Lemongrass Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen som vet om ligacup-kampen mot Bolton på onsdag vises på tv? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen som vet om ligacup-kampen mot Bolton på onsdag vises på tv?Jan Henrik sa de viste ligacupen på onsdag. Vet ikke hvilke kamper de viser, though Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Sumo/TV2 viser ikke Chelsea-kampen tror jeg. Sjekket i går, og kan ikke huske jeg så Chelsea, der.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Sky viser ihvertfall Liverpool på tirsdag. Og Tottenham på onsdag. Så tviler egentlig at Chelsea og Arsenal og de vises på TV. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Sumo viser Swansea - Everton også, tror jeg. Endret 22. september 2014 av Knewt Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Viser ikke Chelsea nei.. Endret 22. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 https://vine.co/v/O7q3ZWDwdJU Lol. Er det forresten ingen måte å få vist vines på forumet sånn som med tweets? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Er det forresten ingen måte å få vist vines på forumet sånn som med tweets? Vi har prøvd, men det vil ikke funke i denne forumversjonen fikk jeg høre. Kanskje ved neste oppdatering. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Da blir det stream da. Får aldri dårlig samvittighet av å "bryte loven" slik når man ikke får sett den lovlig på andre måter enn å dra til utlandet. Sitter ikke TV2 med rettighetene til ligacupen da, eller er det noe av det samme opplegget at de bare har lov til å vise så og så mange kamper? Endret 22. september 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Enig, tv2 har jo 2 andre kanaler til disp. Bruk dem! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Da blir det stream da. Får aldri dårlig samvittighet av å "bryte loven" slik når man ikke får sett den lovlig på andre måter enn å dra til utlandet. Sitter ikke TV2 med rettighetene til ligacupen da, eller er det noe av det samme opplegget at de bare har lov til å vise så og så mange kamper? Du bryter ikke loven. Det er de som hoster streamen som bryter loven. I følge norsk lov har du fult lov til å se på den streamen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Zoom inn for å lese teksten. Godt å høre. Lampard fortjener fremdeles en statue utenfor brua. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Enig, det at han scoret målet var bare en del av jobben hans og han er fortsatt en av de største. Det eneste som skuffer meg er at han gikk med på å bli lånt ut til Manchester City. Men en skuffelse mot så utallige mange oppturer og gleder han har gitt oss blir som et sandkorn i Sahara. Vi vil alltid huske og elske Frank. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Zoom inn for å lese teksten. Godt å høre. Lampard fortjener fremdeles en statue utenfor brua. Ja, som jeg sa igår. Stor respekt til dere. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Zoom inn for å lese teksten. Godt å høre. Lampard fortjener fremdeles en statue utenfor brua. Ja, Chelsea-fansen er jo så fantastiske, bare se på hvordan de kjempet for RdM. Oh wait. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Å? Fortell, eg har ikkje høyrt om det før. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 https://twitter.com/IainRodger1/status/514085082169376768 Zoom inn for å lese teksten. Godt å høre. Lampard fortjener fremdeles en statue utenfor brua. Ja, Chelsea-fansen er jo så fantastiske, bare se på hvordan de kjempet for RdM. Oh wait. Hva er det du prater om? 1 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Kjempe for en trener som ga sjetteplass i ligaen? Spillerene vant CL. Ikke Di Matteo. Hvorfor kjempe for noe man ikke vil ha? edit: Jada, tok ikke over noe glanslag, men ingen bedring i ligaen. Endret 22. september 2014 av Bluebeans Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Mye rart som har gått i glemmeboka hos mange tydeligvis. RDM var absolutt med på CL-triumfen. Det han manglet på i det taktiske var han strålende på i å motivere spillere. Grunnen til at vi havnet på 6. Plass var fordi at vi gav opp PL mot slutten og gikk all in for CL. RDM er en av de mest upopulære sparkingene vi har hatt og det er ikke uten grunn han ble hyllet i det 16. minutt hver kamp mens Rafa var her. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 There is only one De Mateo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå