Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drittkamp. Chelsea avgjør aldri på overtid. aldri. Kan ikke huske sist vi scoret en avgjørende scoring etter det 85. minutt. Det er kanskej det jeg savner mest ved Chelsea. Klarer vi ikke å drepe kampen tidlig så resten av kampen ikke blir spennende, så blir det tap eller uavgjort. Det er trist for det er de magiske scoringene i sluttminuttene som er de deiligste. Hvorfor klarer vi det aldri, mens Ferguson klarte det hele tiden? Møkk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjedelig at man iallefall ikke kan spille en kamp hvor dommeren stjeler fokus. Det skjer for ofte i PL denne sesongen.

Merkelig hvordan spøkelset på høyrekant har blitt også. Både Willian og Schurrle er ute av form. Begge to bruker utrolig mange touch.

Man ser iallefall hvorfor Azpilicueta foretrekkes fremfor Luis. Herregud for en dårlig kamp.

Lenke til kommentar

Lol@dommer. Nok en gang ser man nivået på dommerne i PL. Ikke bare blir dere snytt for straffe, men Fab får til og med gult kort. Kan ikke annet enn å le. Skulle tro man måtte være helt sikker for å gi gult for filming, men den gang ei. Lista for akkurat dette har blitt lagt mye lavere de 2 siste sesongene. Var vel noe snakk om at de skulle ta mer tak i filmerne... Ser hvordan det går. :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Schurrle var dass (igjen), Willian syns jeg er dårligere enn Ramires på sitt beste, men mulig Ramires alt er over-the-top?

Willian bruker som nevnt over for mange touch, og er ofte klønete og for alt for lite direkte i angrep.
Det gjelder i etablert forsvar så vel som ved kontringer.

Jeg syns generelt at det Willian gjør bra, gjør enten Ramires like bra eller bedre.
De deler også en del av de samme feilene, men Ramires har til fordel at jeg syns han er bedre offensivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...