Jotun Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Å eg trodde du snakka om Fulham Henrik.... For det var skikkelig dårlig å ikke dra inn 3 poeng ass... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 "Manchester City have made a £10 million offer for Wayne Bridge", sier The Times. Bør vi la han gå for den summen? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 En helt gunstig pris for en backup-spiller etter min mening. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/02/sport/f...ganger/4224909/ Er dette Bridge erstatteren? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvem da? Michael Mancienne? Han er nok tiltenkt en plass i midtforsvaret (som backup). Det er snakk om at Yuri Zhirkov er på vei til Chelsea. JA TAKK! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg er rimelig positiv til Zhirkov selv, faktisk - vi trenger i hvert fall ny kreativitet i det offensive spillet. Spørsmålet blir bare om Scolari får midlene. Et kjøp kan forsvares siden vi tross alt fikk en håndfull millioner pund for Bridge - og de siste overgangsvinduene sett under ett har vi vært forholdsvis stille - men finanskriser og prat om overskudd innen år xxxx gjør meg litt tvilende likevel. Det virker kanskje som om Chelsea ønsker å rette opp skuta, dyrke opp "egenproduserte" spillere og kvitte seg med "kjøpe, kjøpe, kjøpe"-stempelet. Eller? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Slik dagens situasjon er,så tror jeg at Roman kan gjøre lurt i å prøve dyrke egne spillere ja. Slik jeg forstår det,så har formuen til Roman omtrent blitt halvert,og da blir sekken for snøret igjen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Personlig liker jeg utviklingen... City tar over kjøpelagstempelet, og United og Liverpool handler som alltid en drøss med spillere. Vi har et godt juniorlag, og det er der vi bør satse fremover. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Forumpolitiet, tuut tuut :!: Vi har ikke noe forumpoliti her, men vi har moderatorer. Overlat jobben til oss. Bruk -knappen. 2 innlegg er slettet. (Yay, mitt innlegg 5000 ) Reaksjoner på moderering gjøres på PM, ikke i tråden. Endret 6. januar 2009 av TSP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 *tap the mic* Noen tanker før søndagens kamp? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har troen på Chelsea-seier. Vi har en god bortestatistikk i år. Vi spilte riktignok en utrolig dårlig FA-cupkamp sist, men du vet hva de sier: "En dårlig generalprøve osvosv" (nå er det ikke alltid dette stemmer med fotball, men jeg lever med håpet) På den andre siden er de røde utrolig god på Old Trafford, så det blir nok en gjevn og underholdenes fotballkamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har troen på Chelsea-seier. Vi har en god bortestatistikk i år. Vi spilte riktignok en utrolig dårlig FA-cupkamp sist, men du vet hva de sier: "En dårlig generalprøve osvosv" (nå er det ikke alltid dette stemmer med fotball, men jeg lever med håpet) På den andre siden er de røde utrolig god på Old Trafford, så det blir nok en gjevn og underholdenes fotballkamp. Vi lever å i håpet, og vi hadde den mest ræva generalprøven;) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg tror det går ad dundas. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvorfor? Fordi United stiller med et toppet lag og vi har (som i hele denne sesongen) et skaderammet mannskap? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 For øyeblikket er United like skadeforfulgte som oss. Jeg frykter altså ikke skadesituasjonen vår, men heller det faktum at vi møter et livsfarlig lag på bortebane. Det går sjeldent bra - bortestatistikken vår tatt i betraktning. Tre poeng er på ingen måte umulig, siden også United har vært et godt stykke unna toppformen i det siste, men det er urealistisk å forvente det - og jeg tror, med mindre vi får et tidlig mål, det blir tap. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vi har da bare Brown og Hargreaves ute... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg gleder meg utrolig til kampen i morgen, men føler på meg at jeg for lengst har satt meg selv et realistisk håp om uavgjort. Men om vi vinner så desto søtere seiere. Hadde vært artig om et mål fra Mikel hadde senket Man U, og da helst et av hans sinnsykt unødvendige halvforsøk fra 40meter. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Mikel har tilsynelatende arvet skuddfoten til Makelele. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, ingen slår Makelele på det Men det målet borte mot Spurs i 06/07 ødela alt, selvom dere tapte da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå