Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig deilig med en spiss som skårer, og Cesc er helt konge. Hazard-Matic hadde nok en god kamp, og Oscar meeh. Spent på å se hva Zouma og Luis kan bidra med. Lurer på JM mener vi har nok dekning på stopperplassen. Blir nok mange kamper på Ivan i år som HB og midtstopper.

Spennende å se hva vi får til mot City. Klarte jo 6p mot dem ijor og i år er vi et enda bedre lag.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Diego Costa is the first Chelsea player to score in each of his first four games for the club since Jack Meredith in 1928. Unfortunately for Meredith, who would retire soon after, he scored just 2 more while making 23 appearances in total for the club.

Diego's also just the second player in Premier League history to score in each of his first four games in the league, joining Micky Quinn who did it for Crystal Palace in 1992. Quinny would go on to score 10 in his first 6 and finish the season with 17 goals in 26 appearances.

Not including Chelsea, only three teams in the Premier League (Southampton, Swansea, Everton) have scored more goals than Costa has all by himself so far.

Grei start.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Terry er kanskje en idiot, men det blekner i forhold til Giggs.

Er ikke Giggs som var kaptein og hadde et forhold med dama til en på sitt EGET klubblag og landslag.

Forsvarer ikke hva Giggs gjorde, men det var enn ren familiesak som bare påvirket Giggs på laget og ikke resten av lagmoralen. Skal også sies at det forholdet startet før hun dama giftet seg.

Lenke til kommentar

Er ikke Giggs som var kaptein og hadde et forhold med dama til en på sitt EGET klubblag og landslag.

Forsvarer ikke hva Giggs gjorde, men det var enn ren familiesak som bare påvirket Giggs på laget og ikke resten av lagmoralen. Skal også sies at det forholdet startet før hun dama giftet seg.

Så jeg kan være tidenes rasshøl på privaten så lenge jeg oppfører meg på jobb?

Giggs slår alle rekorder innenfor manglende etikk. At det IKKE slo utover lagmoralen er forøvrig beyond me.

Lenke til kommentar

Forsvarer ikke Terry, men nå var dama ex'en til W. Bridge under affæren, hun var ikke i et fast forhold.

Lenke til kommentar

@Bluebeans Du kan være tidenes rasshøl mot broren din, men det kunne jeg ikke gitt noe faen i.

Hvor mye Giggs' handlinger slo ut på lagmoralen kan jeg egentlig ikke si noe om, men ingen på laget ble direkte påvirket nettopp fordi alle andre involverte ikke var en del av laget.

Han har prestert på et helt utrolig nivå på banen så jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar

@Bluebeans Du kan være tidenes rasshøl mot broren din, men det kunne jeg ikke gitt noe faen i.

Hvor mye Giggs' handlinger slo ut på lagmoralen kan jeg egentlig ikke si noe om, men ingen på laget ble direkte påvirket nettopp fordi alle andre involverte ikke var en del av laget.

Han har prestert på et helt utrolig nivå på banen så jeg er fornøyd.

Lagmoral var egentlig mer en avsporing.

Så du mener det er greit å konsekvent se vekk ifra en persons synlige egenskaper og handlinger når du skal avgjøre hvorvidt noen er en bra person eller ikke? Fair enough, men da har vi VELDIG forskjellig menneskesyn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...