dysfunctional Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Lampard signerer for City, gir de samtidig 3 poeng med en matchvinnende scoring, vi taper 5-3 på White Hart Lane. Dagen i dag... https://www.youtube.com/watch?v=8XqwO3FzP2Q Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 I går var en skikkelig dritt dag ja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Det er ikke dommeren sin feil at vi tapte denne kampen, det klarte vi helt fint på egenhånd ved hjelp av et forsvar med nyttårsfeiringsbakrus, og med Cahill i spissen. Hadde ikke gjort noe om vi fikk inn Varane i januarvinduet. Sier ikke dommeren var avgjørende, men han gjorde heller ikke jobben sin. Jeg er derimot enig i forsvaret. Cahill har virkelig ikke vært god nok. Jeg mistenker at Ivanovic er hovedproblemet. "Spill medspilleren din god" var omtrent alt vi lærte opp igjennom oppveksten på fotballbanen. Ivanovic er konstant ute av posisjon og gjør at Cahill må ta jobben til 2 stk. Man kan bare se på venstresiden hvor Terry har Azpilicueta og Hazard. De to løper så mye opp og ned at Terry nesten ALLTID har sikring eller kan holde seg i posisjon. Han trenger sjelden å dra seg ut på en håpløst løpetur fordi Azpilicueta har mistet ballen 90 meter lenger opp på banen. Om så er tilfelle, så tar faktisk Hazard det defensive løpet og hjelper til også. Så det er alltid dekning. Willian og Ivanovic er langt fra samme radarpar. Jeg håper Azpilicueta nå kan ta tilbake høyrebacken. Vi trenger en som orker å løpe opp og ned i en help kamp, men også kan være sikker. Filipe Luis/Bertrand kan ta sin posisjon - siden vi allerede har Hazard der vil det være god dekning. Så må Willian og Schurrle (eller hvem som spiller høyrekant) bli bedre på å jobbe nedover og hjelpe til. Cahill er ingen JT, så vi kan ikke forvente at han skal være like smart og god, men Ivanovic gjør Cahill sin jobb 1000 ganger verre, bare så det er sagt. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Er det to spillere jeg alltid har klagd på så er det Ivan og Ramires. Det positive igår: HAZARD!! wow City skal møte: Everton(B) Arsenal(H) Chelsea(B) Poengtap vil det bli, spess uten Toure som skal spille Afrikacup. Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Spør du meg, ser Chelsea MYE bedre ut enn City. Jeg synes dere svartmaler situasjonen litt vel mye her nå; Ivanovic er blant annet en glimrende høyreback. Cahill er lagets svakeste ledd, men heller ikke han er en dårlig stopper. Hvor fuckings fast hadde ikke Gary Cahill vært i United/Liverpool/Arsenal, for eksempel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Hvor fuckings fast hadde ikke Gary Cahill vært i United/Liverpool/Arsenal, for eksempel? Han hadde ikke vært fast, kun skadet Endret 2. januar 2015 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 For noe dritt. Ingen å skylde på bortsett fra oss selv. Neste kamp I PL er Newcastle som ikke gjør meg mer optimistisk akkurat. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Ser ut til at Cahill slipper straff. Helt latterlig, og hadde egentlig tro på at han kunne ha godt av en pause. Får satse på at mareritt om en viss orkan er straff nok til at han gir faen i slikt fremover. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2015 Ikke for å komme inn her og være en sur blei (så jeg gjør det likevel), men at Cahill til og med slipper unna et smekk på fingeren for sparket på Kane er på grensen til åndssvakt. Greit at han er tent og vil ha tak i ballen, men han prøver jo å sparke gjennom Kane. Ikke at dere kan noe for det men må lufte litt oppgitthet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2015 Var skikkelig unødvendig ja, men som jeg har sagt: FA er elendig på slike ting og jeg slaktet Dowd etter kampen pga. evnen til å overse slike ting. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2015 Spesielt irriterende er det når dette var slikt som skulle bli fikset med de nye reglene, men det har jo ikke blitt noen endring nesten. FA fremstår som helt ubrukelige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Ehm... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Mourinho har vært ute og klaget på behandlingen spillere som Hazard får i ligaen og hvor dårlig dommerne er til å ta tak i det. Jeg forstår hva Mourinho mener, og er tildels enig. Jeg synes at vi skal tåle at man blir taklet og at fotball er en fysisk sport. Jeg liker ikke utviklingen Suarez dro med seg til ligaen mtp. det å kaste seg veldig lett, og overspilling som har kommet de siste årene. Hazard er vel den spillerne i PL som felles mest/blir mest sparket etter, og det er selvfølgelig ikke sunt at man kan holde på slik. Man burde klare å holde det fysiske spillet til innenfor rimelighetens grenser. Som taklingen Hazard fikk mot seg av Stoke - totalt unødvendig å hoppe inn slik i taklinger. Man har også Vertonghen (henger han ikke ut, bruker han bare som eksempel) som kommer inn i stor fart og stempler Hazard på hælen. Det Mourinho visstnok skal ha sagt er at Hazard (tipper han også sikter til spillere som Hazard) ikke kommer til å ville være i en liga om spillere som Shawcross, Skrtel og gjengen få fortsette med all etterslenging og den unødvendige planen i å sette ballkunstnerne ut av spill. Det er som regel spillere som Hazard, Di Maria, Sanchez osv. som er i stand til å utrette noe ekstra - og det ville vært et enormt tap for ligaen om disse spillerne ikke "beskyttes". Med beskyttes mener jeg at spillere som fortsetter å prøve å sparke de ned/sette de ut av spill straffe tilstrekkelig. Nå vil jeg tro Mourinho også kom med disse uttalelsen for å få rettet synet mot akkurat dette. Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Han blir jo sparket ned nettopp fordi han er så god. Hadde motstanderne truffet ballen hver gang han driblet, og dermed sørget for at Hazard mistet ballen, så hadde han ikke vært like god. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Det er ikke rart når han klager når Hazard ser slik ut etter kampen mot Spurs. Dette er heller ikke første gangen vi ser Hazard blø I fra anklene. Fyren får vanvittig mye juling i løpet av kampene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Se der ja. Stemplingen til Vertonghen som sørger for det bakre beinet da tydeligvis. Han blir jo sparket ned nettopp fordi han er så god. Hadde motstanderne truffet ballen hver gang han driblet, og dermed sørget for at Hazard mistet ballen, så hadde han ikke vært like god. Selvfølgelig, men det er fortsatt mange taklinger som settes inn for å sette en stopper for dem. Som gifen under: Det er slike taklinger som er totalt unødvendige å sette inn og som kun utføres for å skade Hazard. Jeg tror det er disse taklingene Mourinho i hovedsak sikter til + de stygge etterslengene Hazard får i form av stemplinger og spark. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Bytt ut Terry med Cahill/Zouma så tror jeg den forsvarsrekka kan bli utrolig god, sånn sett i PL sammenheng. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Drogba ( c) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Kampen vises visst ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå