PrettyBoy Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Torres ja, skårte en del i EL for oss. Tweeten spør da om CL, ikke EL.My bad, Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Torres ja, skårte en del i EL for oss.Tweeten spør da om CL, ikke EL.My bad, Når sant skal sies så gållet han vel noen i CL også før dere tok turen til EL også da. Men det blir jo for dumt om det er den sesongen der det refereres til i tweeten Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Var en av de jeg også tippet, men det er feil. Zola? Anelka? Malouda? Kalou? Longshots, men nevner bare gamle spillere jeg kommer på i farten. Mata kanskje? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Her er svaret: Damn. Det hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Her er svaret: Damn. Det hadde jeg aldri trodd. Jepp. Kan ikke si jeg greide å tippe det selv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Mourinho talked about the lack of communication from the various national teams, mentioning that only a single manager has been in contact with him this season: "In this moment, since the beginning of the season, I think from all national teams, one phone call from Roy. That's the only one. This is the situation. He was the only one from all national teams that had personal direct contact with me. When I was in Real Madrid, with Luka Modric, Igor Stimac made three calls a week, three a week." "Myself and Roy have a correct relationship. He called me once. The team was completely open. Last week Gary Neville was here as a journalist and if he wants to come as national coach assistant, the door is also open for him. Even more open than as a journalist!" Irriterende opplegg. Har en anelse at dette er tilfellet i mange klubber. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Sikkert derfor man pådrar seg mange skader også. Jævla pussig at en spiller som sliter med hamstringen skal ut å spille 2 landskamper. Burde ikke Costa hvile og heller bli 100% frisk før landslaget teller? Jeg trodde klubber faktisk kunne sette ned foten og si nei om en spiller ikke burde ofres på landslaget. Endret 21. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Med tanke på "krangelen" mellom Hodgson og Rodgers over Sterling kan de nok ikke det. Burde vært en nøytral instans som vurderte om spillerne er klare. Uansett. Zouma i fra start, håper det blir bra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Remy! Nydelig assist av Terry. Ser ut til at Remy ble skadet i det han skøyt. :/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Kjipt. Håper det går bra med han. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Håper Drogba faktisk leverer denne kampen, hvis ikke ser jeg heller en unggutt starte mot United framfor Drogba. (Gitt at Costa ikke er tilbake) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 "Chelsea har jo alltid flaks", både Costa og Remy er nok klare til helga Skal man følge teorien til BS, i alle fall. 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Billig straffe. Null sjanse for å få bort hånda. Deilig med straffe i fra Drogba da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Har en følelse costa er i starting lineup på søndag... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Deilig Drogba!Klin lik som en viss annen straffe han tok for oss. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Rart at Azpi ikke spiller, kunne ha hvilt Ivan. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Terry, av alle.. Kan bli fine summer i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå