Aleks Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Ville ikke blitt forundret om han gikk til Bayern. Er dog spent på Schurrle når han blir frisk. Droppet ut i fra landslaget pga sykdom igjen nå. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Om han går til Bayern, forsvinner isåfall Shaqiri? Hvor går han isåfall? Shurrle er god når han er fit, har skikkelig sansen for fyren! Tror du at dere blir å selge ham? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Håper ikke det. Kul fyr og Chelsea fan. Har dog ikke vært god nok i det siste. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Har ikke Reus sagt at han ikke ønsker seg til Bayern? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hvis Reus går til Bayern så er det for å erstatte Ribery. Noe jeg tror er mest sannsynlig hvis han skulle forlate Dortmund. Liker Schurrle, men han hadde nok dratt til Dortmund for fast spilletid. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Reus er jo en litt annen type ving enn Ribery. Personlig så har jeg mest sansen for en Reus-type ving. Lurer på om vi henter en ving. Hvem isåfall? Vi skulle hatt en Januarvinduet-tråd. Eller er det en generell ryktetråd her? Jeg husker ikke. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Om han går til Bayern, forsvinner isåfall Shaqiri? Hvor går han isåfall? Shurrle er god når han er fit, har skikkelig sansen for fyren! Tror du at dere blir å selge ham? Nei. Shaqiri spiller primært høyrekant. Chelsea hadde byttet Reus med Schurrle anyday. Reus er klasse, virkelig klasse. Kan være litt dårlig kombo når man har Hazard, men Reus kan bekle flere roller (CAM). Det blir nok også litt vanskeligere nå siden Oscar har signert ny kontakt - så jeg regner med at det ikke er noe som helst hold i ryktene om byttehandel. Har ikke Reus sagt at han ikke ønsker seg til Bayern? Nei, det er jeg ganske sikker på at han ikke har sagt. Det er fy fy å si noe sånt i Dortmund. De har allerede mistet Götze og Lewandowski til Bayern. E: Ekstra info på mitt første svar. Endret 11. november 2014 av Espp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Dortmund aka akademiet til Bayern. Hazard kan fungere på høyrekant og, men det vil absolutt bli mindre av de målene hvor han skjærer inn i banen og avslutter med høyre rundt 16-meteren Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Dortmund aka akademiet til Bayern. Hazard kan fungere på høyrekant og, men det vil absolutt bli mindre av de målene hvor han skjærer inn i banen og avslutter med høyre rundt 16-meteren Hehe, hvis det skulle bli en realitet med Reus - ja da kan du trøste deg med at Reus blir å gjøre akkurat samme jobb. Skjære inn i banen, skape mål - skåre dem selv! Hazard og Reus som vinger er nesten på nivå med Real og Barca! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Slenger meg på Reus-diskusjonen. Han har ikke hatt, og har ikke noen utkjøpsklausul før til sommeren. Ikke helt sikkert hva den ligger på, men det ryktes om et sted mellom 25m og 35m. Det gjenstår å se om han signerer ny kontrakt med Dortmund før sommeren. Fyren er ute etter troféer og en fast plass i troppen, han har heller aldri uttalt at han ikke vil til Bayern. Han avslo Bayern til fordel for Dortmund i 2012, men det kan like gjerne være fordi de nettopp var seriemestere, og han var garantert en startplass. Han kan uansett velge og vrake mellom alle klubbene som ønsker å utløse kontrakten til sommeren. Den sikreste veien til troféer, og kjentfolk, er selvsagt Bayern. Men de har allerede massevis av offensive spillere. Jeg tror heller ikke han drar til Chelsea. Han spiller hovedsaklig venstrekant og 10er, og jeg ser heller ikke for meg at Mourinho ville brukt 2 såpass offensive kanter sammen, spesielt når både Hazard og Reus blir begrenset på høyrekanten. City kunne trengt en venstreving, men de suger såpass hardt i Europa. Barcelona har forbud. Real er stappfulle, men det har jo ikke akkurat stoppet dem før... Liverpool er et steg ned, Arsenal har Alexis, og United, vel, er ganske usikre for øyeblikket. Endret 12. november 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Reus er veldig usikker selv. Han er skadet annen hver uke. Når han skal velge klubb bør han også være sikker på at klubben tar skadeproblemer seriøst. Han er ufattelig god, men er av null verdi (for meg) om han kan spille 10 kamper per sesong. Da finnes det bedre alternativer. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hvis Reus hadde venstre fot som foretrukken så ville det vært en bra overgang, men som Kimmizez sier, så blir det vel til at han og Hazard hadde kjempet om venstrevingen mens høyrekanten mangler kvalitet. http://www.chelsea.no/siste-nytt/5362-metro-mourinho-har-fatt-gront-lys-til-a-signere-varane.html Hva tenker dere om Varane? Cahill er ikke langt unna 30 og Terry har vel ikke så mange sesonger igjen. Og vi kan ikke belage oss på at Zouma og Christensen vil kunne ta over som slagkraftig duo i Premier League og Champions League før om en god del år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Varane hadde ikke vært dum, men redd det blir latterlig dyrt, spesielt mtp. Real Madrid sine stoppere også mest sannsynlig har sine beste sesonger bak seg. Hadde god kontroll i LFC kampen iallefall: Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Varane hadde vær et godt kjøp, han kjenner Mourinho, har Zouma på laget som også er fransk. Kunne godt å ha tenkt meg at Varane og Zouma hadde tatt over Cahill og Terry. Men da har vi vel ingen engelske spiller på laget lenger? Spent på å se om Kalas, Omeru, Christensen klarer å spille seg inn førstelaget etterhvert. Endret 13. november 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Chelsea will underline their re-emergence as the club to beat in British football by announcing a record profit of close to £20m, despite spending on squad improvements which have taken Jose Mourinho’s undefeated side four points clear at the top of the Premier League. The west London club’s sale of David Luiz and Juan Mata has complemented their share of the new £1bn TV deal to let them comfortably pass Uefa’s Financial Fair Play (FFP) test – confounding initial expectations that the club bankrolled by Roman Abramovich would fail it. - http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/chelsea-finances-highflying-blues-set-to-announce-record-20m-profits-9857395.html 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Varane hadde ikke vært dum, men redd det blir latterlig dyrt, spesielt mtp. Real Madrid sine stoppere også mest sannsynlig har sine beste sesonger bak seg. Ramos er "bare" 28 år, så han har mange gode år igjen! Pepe er vel 33 eller noe slikt, så han nærmer seg nok slutten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 "Chelsea FC plc today announced a profit of £18.4 million and a record turnover of £319.8 million for the year ended 30 June 2014. This is the second profit in three years and the largest since Roman Abramovich became owner of the club in 2003." - http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2014/11/chelsea-fc-announces-annual-profit.html?WT.mc_id=social_20141113_35541507&adbid=532941384559251456&adbpl=tw&adbpr=22910295 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Flere som opplever at Sumo fryser og bufrer og har generelt dårlig kvalitet? Sitter på en bra linje, så burde ikke være et lokalt problem hos meg. Jeg har aldri opplevd Sumo så dårlig før. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Sitter selv på en god linje og bruker kabel. Likevel sliter Sumo. Bare sånn Sumo er dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå