Dapper Chap Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Hvor mange er det som tar i bruk hjertefeiringer egentlig? Er vel bare ADM som har det som standard som jeg kjenner til. Ikke helt tilfeldig. Han ble født 14. februar, valentinsdagen. Awww Endret 6. oktober 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvor mange er det som tar i bruk hjertefeiringer egentlig? Er vel bare ADM som har det som standard som jeg kjenner til. Ikke helt tilfeldig. Han ble født 14. februar, valentinsdagen. Awww Haha Jeg trodde det var for å vise kjærlighet til fotballen elns, las noe om det en gang Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 De hjertefeiringene er faen meg det verste som har skjedd fotballen noensinne. Ja. Hjertefeiringer er verre enn tribunedrap, kampfiksing, annet juks, rasisme og brukne bein. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Hvor mange er det som tar i bruk hjertefeiringer egentlig? Er vel bare ADM som har det som standard som jeg kjenner til. Ikke helt tilfeldig. Han ble født 14. februar, valentinsdagen. Bale har brukt den før han begynte å stjele feiringer fra Ronaldo. Endret 6. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det eneste Bale ikke har tatt fra Ronaldo er utseendet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Mens vi er inne på feiringer: 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 For et deilig mål. Fabregas har et enestående overblikk også. For en pasning liksom! 3 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Skulle hatt stoppere med mer pace... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Kudos til Costa. Forsvaret hadde han i lommen og han var usynlig hele kampen, men scorer selv om. Endret 6. oktober 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Costa er forbausende rask til å se ut som en 40 år gammel drugdealer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Høy pasninger over forsvaret er OP! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Høy pasninger over forsvaret er OP! Nei, man må bare ikke bruke Mertesacker med 34 i pace. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Syk redning. Hadde man tatt med et bilde til hadde man sett at de Gea satt på knær da skuddet gikk. Det gjør det enda sykere imo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 http://youtu.be/rjewm1ub8fo 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Han ser ut som en 50-åring! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Busstrening på høyt nivå. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå