Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

The largest margin of victory after the preliminary rounds in either competition is 8–0:

The largest margin of victory in the knockout stage in the current Champions League format is 7–0:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Loic Remy has a problem in his groin, I don't know. Normally a muscular problem is a muscular problem so a couple of weeks. I was not expecting Didier to play for 75 minutes but he had to come on. Now he has to improve his condition, we know the player he is and we know he can still give us a lot."

-Jose Mourinho; source: BBC

Da blir det Drogba mot United.

Lenke til kommentar

Hvem vi stiller på med på topp er egentlig irrelevant. Det hadde selvfølgelig vært godt med en spiss som kan utrette noe på egenhånd, men så dårlig som årets United forsvar er så kan til og med Drogba blomstre. Det viktige i denne kampen er å ta ut Di Maria. Om Matic, eller hvem som blir satt til oppgaven, klarer å fjerne han fra kampen fremstår United som et junior lag.

Fjerner man de minste nasjonene dreper man all utvikling i land som ikke får være med. Det er utrolig mye penger de får av å bare delta i CL. Som det er for Maribor og Malmø nå.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Hvem vi stiller på med på topp er egentlig irrelevant. Det hadde selvfølgelig vært godt med en spiss som kan utrette noe på egenhånd, men så dårlig som årets United forsvar er så kan til og med Drogba blomstre. Det viktige i denne kampen er å ta ut Di Maria. Om Matic, eller hvem som blir satt til oppgaven, klarer å fjerne han fra kampen fremstår United som et junior lag.

Det verste med dette er at det er sant! Visst ikke RvP plutselig finner formen, Mata får til et bra frispark eller at Falcao gjør det helt store, så ser jeg ikke at dette går bra.

Altså, det går ikke bra uansett, men litt mindre dritt da...

Vi får håpe på to-tre slike av Falcao

https://www.youtube.com/watch?v=437dyW6FOK0

Lenke til kommentar

Fjerner man de minste nasjonene dreper man all utvikling i land som ikke får være med. Det er utrolig mye penger de får av å bare delta i CL. Som det er for Maribor og Malmø nå.

Veldig uenig. United som underdogs kan være skumle. De har også hatt en hel uke på å forbedre seg. Helt klart en kamp vi burde vinne, men forventer ingen walkover.
Lenke til kommentar

Veldig uenig. United som underdogs kan være skumle. De har også hatt en hel uke på å forbedre seg. Helt klart en kamp vi burde vinne, men forventer ingen walkover.

United spilte på Mandag, vi på Tirsdag. Ikke store forskjellen. Jeg er enig i hva du sier om United som underdogs. Jeg undervurderer dem ikke, men jeg sier bare at Di Maria er deres desidert farligste spiller.Han står nesten bak alt United skaper, litt som Hazard gjør for oss, men i tillegg har vi flere spillere som også kan skape litt.

Lenke til kommentar

For det har ikke United?

Offensivt er vi minst like godt besatt som dere. Forskjellen ligger først og fremst i tre posisjoner: de to stopperne og den defnsive midtbanen.

Den defensive midtbaneposisjonen er ikke nødvendigvis et problem lenger, med Blind på laget. Solid spiller. Problemer defensivt på midtbanen oppstår når Mata(!) og Herrera spiller indreløpere sammen. Tenker selvfølgelig på mandagskampen. De bare forsvant forover når Blind mottok ballen, og mellomrommet mellom de tre ble for stort. For ikke å snakke om Mata's dårlige defensive ferdigheter og arbeidskapasitet. Ville mye heller sett Di Maria der og Mata på kanten.

Uten tvil midtstopperne som trekker laget vårt ned, i tillegg til svake enkeltprestasjoner. Folk som enda ikke finner formen, eller skjønner "LvG's filosofi"... Går vi mer fornuftig og defensivt ut mot Chelsea kan vi vinne. Stiller vi i en 4-3-3 med Mata som indreløper, kan vi like godt la være å spille kampen.

Lenke til kommentar

"Costa til sykehus med alvorlig magevirus"

Da slipper vi vel ham i helgen :D

480x.jpg

Uansett hvordan vi stiller vil vi stille med 10 spillere som er bedre enn deres.

Nei. Di Maria og Falcao hadde gått rett inn i den kombinert XI.

Tror jeg på seier? JA

Er jeg naiv? JA

Tenk med hjertet!

Denne kampen blir vanskeligere enn dere tror. Tror jeg

Lenke til kommentar

Uansett hvordan vi stiller vil vi stille med 10 spillere som er bedre enn deres.

Det er tull.

United og Chelsea er stallmessige mer jevne enn mange kanskje tror, og som jeg nevnte er det sentralt defensivt at vi er svakere enn dere. United har faktisk også ganske god bredde i stallen i mange posisjoner, og er formasjonsmessig fleksible.

Den store forskjellen ligger i strukturen og det at José har hatt et år på seg. Jeg sier ikke at United vil slå Chelsea neste år, men dere er nok veldig høyt oppe etter en fantastisk sesongstart.

Lenke til kommentar

Stallmessige? Nei. Som nevnt over er det Di Maria som er den soleklart beste spilleren i United. Falcao har enda ikke overbevist meg om at han er verdt en spissplass i United.

Men alternativene? Rooney er bedre i 10er-rollen, og Wilson er 18 år. RvP er jo heelt krise om dagen.

Falcao bør være vårt soleklare førstevalg! Og når han er toppform, så er han bedre enn Chelsea-spissene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...