Sovende Panda Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har trua på Chelsea Men dei siste kampene så har ikkje resultata vore så gode som dei "burde" ha vore. Det har gått bort nokre viktige poeng på kamper som me burde ha vunnet. Men Chelsea har eit sterk lag, det har Manchester også. Det blir nok ein jevn kamp Lenke til kommentar
Don Vito Corleone Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) En kamp mellom to av verdens beste klubblag. Det er i hovedsak bare Barcelona og Inter som kan måle seg med disse gigantene. Lykke til Endret 11. januar 2009 av Don Vito Corleone Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Dere står for tidvis skammelig spill og oppførsel i dag, f.eks. ved Belletti. Endret 11. januar 2009 av arehei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Rooney derimot, for en englegutt. Så snill og høfelig:) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er ufattelig skuffet akkurat nå. United var utrolig gode, all kudos for prestasjonen deres i dag, men det som irriterer meg mest er forsvarspillet. Det, i tillegg til at ingenting ville mot målet til Van Der Saar, gjør meg irritert. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ikke et overraskende tap, men for en måte vi taper på... Kanskje skulle vi sett en ny manager ta grep allerede nå, akseptere at vi satser på top 5 i år, og satse på at han er i god gang til å vinne alt neste sesong:P Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Virker som Drogba ga fullstendig faen. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dere har jo ingen plan b eller c. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kanskje skulle vi sett en ny manager ta grep allerede nå, akseptere at vi satser på top 5 i år, og satse på at han er i god gang til å vinne alt neste sesong:P Mener du virkelig dette? Jeg mener uansett at det er tøv, en manager trenger tid. Det hadde vært ren gale-mathias å sparke Scolari nå, mannen har peiling på fotball og bør få tid. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Plan B er å få Essien tilbake.... eller var det plan A? Vi er, enten vi vil eller ei, utrolig mye dårligere uten han på banen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kanskje skulle vi sett en ny manager ta grep allerede nå, akseptere at vi satser på top 5 i år, og satse på at han er i god gang til å vinne alt neste sesong:P Mener du virkelig dette? Jeg mener uansett at det er tøv, en manager trenger tid. Det hadde vært ren gale-mathias å sparke Scolari nå, mannen har peiling på fotball og bør få tid. Om han hadde gjort noen inngrep i løpet av en kamp så ville jeg vært enig. All respekt til mannen, jeg ser han gjerne som manager i Chelsea nesten utelukkende på sjarm og søthet. Men det virker som at han er handlingslammet i 90minutter mens han ser kampen. Han har helt klart Deco som en personlig venn og ser ikke han på benken uansett hvordan han gjør seg på banen (selv om Deco ikke hadde den dårligste dagen noen sinne idag). Han starter med en Drogba som ikke har motivasjon, form og ikke noe Chelsea ånd lenger virker det som, istedet for Ligaens toppscorer som greit nok heller ikke har gjort stort ut av seg i det siste men rett og slett er en bedre lagspiller vil jeg si enn Drogba. Og det virker ikke som om han lærer av feil vi har gjort tidligere, hvorfor har vi ikke folk på bakerste stolpe, første målet idag var vel utslagsgivende for andre omgang, kanskje kampbildet ville vært anderledes om det stod 0-0 til pause. Men vel Chelsea ble overkjørt av et mye bedre Manchester United idag, og det er godt å se at Alex F. tør å bruke en unggutt i midtforsvaret selv mot det som kanskje kunne vært den største motstanderen i år, virker som Man U har en lysende arvtager til Rio der om han får spille litt sammen med Vidic fra tid til annen. Mancienne og Evans(var det ikke det) faste på landslaget om noen år, kan være et bra utgangspunkt for et England i fremtiden. Scolari trenger nok tid, men jeg hadde ikke lagt meg ned i fosterstilling og kuttet "NEEEEEI!!!" inn i forarmen om han ble byttet ut, men om han klarer å få orden på saker skal jeg være den første som sier at jeg er glad for at jeg tok feil for jeg liker mannen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ser poengene dine, bortsett fra at Evans er fra Nord-Irland Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Synes ikkje det er på tide å bytte ut Scolari... Sjølv om dei siste kampene ikkje har vore gode nok. Husker dåke ikkje den fantastiske starten på sesongen i år. 4-0 seier over Middelsbrough (Trur det var det). Det er tydelig at noko har skjedd med laget den siste tida, men Scolari har (og gjør) ein god job som manager. Man U kampen må være ein av dei dårlegaste kampane eg har sett av Chelsea. Man U hadde mykje meir rom i angrep enn me hadde. Og det er veldig dårleg å ikkje ein gong komme til eit skudd på mål i heile kampen! Men som sagt, Scolari har fortsatt tilliten min Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Portsmouth var det, 4-0. Da var dere syke og folk begynte allerede å si at Chelsea vinner PL lett Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja, jeg tror fremdeles på seier. Er mange kamper igjen, og det har vært fest i United-tråden i noen dager nå... like gale det i mine øyne Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg trur i hvert fall på seier i kveld. Får håpe vi får se litt eksperimentering med taktikk og laguttak for å slå Southend. Edit: 1-0 til Southend, artig med dødball mål mot igjen. Endret 14. januar 2009 av kvitrafn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Drogba er i hvert fall ikke med i troppen. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hmm, muttern og brutter skal på chelsea - Stoke. Lurte på om noen viste hvilken kanal den går på? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvilken dato spilles den kampen? Hvis det er langt frem i tid er det sikkert ikke satt opp enda, men med mindre det er noen andre spesielle kamper den dagen går den helt sikkert på en av Canal+ kanalene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hmm, muttern og brutter skal på chelsea - Stoke. Lurte på om noen viste hvilken kanal den går på? Du mener Southend? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå