Bluebeans Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tema innledningsvis var "Hvem er størst idiot". Du antyder at Giggs sine handlinger er mer akseptable, da det ikke påvirket lag i samme grad. Her jeg er uenig. Det går ikke an å kroen Giggs i idioti. Skyt meg om jeg tar feil, men tror kanskje vi diskuterer litt forskjellige ting da du tilsynelatende ser på hele greia fra supporterøyne, mens jeg ser vekk ifra klubb og fokuserer på individene. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Forsvarer ikke hva Giggs gjorde, men det var enn ren familiesak som bare påvirket Giggs på laget og ikke resten av lagmoralen. Skal også sies at det forholdet startet før hun dama giftet seg. Bra han holdt kuken innen egen familie? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Nettopp! Da påvirker det ikke like mange mennesker! Uansett, liten tvil om at det Giggs og Terry gjorde ikke var spesielt bra, forhåpentligvis har de endret seg, men at de var gode fotballspillere er det liten tvil om. For den engelske fansen så var kanskje Terry-situasjonen verst pga. landslaget. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Terry har mange slike episoder bak seg, Ferdinand-gate var bare toppen på kransekaka. Terry og Ledley King var jo f eks barndoms"venner" og spilte på samme lag i ungdomstiden. Jeg har i løpet av Kings karriere kun sett ham sint en eneste gang og det var etter at Terry kalte ham for diverse rasistiske ting etter en duell de to imellom. Det for meg er bevis nok. Terry er unnskyldt da, han kommer jo fra en familie av low-lives mens Giggs bare er en pillråtten fyr tvers igjennom. Hvem knuller dama til broren sin liksom? Fy faen. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) @Bluebeans Du kan være tidenes rasshøl mot broren din, men det kunne jeg ikke gitt noe faen i. Hvor mye Giggs' handlinger slo ut på lagmoralen kan jeg egentlig ikke si noe om, men ingen på laget ble direkte påvirket nettopp fordi alle andre involverte ikke var en del av laget. Han har prestert på et helt utrolig nivå på banen så jeg er fornøyd. Er det det her som er som er "idiot-skalaen"? Selvfølgelig går det å ligge med eksen til en lagkamerat mer utover lagmoralen enn å ligge med damen til broren, men jeg vil si at det er hakket verre å ligge med damen til broren din enn en kollega sin eks. Endret 14. september 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tema innledningsvis var "Hvem er størst idiot". Nei, tema innledningsvis var "Ferdinand sier Terry er en idiot." Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tema innledningsvis var "Hvem er størst idiot". Nei, tema innledningsvis var "Ferdinand sier Terry er en idiot." Greit, tema var nyhetssaken opprinnelig. Men det utviklet seg til "hvem er størst idiot" etter én post. Noe annet du vil kverulere om? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Nei det utviklet seg slik først når Mos Def gjorde den klassiske diskusjon.no vendingen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Terry er uansett en fin fyr. Han pulte dama til Bridge, men 50 % av alle ekteskap ender med skillsmisse. Så det var enten Terry eller Bridge. Ang. the Ferdinands drama så er det ingen bevis for utenom Rio. Som det er kjent, så er ikke Rio en mann til å stole på. For å oppsummere: Terry blir kalt en idiot basert på løse rykter. Endret 14. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Terry er uansett en fin fyr. Han pulte dama til Bridge, men 50 % av alle ekteskap ender med skillsmisse. Så det var enten Terry eller Bridge. Ang. the Ferdinands drama så er det ingen bevis for utenom Rio. Som det er kjent, så er ikke Rio en mann til å stole på. For å oppsummere: Terry blir kalt en idiot basert på løse rykter. 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Det at Ryan og Rhodri Giggs er brødre har egentlig ikke så mye å si. De hadde et veldig dårlig forhold allerede før denne skandalen. Fortsatt ganske så skammelig av Ryan, men alt tyder på at Bridge og Terry var mye mer close enn det brødrene Giggs var. Er ikke noe særlig fan av Rio heller. Måten han har opptrådt på det siste halvannen året har vært kjempedårlig. Han var en av de som skulle beholde rutinen og vinnermentaliteten etter at Ferguson ga seg, men han feilet totalt. Kommentarene han har hatt er vært ganske lavmål generelt også. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Det at Ryan og Rhodri Giggs er brødre har egentlig ikke så mye å si. De hadde et veldig dårlig forhold allerede før denne skandalen. Fortsatt ganske så skammelig av Ryan, men alt tyder på at Bridge og Terry var mye mer close enn det brødrene Giggs var. Er ikke noe særlig fan av Rio heller. Måten han har opptrådt på det siste halvannen året har vært kjempedårlig. Han var en av de som skulle beholde rutinen og vinnermentaliteten etter at Ferguson ga seg, men han feilet totalt. Kommentarene han har hatt er vært ganske lavmål generelt også. Familie, samme kjøtt og blod. Uansett hvor "close" de var er det lite som topper det å ligge med damen til din egen bror og skape splittelse i det som er det viktigste av alt her på jord, familien. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Huff, nå må dere slutte. Giggs skapte ingen splittelse, den har vært der i en årrekke før han gjorde det mot broren. Ingen unnskyldning uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hjemmekamp igjen nå på onsdag mot Schalke 04, helt klart en fordel kontra å møte B.M. på bortebane samme dagen, sånn sett i forhold til kampen på søndag (Shitty). Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Det at Ryan og Rhodri Giggs er brødre har egentlig ikke så mye å si. De hadde et veldig dårlig forhold allerede før denne skandalen. Fortsatt ganske så skammelig av Ryan, men alt tyder på at Bridge og Terry var mye mer close enn det brødrene Giggs var. Er ikke noe særlig fan av Rio heller. Måten han har opptrådt på det siste halvannen året har vært kjempedårlig. Han var en av de som skulle beholde rutinen og vinnermentaliteten etter at Ferguson ga seg, men han feilet totalt. Kommentarene han har hatt er vært ganske lavmål generelt også. Familie, samme kjøtt og blod. Uansett hvor "close" de var er det lite som topper det å ligge med damen til din egen bror og skape splittelse i det som er det viktigste av alt her på jord, familien. For deg og meg er det kanskje det, men alle familier er jo ikke like kjærlige og glade i hverandre. Hadde broren min vært Hitler hadde jeg kommet meg langt vekk, uansett hvor mye kjøtt og blod vi delte. Endret 15. september 2014 av Maefteda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 For deg og meg er det kanskje det, men alle familier er jo ikke like kjærlige og glade i hverandre. Hadde broren min vært Hitler hadde jeg kommet meg langt vekk, uansett hvor mye kjøtt og blod vi delte. Selv i en tråd om Chelsea gjelder Godwin's lov Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hitler, Bin Laden, Piers Morgan... Poenget var bare at hvis en i familien min hadde vært en skikkelig drittsekk, hadde ikke det at vi er i slekt hatt noe å si. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Piers Morgan Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Moderatormelding [15/09-14] Forslag til nye føringer og retningslinjer for fotballforumet. Les og kom med innspill! Endret 15. september 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå