Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt tidlig i sesongen, men for en start vi har hatt, nyter det til de grader :) Mange kamper som spilles nå og alle 11 kampene som skal spilles nå framover har kun 3-4 dagers mellomrom, helt til 02.01.2015.

Håper JM er flink til å rullere nå, slik at spillerne ikke er utslitte når vi er i februar/mars.

Kamp mot Schalke ikveld og det beste av alt, den vises på Viasat4 :)

Vi leder gruppa, har en fantastisk målforskjell, tror JM starter med den samme faste 11`ern, bare for å vinne gruppa med god margin. Så hviler han nok noen spillere mot Sunderland.

Afrikacup snart, er forresten Nigeria, Egypt og Elfenben med? Har ikke fulgt med etter at Marokko ble kasta ut.

Edit: Nei, kun Elfenben som er med tror jeg.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvor mye har Luis spilt denne sesongen egentlig? Virker som han har gått fra fast plass i Atletico, til backup i Chelsea. Jævlig smart valg haha.

Har fått spille en del han (11 kamper).

På sikt ser jeg for meg at Dave blir mer aktuell på høyrekant igjen, og at Luis får en fast plass i laget da.

Lenke til kommentar

Er nok vanskelig for Luis å spille seg inn når Ivan og Azpi er så gode som de er akkurat nå.

Mange kamper som skal spilles nå, så regner med at JM rullerer litt på laget.

Ivan er faktisk ikke så treig altså, tom innleggsfoten hans har blitt litt bedre. Usikker på om vi får se han som stopper så lenge Cahill og JT friske, Zouma må drilles inn som erstatter for JT først. Terry har ikke aldern på sin side, men fy fææn han er så good!!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Terry er gammel, men har spilt veldig bra denne sesongen. Taper knapt en eneste duell. JM er også veldig lite tilbøyelig til å gjøre endringer i backrekka. Den fungerer utmerket nå, og om Ivanovic er treg så bidrar han fortsatt enormt i begge ender. Synd for Luis at han ikke kom med i den fireren som viste seg å fungere godt, kunne like gjerne vært Ivan på benken og Azpi på høyreback.

Men vi burde definitivt byttet mye tidligere i går. Costa burde vært spart etter pause når vi ledet 3-0, og både Oscar og Fabreags (eller Hazard) kunne gått av tidligere.

Lenke til kommentar

Hvor mye har Luis spilt denne sesongen egentlig? Virker som han har gått fra fast plass i Atletico, til backup i Chelsea. Jævlig smart valg haha.

Har fått spille en del han (11 kamper).

På sikt ser jeg for meg at Dave blir mer aktuell på høyrekant igjen, og at Luis får en fast plass i laget da.

Såpass, ja. Hadde ikke helt oversikt. Er vel litt langsiktig tenkt da som du sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...