Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Tema innledningsvis var "Hvem er størst idiot".

Du antyder at Giggs sine handlinger er mer akseptable, da det ikke påvirket lag i samme grad.

Her jeg er uenig. Det går ikke an å kroen Giggs i idioti.

Skyt meg om jeg tar feil, men tror kanskje vi diskuterer litt forskjellige ting da du tilsynelatende ser på hele greia fra supporterøyne, mens jeg ser vekk ifra klubb og fokuserer på individene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Terry har mange slike episoder bak seg, Ferdinand-gate var bare toppen på kransekaka.

Terry og Ledley King var jo f eks barndoms"venner" og spilte på samme lag i ungdomstiden. Jeg har i løpet av Kings karriere kun sett ham sint en eneste gang og det var etter at Terry kalte ham for diverse rasistiske ting etter en duell de to imellom. Det for meg er bevis nok.

Terry er unnskyldt da, han kommer jo fra en familie av low-lives mens Giggs bare er en pillråtten fyr tvers igjennom. Hvem knuller dama til broren sin liksom? Fy faen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

@Bluebeans Du kan være tidenes rasshøl mot broren din, men det kunne jeg ikke gitt noe faen i.

Hvor mye Giggs' handlinger slo ut på lagmoralen kan jeg egentlig ikke si noe om, men ingen på laget ble direkte påvirket nettopp fordi alle andre involverte ikke var en del av laget.

Han har prestert på et helt utrolig nivå på banen så jeg er fornøyd.

Er det det her som er som er "idiot-skalaen"? Selvfølgelig går det å ligge med eksen til en lagkamerat mer utover lagmoralen enn å ligge med damen til broren, men jeg vil si at det er hakket verre å ligge med damen til broren din enn en kollega sin eks.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Terry er uansett en fin fyr. Han pulte dama til Bridge, men 50 % av alle ekteskap ender med skillsmisse. Så det var enten Terry eller Bridge.

Ang. the Ferdinands drama så er det ingen bevis for utenom Rio. Som det er kjent, så er ikke Rio en mann til å stole på.

For å oppsummere: Terry blir kalt en idiot basert på løse rykter.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Terry er uansett en fin fyr. Han pulte dama til Bridge, men 50 % av alle ekteskap ender med skillsmisse. Så det var enten Terry eller Bridge.

Ang. the Ferdinands drama så er det ingen bevis for utenom Rio. Som det er kjent, så er ikke Rio en mann til å stole på.

For å oppsummere: Terry blir kalt en idiot basert på løse rykter.

not-bill-brandel-280x360.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det at Ryan og Rhodri Giggs er brødre har egentlig ikke så mye å si. De hadde et veldig dårlig forhold allerede før denne skandalen. Fortsatt ganske så skammelig av Ryan, men alt tyder på at Bridge og Terry var mye mer close enn det brødrene Giggs var.

Er ikke noe særlig fan av Rio heller. Måten han har opptrådt på det siste halvannen året har vært kjempedårlig. Han var en av de som skulle beholde rutinen og vinnermentaliteten etter at Ferguson ga seg, men han feilet totalt. Kommentarene han har hatt er vært ganske lavmål generelt også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det at Ryan og Rhodri Giggs er brødre har egentlig ikke så mye å si. De hadde et veldig dårlig forhold allerede før denne skandalen. Fortsatt ganske så skammelig av Ryan, men alt tyder på at Bridge og Terry var mye mer close enn det brødrene Giggs var.

Er ikke noe særlig fan av Rio heller. Måten han har opptrådt på det siste halvannen året har vært kjempedårlig. Han var en av de som skulle beholde rutinen og vinnermentaliteten etter at Ferguson ga seg, men han feilet totalt. Kommentarene han har hatt er vært ganske lavmål generelt også.

Familie, samme kjøtt og blod. Uansett hvor "close" de var er det lite som topper det å ligge med damen til din egen bror og skape splittelse i det som er det viktigste av alt her på jord, familien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hjemmekamp igjen nå på onsdag mot Schalke 04, helt klart en fordel kontra å møte B.M. på bortebane samme dagen, sånn sett i forhold til kampen på søndag (Shitty).

Lenke til kommentar

Familie, samme kjøtt og blod. Uansett hvor "close" de var er det lite som topper det å ligge med damen til din egen bror og skape splittelse i det som er det viktigste av alt her på jord, familien.

For deg og meg er det kanskje det, men alle familier er jo ikke like kjærlige og glade i hverandre.

Hadde broren min vært Hitler hadde jeg kommet meg langt vekk, uansett hvor mye kjøtt og blod vi delte.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For deg og meg er det kanskje det, men alle familier er jo ikke like kjærlige og glade i hverandre.

Hadde broren min vært Hitler hadde jeg kommet meg langt vekk, uansett hvor mye kjøtt og blod vi delte.

Selv i en tråd om Chelsea gjelder Godwin's lov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...