Jotun Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 En klubb som kan selge David Luiz for fantasisummen de gjorde kan sikkert få Messi for en slikk og ingenting også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvis det er penga det bare fokuseres på, kan han like gjerne gå til PSG og få 5 mill i uka. Da hadde han sikkert tjent mindre likevel, 75% toppskatt i Frankrike . Nei, av alt jeg kan lese om i silly season, så er vel rykter om Messi til Chelsea det som er mest silly. Eneste som vil overgå det er Ronaldo til Chelsea. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvis det er penga det bare fokuseres på, kan han like gjerne gå til PSG og få 5 mill i uka. Da hadde han sikkert tjent mindre likevel, 75% toppskatt i Frankrike . Nei, av alt jeg kan lese om i silly season, så er vel rykter om Messi til Chelsea det som er mest silly. Eneste som vil overgå det er Ronaldo til Chelsea. 75? Jeeez. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvis dere får Messi så gir jeg opp PL. Helt meningsløs liga da. Litt som Bundesliga om dagen På hvilken måte blir ligaen meningsløs? Tenker du som da United hadde Ronaldo? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvis dere får Messi så gir jeg opp PL. Helt meningsløs liga da. Litt som Bundesliga om dagen På hvilken måte blir ligaen meningsløs? Tenker du som da United hadde Ronaldo? Det er en viss forskjell på en Ronaldo i starten av sin karriere og en Messi på høyden av sin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Matic - Fabregas Oscar - Messi - Hazard Costa Hadde vært utrolig saftig, men 250m? Da ville jeg heller skaffet Pogba og Reus til under halve prisen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Hvis dere får Messi så gir jeg opp PL. Helt meningsløs liga da. Litt som Bundesliga om dagen På hvilken måte blir ligaen meningsløs? Tenker du som da United hadde Ronaldo? Det er en viss forskjell på en Ronaldo i starten av sin karriere og en Messi på høyden av sin. Selvfølgelig, men selv om Messi mot alle odds skulle komme til PL så vil ikke Chelsea dominere så mye som folk tror. Om det er tilfelle at enkelt spillere har så mye å si burde vi smadret Tottenham. Endret 6. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det er jo igrunn smått utrolig at avstanden opp ikke er større..... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det er jo igrunn smått utrolig at avstanden opp ikke er større..... Enig, beste eksemplet på det er jo spillerstallene og nåværende ligaposisjon Arsenal -Spurs. Det er klasseforskjell i favør nomadene på alle plasser bortsett fra keeperen. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 The suggestion that Lionel Messi would be a realistic target for the club after reports of his dissatisfaction with the Luis Enrique regime at Barcelona, beaten by David Moyes Real Sociedad on Sunday, have been greeted with amusement at Stamford Bridge. The clubs financial fair play strategy would struggle to accommodate the kind of deal necessary and there are no plans to change that. - http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/chelsea-transfer-news-andre-schurrle-and-mohamed-salah-told-to-shape-up-by-jose-mourinho-9961403.html Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Nå har dama til Messi også begynt å følg Chelsea på instagram. Messi følger Luis og TC også haha. Messi vil nok ha en ny kontrakt, og trenern sparka. Leste no rykter om at Adidas og Turkish Airlines ville hjelpe Chelsea med å signere Messi. Selvom jeg vet at dette ikke kommer til å skje, men hadde det vært lov? Endret 7. januar 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ja, det er lov det. De spytter bare inn penger i overgangen. De får absolutt ingen eierskap. Kan ikke på noen som helst måte se at Messi forlater. Jeg regner med at han får treneren sparket. Tror få forstår hvor stor påvirkningskraft han har i Barcelona, men igjen så blir det jo bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Er usikker på om jeg vil ha den primadonnaen i klubben uansett, men heldigvis har vi Terry og Drogba i stallen som nok kommer til å dra han ned på jorden igjen hvis han begynner å skape seg på samme måte som i Barcelona. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 FFP gutter. Messi vil ødelegge budsjettet til klubben, selv med støtte fra sponsorer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Nei, vi kan ikke spleise med Adidas akkurat som at vi ikke kan spleise/få av Roman lengre. Det nærmeste er at hvis vi kjøper Messi så økes Adidas sponsinga med så og så mye. Det kan heller ikke dras langt nok som vi så med PSG sin avtale med Qatar. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Eneste mulighet for Chelsea å kjøpe Messi er om vi selger mange spillere. Da tipper jeg Hazard og Oscar er blant spillere som må ut. FFP er bygget for å beskytte klubber som allerede har rævva full av penger (som f.eks. United, Real Madrid osv) og for å stanse at det kommer nye klubber som Chelsea og City. Med andre ord - skape et markant klasseskille. Endret 7. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Torres fra start for AM mot RM i dag! Spent på hvordan han presterer nå som han er hjemme igjen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hadde vært fantastisk om han fikk et mål i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå