AnewZ Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Han blir tatt helt på feil fot da (ser man det lille hoppet han gjør mot høyre der i starten) så da er han alt ille ute. Null sjangs på den etter den tabben der. Skuddet er jo i tillegg knallhardt. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Men han burde ikke bli tatt på feil fot så han kunne gjort det mye bedre. Nesten likt frispark som Cazorla i FA cup finalen, bare lengre ute. McGregor gjorde det samme, men han tok den nesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Usikker på hva du mener. Vi har hatt Delta som sponsor i en stund. Lurer forresten på hvordan det kommer til å bli med Turkish nå? De vil vel kollidere, tipper jeg. Leste på reddit at Delta kontrakten kun var på 2 år, mao. den løper ut i det Turkish Airlines tar over. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Sporting - Chelsea! Trenger 3p nå etter 1-1 mot Schalke, Remy ikveld, og Costa mot Arsenal? Eller Drogba mot Arsenal https://www.youtube.com/watch?v=grjzY3_3Pjk Endret 30. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Mourinho har bekreftet at Costa starter. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1631132 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Får håpe alt går bra med Courtois, stusser litt over at han ikke ble bytta av med en gang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Courtois er vel på vei til sykehuset, så håper alt er bra ja! Fantastisk gjennomført kamp. Hazard er så utrolig god, og Costa er virkelig effektiv. Oscar er MOTM i min bok. Herlig bidrag han leverer i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Litt snadder fra reddit: https://vine.co/v/OKhY6gwd23P Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Festlig med Arsenal-supporterne som mener at han er på vei bort fra målet, at det er 2 arsenal-spillere rundt osv. Han runddribler hele forsvaret og blir frattatt en soleklar målsjangse. Herlig prestasjon. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Kunne blitt stygt det her og: Endret 5. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det bildet der er dog litt som når Costa tok tak rundt halsen på han ene også. Taklingen var ikke så fæl som det ser ut der. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nettopp. Alt ser ille ut når det er satt i den konteksten. Taklingen var ille, men ikke to-fot-rett-inn-i-leggen-ille. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hoho, ser for meg Arsenal-hylekoret hvis en slik takling hadde blitt gjort mot en av deres. Det er en grusom takling som kunne endt karrieren til Fabregas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nettopp. Alt ser ille ut når det er satt i den konteksten. Taklingen var ille, men ikke to-fot-rett-inn-i-leggen-ille. Det hadde vært to-fot-rett-inn-i-leggen-ille om Fabregas stod støtt på begge beina, og det har ikke Welbeck kontroll på i det hele når han kommer i den farten. Rødt kort i følge meg for svært farlig spill. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Artig å lese gjennom kamptråden. Arsenalfansen viser nok en gang sitt sanne jeg ved å juble over taklinger som kan ødelegge en karriere. Chelsea > Arsenal. Både av og på banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Gode nyheter Endret 5. oktober 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Digger forøvrig feiringene til Costa. Er så mye fetere å se spillere gå helt bananas enn feks den standard hjertefeiringen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 De hjertefeiringene er faen meg det verste som har skjedd fotballen noensinne. Selv jentene i syvendeklasse på skolen hvor jeg jobber hadde vokst fra den typen ekkelhet. Blir like satt ut hver gang en eller annen mong tar i bruk hjertefeiringer, noe som også går for Newcastlespiller. Jeg gremmes. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Hvor mange er det som tar i bruk hjertefeiringer egentlig? Er vel bare ADM som har det som standard som jeg kjenner til. Ikke helt tilfeldig. Han ble født 14. februar, valentinsdagen. Endret 6. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå