PrettyBoy Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Har du ikke sett Willian eller Ramires spille før? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jo, og jeg har også sett Ramsey og Welbeck spille. Ingen jobber hardere enn Alexis. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 I Chelsea og Arsenal eller hele ligaen? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Alle spillere jeg har sett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Sjekket ut litt stats, uten at de formidler noen fasit. Gjett hvem som lå på første plass når det kommer til vellykkede defensive dueller? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hva for en snål statistikk er det der? Legger sammen antall frispark for og imot med luftdueller og taklinger og sorterer etter totalen? For et håpløst oppsett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Som sagt, ingen fasit. Kan sikkert finne andre stats som viser at Sanchez er bedre. Men det der var oppsettet på Squawka. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg er stor fan av Alexis Sanchez og det er vel ingen hemmelighet at jeg foretrekker Arsenal over Chelsea, men jeg synes Hazard er bedre. For meg er han Chelseas beste spiller, og bare bak Aguero og Di Maria i ligaen. Mål+assists er ikke noen fasit. Det er ofte Hazard som bringer ballen opp i farlige områder før to andre på Chelsea står for assist og mål (Fabregas og Costa som oftest). Hazard klarte nesten på egenhånd å hjelpe Chelsea nok offensivt ifjor til ligagull. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Den statistikken viser heller ikke at Hazard er forran Alexis når det gjelder defensive dueller, tvert imot fremstår Alexis bedre defensivt på den. Flere taklinger. Hazard har langt flere take-ons, men det er jo når man prøver å gå forbi motstanderen. Det har ingen ting med defensiv å gjøre. Det er også take-onsene som gjør at totalen til Hazard kommer øverst. Merkelig sortering. Endret 18. oktober 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Alle spillere jeg har sett. Da har du neppe sett Rooney mye. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Alle spillere jeg har sett. Da har du neppe sett Rooney mye. Jo. Han jobber ikke hardere enn Alexis. Hvis du tror noe annet så anbefaler jeg deg å se sluttminuttene i Arsenal vs Besiktas på hjemmebane. Alexis spilte på topp og selv i sluttminuttene spurtet han frem og til bake og til tvers på hele banen og presset keeper og forsvar til tross for å ha løpt hele kampen. Har aldri sett lignende. Endret 18. oktober 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Den statistikken viser heller ikke at Hazard er forran Alexis når det gjelder defensive dueller, tvert imot fremstår Alexis bedre defensivt på den. Flere taklinger. Hazard har langt flere take-ons, men det er jo når man prøver å gå forbi motstanderen. Det har ingen ting med defensiv å gjøre. Det er også take-onsene som gjør at totalen til Hazard kommer øverst. Merkelig sortering. Åja. Trodde det var at han stjal ballen i fra motspiller. Da blir det noe annet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Alle spillere jeg har sett. Da har du neppe sett Rooney mye. Jo. Han jobber ikke hardere enn Alexis. Hvis du tror noe annet så anbefaler jeg deg å se sluttminuttene i Arsenal vs Besiktas på hjemmebane. Alexis spilte på topp og selv i sluttminuttene spurtet han frem og til bake og til tvers på hele banen og presset keeper og forsvar til tross for å ha løpt hele kampen. Har aldri sett lignende. Du nevner en kamp der dere ledet 1-0 og en utligning for Besiktas ville vært nok for at CL skulle ryke for dere? Selvfølgelig løpte han etter ballen for å presse dem til å ikke spille den oppover. Kan vedde på at han ikke har løpt mest i ligaen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hvis du virkelig bryr deg så mye kan du jo finne noen statistikk på det. Om det er noen som løper mer så går det helt fint for meg å godta det. Etter min oppfatning kommer jeg ikke på noen som arbeider hardere i ligaen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Herlig bilde. Håper Oscar blir i klubben lenge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Må vi linke "10 points behind" fra Mourinho igjen? Uten at eg skal blande meg inn i diskusjonen om Hazard vs Sanchez, men hva har dette med saken å gjør? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hazard vs Sanchez er ikke en diskusjon engang. Hazard er mye bedre, ferdig snakka Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Neste kamp Maribor, dette bør være 3 enkle poeng, bør hvile Costa-Hazard-Cesc- før vi møter United. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Costa mister kampen mot Maribor pga skade uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå