Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt latterlig av Zaba å legge ut det der, Costa var jo såvidt nær han, i tillegg til taklinga så driver Zaba å putter hånda hans rundt nakken til Costa, gjør nok dette kun for å få en reaksjon av Costa, slik at han kunne bli med han til garderoben, men Costa var rolig.

Har Zabaleta lagt det ut selv? Lavmål hvis det er tilfelle..

Lenke til kommentar

 

 

Helt latterlig av Zaba å legge ut det der, Costa var jo såvidt nær han, i tillegg til taklinga så driver Zaba å putter hånda hans rundt nakken til Costa, gjør nok dette kun for å få en reaksjon av Costa, slik at han kunne bli med han til garderoben, men Costa var rolig.

Har Zabaleta lagt det ut selv? Lavmål hvis det er tilfelle..

https://twitter.com/pablo_zabaleta/status/513766794923106304

Lenke til kommentar

 

 

https://twitter.com/TalkOfTheBridge/status/513791585302351873

 

Det bildet var faktisk veldig overdramatisk. Rødt kort kan nok enda forsvares, men det er langt i fra det jeg trodde det var.

Lol, ikke i nærheten av så alvorlig som det så ut som på bildet. Likevel, fyren er fortsatt en drittsekk og må snart få noen reaksjoner på alt tullet han gjør.

Det virker som du vil straffe han fordi han heter Costa. Til nå har han virkelig ikke gjort noe idiotisk.

Lenke til kommentar

 

 

https://twitter.com/TalkOfTheBridge/status/513791585302351873

 

Det bildet var faktisk veldig overdramatisk. Rødt kort kan nok enda forsvares, men det er langt i fra det jeg trodde det var.

Lol, ikke i nærheten av så alvorlig som det så ut som på bildet. Likevel, fyren er fortsatt en drittsekk og må snart få noen reaksjoner på alt tullet han gjør.

Det virker som du vil straffe han fordi han heter Costa. Til nå har han virkelig ikke gjort noe idiotisk.

 

 

Han blant annet skrek Coleman i trynet og han slo eller dyttet en fyr i bakken inne i boksen i forrige kamp tror jeg det var. Det var hvertfall soleklart rødt.

Endret av Dapper Chap
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

https://twitter.com/TalkOfTheBridge/status/513791585302351873

 

Det bildet var faktisk veldig overdramatisk. Rødt kort kan nok enda forsvares, men det er langt i fra det jeg trodde det var.

Lol, ikke i nærheten av så alvorlig som det så ut som på bildet. Likevel, fyren er fortsatt en drittsekk og må snart få noen reaksjoner på alt tullet han gjør.

Det virker som du vil straffe han fordi han heter Costa. Til nå har han virkelig ikke gjort noe idiotisk.

 

 

Han blant annet skrek Coleman i trynet og han slo eller dyttet en fyr i bakken inne i boksen i forrige kamp tror jeg det var. Det var hvertfall soleklart rødt.

 

 

Det med Coleman er bare usportslig, ikke rødt, selv om Coleman fortjente det.

Den andre situasjonen må jeg ha oversett. Jeg kan ikke huske den situasjonen, men det er fortsatt ikke noe til å fortjene heksejakt

Lenke til kommentar

hmm, trodde ikke Drogba skulle få mere spilletid etter Schalke kampen, vil heller se Remy fra nå av!

 

På tide å få inn Filipe og Azpi på hver sin backside, når Azpi først kommer til innlegg så må han legge inn med vensrte :/ TEIT!

De to spillerne jeg føler ikke passer inn hos oss er Ivan og Ramires. Vet ikke helt hva vi skal gjøre med disse to, de løper jo livet av seg utpå der, og gir 110% hver kamp, men still..dog er de er gode å ha når vi spiller kontringsfotball..thats it.

 

Ang kampen igår, creds til City som pressa på selv med 10 mann, Kompany og Mangala for noen TANKS de har bak der.

Lenke til kommentar

"People will always see people how they want to see them. When you don't work with him you can only imagine the things he may do. But I always say never judge without knowing. You can have your opinion about someone, but when you see the reality it can be so different. What I really like about him -- and I see it on a daily basis -- is that he is a winner. He loves to win, he loves to train, he loves motivating the players, he doesn't let you breathe when you are training. He always wants you to give your best even in training. It is 'intensity, intensity' from him as we prepare for the games."

 

"I just love Jose's half-time team talks. Tactically you must do this, you must do that, so you go to the games fully prepared and knowing absolutely what you have to do. This is a very important thing for a player -- that you completely trust your manager. So when you see how he prepares for the game then it happens in the match, it is special. What I also like is what I'm seeing now in his half-time team talks. It's great. What I think we can do better is most of the time what he thinks too. What I feel on the pitch he can feel it too on the sidelines... he reads the game so very, very well."

 

-Cesc Fabregas; source: The Sun via @sidcelery

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...