Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Det er jo sant da. Ingen av toppklubbene som bruker 10er, som trenger ny. Real har Isco/James/Kroos, United har Rooney/Mata/Januzaj, Bayern har Götze osv osv.

Hahahaha.

Ja, lol?

Både Mata og Rooney er per i dag bedre enn Oscar. Januzaj har høyere potensial. Di Maria kan også spille i 10er-rollen. Han er bedre enn hva Oscar noen gang kommer til å bli, og han er bare 26 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ler av at du antyder at Oscar skulle ha lyst til å dra fra Chelsea til United. Oscar har forresten vært i helt annen klasse enn Mata denne sesongen.

Det antyder jeg ikke!

So? Mata har vist at han kan over tid. Nå sliter han bare pga hyppige managerbytter osv. Han kommer seg nok, men jeg tipper at han blir solgt, er ikke typen vi trenger. Men han er bedre enn Oscar uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Å sammenligne Mata og Oscar blir som å sammenligne epler og bananer .

Oscar og nåtidens Rooney, er mer sammenlignbart, og der vil jeg si det at Oscar har vært hakke hvassere denne sesongen iallefall.

Lenke til kommentar

Begge deler er i alle fall frukter...

Vi har en ny manager, og alle vet at Rooney i toppform er milevis bedre enn Oscar.

Hva er det du vil frem til da? Du sier han signerer ny kontrakt siden han ikke har noen plasser å dra for så nevne United som eksempel.

Neida, men viss klubbene hadde vært mer interessert i ham, så han nok fått en mer lukrativ kontrakt. Viss han ikke hadde forsvunnet da. Men viss han blir god nok, så forsvinner han vel uansett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Reus har en klausul på rundt 20M£ ?

Så veldig mye i mellomlegg bør det ikke være.
Uansett om vi har Hazard, så er fakta at Reus > Schurrle .

Lenke til kommentar

Reus har en klausul på rundt 20M£ ?

Så veldig mye i mellomlegg bør det ikke være.

Uansett om vi har Hazard, så er fakta at Reus > Schurrle .

Klaus på 20M? Det kan ikke stemme. Da hadde noen garantert kjøpt han i sommer.

Enig at Reus er bedre enn Schurrle. Men Reus og Hazard spiller i samme posisjon, og man kan ikke benke en spiller som Reus, så siden vi har Hazard, så ser jeg ikke behovet for Reus. Hvis ikke Reus skulle ha spilt på høyresiden da. Men uansett, så tror jeg ikke vi prøver oss på Reus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

m35£ er jo også dritbillig for en spiller som Reus!

Jeg las noe om at klausulen kom til å lyde m25£ fra og med neste sommer. Kan det stemme? Isåfall så forsvinner han jo garantert! Men det blir vel en budrunde, slik at han koster litt merlikevel?

Er vel ingen budrunder når klubbene utløser kontrakten hans, er vel mere hvor han selv vil spille, amibisjoner osv. Tror han får fet lønn uansett klubb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...