Jakobk Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det er jo sant da. Ingen av toppklubbene som bruker 10er, som trenger ny. Real har Isco/James/Kroos, United har Rooney/Mata/Januzaj, Bayern har Götze osv osv.Hahahaha. Ja, lol? Både Mata og Rooney er per i dag bedre enn Oscar. Januzaj har høyere potensial. Di Maria kan også spille i 10er-rollen. Han er bedre enn hva Oscar noen gang kommer til å bli, og han er bare 26 år. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Ler av at du antyder at Oscar skulle ha lyst til å dra fra Chelsea til United. Oscar har forresten vært i helt annen klasse enn Mata denne sesongen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Ler av at du antyder at Oscar skulle ha lyst til å dra fra Chelsea til United. Oscar har forresten vært i helt annen klasse enn Mata denne sesongen. Det antyder jeg ikke! So? Mata har vist at han kan over tid. Nå sliter han bare pga hyppige managerbytter osv. Han kommer seg nok, men jeg tipper at han blir solgt, er ikke typen vi trenger. Men han er bedre enn Oscar uansett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hva er det du vil frem til da? Du sier han signerer ny kontrakt siden han ikke har noen plasser å dra for så nevne United som eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Å sammenligne Mata og Oscar blir som å sammenligne epler og bananer . Oscar og nåtidens Rooney, er mer sammenlignbart, og der vil jeg si det at Oscar har vært hakke hvassere denne sesongen iallefall. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Begge deler er i alle fall frukter... Vi har en ny manager, og alle vet at Rooney i toppform er milevis bedre enn Oscar. Hva er det du vil frem til da? Du sier han signerer ny kontrakt siden han ikke har noen plasser å dra for så nevne United som eksempel. Neida, men viss klubbene hadde vært mer interessert i ham, så han nok fått en mer lukrativ kontrakt. Viss han ikke hadde forsvunnet da. Men viss han blir god nok, så forsvinner han vel uansett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Vi lukter tydeligvis på å gjøre et bytte, Schurrle mot Reus Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Må vel være Schurrle + en feit bunke cash, i så fall. Håper ikke det stemmer.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Må vel være Schurrle + en feit bunke cash, i så fall. Håper ikke det stemmer.. Det må nok det ja, Reus er i en annen klasse! Håper heller ikke at det stemmer. Chelski er omtrent det laget jeg minst vil at han skal gå til! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Kan ikke se behovet for Reus når vi har Hazard.. Men er nok mer snakk om at hvis Reus går til en annen klubb, så skulle Dortmund prøve seg på Schurrle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Reus har en klausul på rundt 20M£ ? Så veldig mye i mellomlegg bør det ikke være.Uansett om vi har Hazard, så er fakta at Reus > Schurrle . Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Reus har en klausul på rundt 20M£ ? Så veldig mye i mellomlegg bør det ikke være. Uansett om vi har Hazard, så er fakta at Reus > Schurrle . Klaus på 20M? Det kan ikke stemme. Da hadde noen garantert kjøpt han i sommer. Enig at Reus er bedre enn Schurrle. Men Reus og Hazard spiller i samme posisjon, og man kan ikke benke en spiller som Reus, så siden vi har Hazard, så ser jeg ikke behovet for Reus. Hvis ikke Reus skulle ha spilt på høyresiden da. Men uansett, så tror jeg ikke vi prøver oss på Reus. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Jo, det stemmer, den ligger på 20-25m! Hazard kan vel alltids spille på høyresiden? Reus er mye bedre til å skyte/score. Så kan Hazard legge inn fra høyre Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hvorfor har jeg ikke kjøpt han på FM tidligere!! Men ok, hvis beløpet stemmer så går nok Schurrle for 18-20M ca. Så en grei byttehandel for min del Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Jepp, Reus mot Schurrle + m10£ er vel sannsynlig. Men det er uansett latterlig billig for en spiller som Reus! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Litt rart hvis en spiller som Reus koster rundt 20M og INGEN utløste klausen han i sommer. Edit: etter et kjapt google søk, så er klausen på 35M. http://www.nettavisen.no/sport/3710494.html Endret 11. november 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 m35£ er jo også dritbillig for en spiller som Reus! Jeg las noe om at klausulen kom til å lyde m25£ fra og med neste sommer. Kan det stemme? Isåfall så forsvinner han jo garantert! Men det blir vel en budrunde, slik at han koster litt merlikevel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Om enn sjekker litt opp så ser enn at 35M euro (28,5M£) er prisen som ble sagt før overgangsvinduet i sommer og 25M/20M som blir sagt etter overgangsvinduet i sommer. Etter overgangsvinduet: http://www.theguardian.com/football/2014/aug/06/marcio-reus-dortmund-bayern-irritating http://bleacherreport.com/articles/2153848-shock-marco-reus-buyout-clause-claim-alerts-liverpool-manchester-united-and-co http://metro.co.uk/2014/08/20/arsenal-get-marco-reus-transfer-boost-as-borussia-dortmund-refuse-to-rule-out-selling-him-4840019/ Før overgangsvinduet: http://www1.skysports.com/football/news/11899/9289040/transfer-news-marco-reus-coy-on-talk-of-contract-offer-at-borussia-dortmundhttp://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/manchester-united-transfer-news-marco-reus-will-reject-summer-move-9358298.html Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 m35£ er jo også dritbillig for en spiller som Reus! Jeg las noe om at klausulen kom til å lyde m25£ fra og med neste sommer. Kan det stemme? Isåfall så forsvinner han jo garantert! Men det blir vel en budrunde, slik at han koster litt merlikevel? Er vel ingen budrunder når klubbene utløser kontrakten hans, er vel mere hvor han selv vil spille, amibisjoner osv. Tror han får fet lønn uansett klubb. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Okei, det var det jeg var i tvil om. Han ender vel opp på 180-250k. Hvor tror dere han går egentlig? Chelsea, City, Real? Jeg har ikke peiling i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå