tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Vel, grunnen til at jeg sa handballs var egentlig den mot Everton for et par år siden tror jeg når stillingen ble 1-1 eller noe, var helt forferdelig. Tror han hadde en mot Arsenal i den 2-2 kampen og, når Terry scorte på corner og. (Og Henry scorte på et raskt frispark). Men jeg syns den mot Bolton var mer straffe enn ikke, og kunne fort hatt litt å si i den kampen. Endret 8. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vi snakker altså om et par hendelser for henholdsvis to og fire år siden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hands er hands, uansett om det skjedde i går eller for fem år siden! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Men i løpet av en fem års-periode kan man fiske frem rimelig mye shit om alle fotballspillere. Fordi - la oss si - Ferreira fikk et rødt kort for fire år siden, et for to år siden og et i forrige kamp, betyr ikke det ene og alene at han er en stygg spiller. Det er naturlig at noe grums kommer på CV-en i løpet av en lang karriere, liksom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Slapp av litt. Hadde du lest spoileren, hadde du nok visst at jeg var ironisk. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg leste spoileren og skjønte at du var ironisk, men valgte likevel å utdype hvorfor jeg er uenig med tc47 og hans skepsis ovenfor Terrys håndbruk. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Under visse deler av dagens kamp var det egentlig for nervepirrende, men jeg synes vi dro det i land på en god måte - og det er deilig å ha Drogba tilbake igjen. Det viktigste er uansett CL-avansementet og forhåpentlivis hever vi enkelte deler av spillet vårt innen kvartfinalemøtet vårt mot Barcelona (... selvfølgelig møter vi dem). Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Under visse deler av dagens kamp var det egentlig for nervepirrende, men jeg synes vi dro det i land på en god måte - og det er deilig å ha Drogba tilbake igjen. Det viktigste er uansett CL-avansementet og forhåpentlivis hever vi enkelte deler av spillet vårt innen kvartfinalemøtet vårt mot Barcelona (... selvfølgelig møter vi dem). Ikke imponerende ac chelski. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ser ut som Drogba er høy på noe. Sjekk blikket hans Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ser ut som Drogba er høy på noe. Sjekk blikket hans Skjønner at det var ment som en spøk, men uansett ser jeg ikke helt den altså. Sløv mener du? Godt mulig jeg bare ser for blått og ikke klarer å se det for meg. Greit nok at det ikke var noe overkjøring av Cluj i går, men nå spilte jo ikke de spesielt dårlig heller, og det var til tider total dominans av Chelsea. God blanding på meget godt spill og dårlig spill i går. Syntes det var godt med bra pasninger spesielt i andre omgang fra vår midtbane. Det var absolutt ingen kjedelig kamp ihvertfall, og det kombinert med seier er vel det viktigste. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Gone. Takk til VG for nok en misvisende artikkel, der det stod at Chelsea scoret på sin første mulighet i kampen... Endret 10. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 In VG we trust. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 In VG we trust. uffåuff. Verdens gang... Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Faen som Anelka bøtter inn i år, liker det ei :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Godt å se at Pool lærte han noe. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Han kan vel takke Bolton mye av æren for at han er blitt så god i PL! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Og Arsenal og city Anelka har horet seg over hele england- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jamie Redknapp skal visstnok fungere som trener for reservene/akademiet fremover. Chelseafc.no - Redknapp til Chelsea Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) ,Delete it, Endret 12. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå