oOF Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Zouma var ok, men var det han som lot Coutinho løpe gjennom i førsteomgangen og skyte? Jepp, Zouma gikk bare 1m til siden, mot Terry(?). Kjempetabbe, kunne fort blitt mål, heldig der, Chelski. Jeg syntes at Willian var MOTM by far. Courtois var god, men han hadde ingen ekstraordinære redninger. Hadde Coutinho kunnet skyte så Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Haha, ja! Men han var mye verre i fjor, da ble alt blåst utenfor mål... Coutinho kommer til å bli sinnsykt god en dag! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 http://youtu.be/JDfeCiNSE9w Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Costa blir altså straffet for stemplingen på Can, helt greit. FA skal vist prøve å "skynde seg", slik at vi må klage FØR City kampen. Det regner jeg med at vi gjør. For om vi klager, og klagen ikke går igjennom mister Costa da: Aston Villa, Everton, Burnley og Leicster. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Er det noe å klage over? City-kampen er den klart vanskeligste og viktigste. Dere burde klare dere helt fint uten ham i de andre kampene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Om vi ikke klager så får ikke Costa spilt City kampen? FA kommer sikkert til å komme med dommen innen Fredag, som gjør at Chelsea må klage, og dermed risikere en ekstra kamp, for å få Costa klar mot Ctiy. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Costa blir altså straffet for stemplingen på Can, helt greit. FA skal vist prøve å "skynde seg", slik at vi må klage FØR City kampen. Det regner jeg med at vi gjør. For om vi klager, og klagen ikke går igjennom mister Costa da: Aston Villa, Everton, Burnley og Leicster. It's a thug life. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Om vi ikke klager så får ikke Costa spilt City kampen? FA kommer sikkert til å komme med dommen innen Fredag, som gjør at Chelsea må klage, og dermed risikere en ekstra kamp, for å få Costa klar mot Ctiy.Poenget mitt er at det høres ut som om du klager over situasjonen. Chelsea burde definitivt klage/anke dommen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 https://twitter.com/ChelseaFansYT/status/560397640429731841 Greit mye blod når det tyter ut av skoen hans. Ser ut som han har sparket til et spedbarn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 https://twitter.com/Mourinholic/status/560537586696192002 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) "Typisk Chelsea-flax" -Mr.brightside Endret 28. januar 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Savner han litt av og til Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Tottenham i finalen da. Som jeg håpet på. På tide å la Vertonghen få kjenne hvordan en takling kjennes ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Min spådom er at Verthongen er uheldig, brekker ene beinet på Hazard, og man finner senere ut at skaden er såpass alvorlig at han aldri kan spille fotball igjen.Jeg hadde vært trist. Fantastisk spiller. Men livet er urettferdig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Heheh, jeg siktet egentlig bare til at Vertonghen kastet seg veldig lett ved to anledninger i forrige møte mot Chelsea. Så om han først skal falle, så kan det være etter Costa suser. Håper selvfølgelig ikke han blir skadet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Di Marzio melder at Chelsea kommer til å utløse klausulen til Cuadrado, samtidig nevnes det at Schurrle er på vei til Wolfsburg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Fin "byttehandel" det, da får dere en som er best på høyrekanten. Hvor mye går Schurrle for? Teit at Chelsea er så latterlig gode på overganger, både rett spiller og rett pris ut og inn. E: leif Endret 28. januar 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå