Aleks Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Men de viser den på footyreport og eller? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja, men jeg får ikke fornyet abn. mitt der. Det står tempory suspended enda. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Oh noes! Hvem skal jeg da ha som cap på Fantasy? Di Maria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja, men jeg får ikke fornyet abn. mitt der. Det står tempory suspended enda.Ahh.. Ok. Får teste om mitt funker enda. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg mener at jeg får ikke fornyet abn. siden de har slått av muligheten. Jeg kommer inn på konto, men får ikke kjøpt en ny måned f.eks. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Fack, Costa kan være ute i opptil 3 uker melder Telegraph. Mou sa Costa er usikker til i morgen og..Håper det er sant. Kunne virkelig ikke ha kommet på et bedre tidspunkt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Neville intervjuer Mourinho: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/managers/jose-mourinho/11170519/Jose-Mourinho-talks-to-Gary-Neville-They-wanted-us-to-be-the-clowns-at-Anfield-we-werent-having-that.html Herlige greier. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 http://www.chelsea.no/nyheter/5307-mourinho-jeg-ville-blitt-straffet.html Dette er nok sant. Det ville vært et hylekor uten like, ingen vill tullet bort hendelsen slik man gjør det med Wenger. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Fack, Costa kan være ute i opptil 3 uker melder Telegraph. Mou sa Costa er usikker til i morgen og..Håper det er sant. Kunne virkelig ikke ha kommet på et bedre tidspunkt Enig, og Drogba treffer jo ingenting lengre! Gleder meg til Chelsea-kampen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Er du sjuk i huet? De kommer til å grisebanke united. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 http://www.chelsea.no/nyheter/5307-mourinho-jeg-ville-blitt-straffet.html Dette er nok sant. Det ville vært et hylekor uten like, ingen vill tullet bort hendelsen slik man gjør det med Wenger. Det er fordi alle hater Mourinho. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Jau, men hendelsen hadde vært den samme. Endret 18. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Er du sjuk i huet? De kommer til å grisebanke united. En skade på Fabregas og Hazard så mener jeg vi burde få til et godt resultat. Ingen som tilfeldigvis kjenner en contracter i London-område? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Azpilicueta må stå over kampen neste uke. Kan fort bli interessant det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ja, huff, stakkars Chelsea må spille med tidenes verste backup-back Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Azpilicueta må stå over kampen neste uke. Kan fort bli interessant det Bare vent. Med flaksen til Chelsea kommer både Di Maria og Falcao til å være ute den kampen. Rooney er allerede ute, og forsvaret deres er krise. Umulig å gjøre noe med den flaksen. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Azpilicueta må stå over kampen neste uke. Kan fort bli interessant det Bare vent. Med flaksen til Chelsea kommer både Di Maria og Falcao til å være ute den kampen. Rooney er allerede ute, og forsvaret deres er krise. Umulig å gjøre noe med den flaksen. Haha, artig du Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Azpilicueta må stå over kampen neste uke. Kan fort bli interessant det Så er ikke Filipe Luis akkurat en dårlig reserveløsning heller. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Nope, men Dave > Luis any day. Filipe var bedre i Atletico-kollektivet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Godt grunnlag du har, mtp. hvor mye Luis har spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå