Aleks Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Heller det at han ikke er god nok på vingen og han passer ikke i en midtbane med to stykker. I en 433 er han derimot perfekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Heller det at han ikke er god nok på vingen og han passer ikke i en midtbane med to stykker. I en 433 er han derimot perfekt. Willian spiller ikke som en typisk ving han heller akkurat, spesielt i de kampene hvor vi kjører Ivanovic frem. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Schurrle var dass (igjen), Willian syns jeg er dårligere enn Ramires på sitt beste, men mulig Ramires alt er over-the-top? Willian bruker som nevnt over for mange touch, og er ofte klønete og for alt for lite direkte i angrep. Det gjelder i etablert forsvar så vel som ved kontringer. Jeg syns generelt at det Willian gjør bra, gjør enten Ramires like bra eller bedre. De deler også en del av de samme feilene, men Ramires har til fordel at jeg syns han er bedre offensivt. Ramires er bedre enn Willian offensivt? Willian har bedre teknikk, bedre pasninger, bedre overblikk, 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Nå er ikke statistikk alt, men Willian har så langt i år et snitt på 1 målpoeng hver 4. kamp / 360 minutt. Det er ganske nøyaktig like mye som Matic. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Nå er ikke statistikk alt, men Willian har så langt i år et snitt på 1 målpoeng hver 4. kamp / 360 minutt. Det er ganske nøyaktig like mye som Matic. Enig at Willian ikke skårer nok mål, men han er fortsatt en bedre spiller enn Ramires. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Mirror Sport can reveal that assistant Darren Cann tried to warn Taylor that it was a penalty rather than a dive. Taylor is understood to have shouted down the officials' headset: "Not a pen, not a pen, simulation." But Cann shouted: "It is definitely not simulation." -source: Mirror Blunder referee Anthony Taylor apologised to Jose Mourinho for failing to award a penalty when Cesc Fabregas was tripped at Southampton on Sunday. It has emerged that Taylor, who instead booked Fabregas for diving in the 1-1 draw, said sorry to the Chelsea boss before both had left St Mary's. -source: Mail Flott av han å be om unnskyldning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Nå er ikke statistikk alt, men Willian har så langt i år et snitt på 1 målpoeng hver 4. kamp / 360 minutt. Det er ganske nøyaktig like mye som Matic. Enig at Willian ikke skårer nok mål, men han er fortsatt en bedre spiller enn Ramires. Men likevel, skulle jo trodd at han i det minste hadde flere enn 2 assists, om han har så mye bedre overblikk og pasninger. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2014 Noen her som har plassert Terry over Lampard over sine all-time favorittspillere? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Han gjør bare jobben sin da. Vi hadde mulighet til å beholde Lampard, men vi har ikke plass. Lampard vil uansett alltid være en klubblegende. Han har gjort så mye for klubben og vært en fantastisk spiller. Endret 1. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Jeg synes Manchester City-perioden en en ripe i lakken til Lampard. Men bare en ripe i lakken på en stor bil som aldri vil bli glemt. Lampard burde ikke takket ja til utlån til City, som er en direkte gullrival, og jeg gleder meg til dette utlånet er over. Uansett, Lampard vil alltid ha en stor plass i mitt Chelsea-hjerte og det hadde vært verre om han skrev under en permanent avtale for City. Endret 1. januar 2015 av Mos Def Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Nå har han jo blitt enig om en forlengelse. Kan jo koste dere ligagullet. Scorte nettopp 3-2 målet for City mot Sunderland. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Han har vel alene vært skyld i tre kamper som gikk i Citys favør? Uavgjortscoringa mot oss og et 2-1 mål mot et lag jeg ikke husker. Står resultatet 3-2 er det nummer tre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Vinn ikveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Starter året med uenighet som vanlig vi to,jotun Endret 1. januar 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Kampen er ødelagt allerede om Wikestad skal kommentere. Faen til drittstart på det nye året. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Wikestad > Alsaker 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Starter året med uenighet som vanlig vi to,jotunNja..... Tror det var av gammel vane. Er vel best for United om Chelsea vinner. Da gull kan laget bare drømme om.... Men er alltid herlig med poengtap til Chelsea.... Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Kan det bli en verre start på året? Lampard sikrer City 3 poeng og vi klarer å drite oss loddrett ut i første kamp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Elendig ja. Hva er det Cahill driver med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå