv om han er fully fit og i utgangspunktet kampklar. Hva betyr det? Er han - etter veldig mye fram og tilbake - "endelig" på vei ut? Er det positivt? Negativt? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Han er fremdeles, gitt en viss form, en av verdens ypperste spisser. Men han er også gammel, tidvis meget sutrete, og hvis han ikke vil være i klubben, er han heller ikke velkommen. Men vet vi at han virkelig vil vekk? Og er det derfor Scolari verken har tatt han med mot Southend eller Stoke? Eller prøver han, som den nevnte artikkelen foreslår, å straffe Drogba for hele lagets skuffende forestilling mot United? Det som i hvert fall er positivt med Drogbas fravær og den voksende uroen rundt hans fremtid i klubben, er Di Santo og det faktum at han muligens får mer spilletid. Personlig vil jeg gjerne se han og Anelka starte sammen på topp i en 4-4-2-formasjon, flankert av Malouda og Kalou. De to siste er forholdsvis gode til å holde sidene sine og gir derfor rom til vår sentrale midtbane (Mikel og Lampard), samt Di Santo og Anelka som lurer foran. I enkelte kamper tidligere i sesongen har "alle" spillerne klumpet seg sammen sentralt - Deco, Ballack, Lampard, Mikel, J. Cole, Anelka og Drogba. Dessuten prøvde vi i disse kampene "alltid" å angripe rett på og sentralt. Med hardkjempende, hodesterke forsvarere slet vi derfor med å komme gjennom. Jeg savner vingspiller vårt. Hvordan hadde sesongen vår sett ut med Robben, Duff og/eller Robinho på laget? Endret 17. januar 2009 av Treblad Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Utelatt fra troppen igjen? Da er det nesten helt sikkert at han forlater klubben... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Deilig med 3 poeng i dag! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Vet ikke om det var fortjent, men jeg ble PISSE-sur da jeg sjekka tekst-tv. Endret 17. januar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Chelsea skapte veldig mange sjanser, så det var fortjent. Men Stoke spilte helt fantastisk i de første 40 minuttene av andre omgang, før det raknet... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Peh. Det er tydeligvis sånn det føles å være Liverpool-supporter. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Å ta tre poeng på overtid. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Det var faktisk 3 bytter som avgjorde kampen, jeg er sjokkert. Meget bra, og veldig artig at det var våre 2 yngste spillere som la opp til hvert sitt mål. Edit: Avjgørende var kanskje litt sterkt, men det var ihvertfall innbytterne som stod bak begge målene. Stoch gjorde det bare bra i de minuttene han var på, med Cole ute får vi sikkert se en del av han fremover. Endret 17. januar 2009 av kvitrafn Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Var glad når jeg så at det var Di Santo som lager det første målet, er noe med den spilleren som jeg virkelig liker. Belletti derimot, ekkel Fint for Lampard å få en deflection special på sin 400. kamp da Endret 17. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Match Stats Chelsea Stoke City 42(12) Shots (on Goal) 4(1) 8 Fouls 15 11 Corner Kicks 4 1 Offsides 1 71% Time of Possession 29% 0 Yellow Cards 3 0 Red Cards 0 0 Saves 10 hihi.. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hehe, kan ikke si noe på at seieren var fortjent i alle fall. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Morsom statistikk, men den vekker også bekymring: Vi må bli mer effektive foran mål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) 42 skudd, 12 på mål? hehe... Det er neimen ikke mye bra! Man kan faktisk si at Chelsea er like gode å skyte som Stoke. 1 av 4 treffer mot mål Endret 18. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Neste kamp, mot Ipswich, bør være ein lett seier Endret 23. januar 2009 av mutu Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Neste kamp, mot Ipswich, bør være ein lett seier Ikke få for høye forhåpninger nå. Alt kan skje i fotball, er ikke sikkert det blir en lett seier for Ipswich. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tja, skal aldri si aldri. Chelsea er lang fra toppformen og Championship-klubbene kjemper med alt de har. Vi bør kanskje slå dem, men for tiden er Chelsea ganske bingo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå