Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker at når jeg var kjølemontør (studere nå) spurte jeg noen ganger om å få slippe en jobb jeg viste var skikkelig dritt arbeid, men noen måtte jo gjøre det uansett.

Jeg gikk ikke rundt å syns at sjefen var en dritt av den grunn. Men gjør det man får betalt for å gjøre :)

Lenke til kommentar

Fosterstilling hele neste uke. Strålende resultat i sesongens tøffeste kamp, men måten det skjedde på var jævlig. Spørs om Costa blir suspendert for kvelertaket og. Klart rødt i min bok.

For meg, som er gooner, synes jeg likevel at det er vondt å se Lampard i ManCity og skårte for dem mot Chelsea. Litt merkelig? Whatever...

Ja, det har irritert meg at Costa slapp unna med det idag. Og jeg tviler at han vil bli straffet i ettertid, nok pga dommeren har sett det. Ergo det kan ikke straffes i ettertid, litt heldig for Costa der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud, nå må snart den tullingen bli utestengt slik at han kan lære seg å oppføre seg som et anstendig menneske. Lurer på hvordan han er blitt oppdratt for å bli slik som han er.

Enig, foreldrene til Zaba må ha hatt det vanskelig.

Sykt morsomt, men når man tar kvelertak på en motstander fortjener man lang utestengelse. Er ikke det første provoserende tullet Costa gjør denne sesongen. Om han ikke hadde blitt fotballspiller er jeg nesten sikker på at han ville solgt narkotika eller noe sånt shit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...