Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvis det er penga det bare fokuseres på, kan han like gjerne gå til PSG og få 5 mill i uka.

Da hadde han sikkert tjent mindre likevel, 75% toppskatt i Frankrike . :tease:

Nei, av alt jeg kan lese om i silly season, så er vel rykter om Messi til Chelsea det som er mest silly.

Eneste som vil overgå det er Ronaldo til Chelsea.

Lenke til kommentar

Hvis det er penga det bare fokuseres på, kan han like gjerne gå til PSG og få 5 mill i uka.

Da hadde han sikkert tjent mindre likevel, 75% toppskatt i Frankrike . :tease:

Nei, av alt jeg kan lese om i silly season, så er vel rykter om Messi til Chelsea det som er mest silly.

Eneste som vil overgå det er Ronaldo til Chelsea.

75? Jeeez. :p

Lenke til kommentar

Hvis dere får Messi så gir jeg opp PL. Helt meningsløs liga da. Litt som Bundesliga om dagen

På hvilken måte blir ligaen meningsløs? Tenker du som da United hadde Ronaldo?

Det er en viss forskjell på en Ronaldo i starten av sin karriere og en Messi på høyden av sin.

Lenke til kommentar

Hvis dere får Messi så gir jeg opp PL. Helt meningsløs liga da. Litt som Bundesliga om dagen

På hvilken måte blir ligaen meningsløs? Tenker du som da United hadde Ronaldo?

Det er en viss forskjell på en Ronaldo i starten av sin karriere og en Messi på høyden av sin.

Selvfølgelig, men selv om Messi mot alle odds skulle komme til PL så vil ikke Chelsea dominere så mye som folk tror. Om det er tilfelle at enkelt spillere har så mye å si burde vi smadret Tottenham.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det er jo igrunn smått utrolig at avstanden opp ikke er større.....

Enig, beste eksemplet på det er jo spillerstallene og nåværende ligaposisjon Arsenal -Spurs. Det er klasseforskjell i favør nomadene på alle plasser bortsett fra keeperen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

The suggestion that Lionel Messi would be a realistic target for the club after reports of his dissatisfaction with the Luis Enrique regime at Barcelona, beaten by David Moyes Real Sociedad on Sunday, have been greeted with amusement at Stamford Bridge.

The clubs financial fair play strategy would struggle to accommodate the kind of deal necessary and there are no plans to change that. - http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/chelsea-transfer-news-andre-schurrle-and-mohamed-salah-told-to-shape-up-by-jose-mourinho-9961403.html

Lenke til kommentar

Nå har dama til Messi også begynt å følg Chelsea på instagram. Messi følger Luis og TC også haha.

Messi vil nok ha en ny kontrakt, og trenern sparka.

Leste no rykter om at Adidas og Turkish Airlines ville hjelpe Chelsea med å signere Messi.

Selvom jeg vet at dette ikke kommer til å skje, men hadde det vært lov?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Ja, det er lov det. De spytter bare inn penger i overgangen. De får absolutt ingen eierskap.

Kan ikke på noen som helst måte se at Messi forlater. Jeg regner med at han får treneren sparket. Tror få forstår hvor stor påvirkningskraft han har i Barcelona, men igjen så blir det jo bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Nei, vi kan ikke spleise med Adidas akkurat som at vi ikke kan spleise/få av Roman lengre. Det nærmeste er at hvis vi kjøper Messi så økes Adidas sponsinga med så og så mye. Det kan heller ikke dras langt nok som vi så med PSG sin avtale med Qatar.

Lenke til kommentar

Eneste mulighet for Chelsea å kjøpe Messi er om vi selger mange spillere. Da tipper jeg Hazard og Oscar er blant spillere som må ut. FFP er bygget for å beskytte klubber som allerede har rævva full av penger (som f.eks. United, Real Madrid osv) og for å stanse at det kommer nye klubber som Chelsea og City. Med andre ord - skape et markant klasseskille.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...