Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Vel, grunnen til at jeg sa handballs var egentlig den mot Everton for et par år siden tror jeg når stillingen ble 1-1 eller noe, var helt forferdelig. Tror han hadde en mot Arsenal i den 2-2 kampen og, når Terry scorte på corner og. (Og Henry scorte på et raskt frispark). Men jeg syns den mot Bolton var mer straffe enn ikke, og kunne fort hatt litt å si i den kampen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men i løpet av en fem års-periode kan man fiske frem rimelig mye shit om alle fotballspillere. Fordi - la oss si - Ferreira fikk et rødt kort for fire år siden, et for to år siden og et i forrige kamp, betyr ikke det ene og alene at han er en stygg spiller. Det er naturlig at noe grums kommer på CV-en i løpet av en lang karriere, liksom.

Lenke til kommentar

Under visse deler av dagens kamp var det egentlig for nervepirrende, men jeg synes vi dro det i land på en god måte - og det er deilig å ha Drogba tilbake igjen. Det viktigste er uansett CL-avansementet og forhåpentlivis hever vi enkelte deler av spillet vårt innen kvartfinalemøtet vårt mot Barcelona (... selvfølgelig møter vi dem).

Lenke til kommentar
Under visse deler av dagens kamp var det egentlig for nervepirrende, men jeg synes vi dro det i land på en god måte - og det er deilig å ha Drogba tilbake igjen. Det viktigste er uansett CL-avansementet og forhåpentlivis hever vi enkelte deler av spillet vårt innen kvartfinalemøtet vårt mot Barcelona (... selvfølgelig møter vi dem).

Ikke imponerende ac chelski.

Lenke til kommentar
Ser ut som Drogba er høy på noe. Sjekk blikket hans :p

Skjønner at det var ment som en spøk, men uansett ser jeg ikke helt den altså. Sløv mener du? Godt mulig jeg bare ser for blått og ikke klarer å se det for meg.

Greit nok at det ikke var noe overkjøring av Cluj i går, men nå spilte jo ikke de spesielt dårlig heller, og det var til tider total dominans av Chelsea. God blanding på meget godt spill og dårlig spill i går. Syntes det var godt med bra pasninger spesielt i andre omgang fra vår midtbane. Det var absolutt ingen kjedelig kamp ihvertfall, og det kombinert med seier er vel det viktigste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...