Aleks Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Absolutt god som stopper, men han har virkelig vært stor fremover i det siste. Har vel scoret like mye som United denne sesongen. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Utrolig deilig med en spiss som skårer, og Cesc er helt konge. Hazard-Matic hadde nok en god kamp, og Oscar meeh. Spent på å se hva Zouma og Luis kan bidra med. Lurer på JM mener vi har nok dekning på stopperplassen. Blir nok mange kamper på Ivan i år som HB og midtstopper. Spennende å se hva vi får til mot City. Klarte jo 6p mot dem ijor og i år er vi et enda bedre lag. Endret 13. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Diego Costa is the first Chelsea player to score in each of his first four games for the club since Jack Meredith in 1928. Unfortunately for Meredith, who would retire soon after, he scored just 2 more while making 23 appearances in total for the club. Diego's also just the second player in Premier League history to score in each of his first four games in the league, joining Micky Quinn who did it for Crystal Palace in 1992. Quinny would go on to score 10 in his first 6 and finish the season with 17 goals in 26 appearances. Not including Chelsea, only three teams in the Premier League (Southampton, Swansea, Everton) have scored more goals than Costa has all by himself so far. Grei start. Endret 14. september 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Helt ok.. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 http://www.chelsea.no/nyheter/5211-ferdinand-kaller-terry-en-idiot.html The Ferdinands er sånn 1000 ganger verre enn the Kardashians. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Han snakker helt sant. Terry er en gigantisk idiot. En av de største fotballen har sett. Blir en gledens dag når han legger opp. Det bør han snart gjøre for han begynner å bli elendig. Digger at han scorer mange selvmål, dog. 6 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Terry er kanskje en idiot, men det blekner i forhold til Giggs. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Terry er kanskje en idiot, men det blekner i forhold til Giggs.Er ikke Giggs som var kaptein og hadde et forhold med dama til en på sitt EGET klubblag og landslag. Forsvarer ikke hva Giggs gjorde, men det var enn ren familiesak som bare påvirket Giggs på laget og ikke resten av lagmoralen. Skal også sies at det forholdet startet før hun dama giftet seg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 off........................................................................................................................ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Terry er kanskje en idiot, men det blekner i forhold til Giggs. Idiotdiskusjon okke som, men av ren nysgjerrighet: HVA har dette med Ferdinand sin mening om Terry? 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Forsvarsmekanisme. Har man ikke noe negativt å si om Ferdinand så må man finne noe om en nær venn. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Terry er kanskje en idiot, men det blekner i forhold til Giggs. Er ikke Giggs som var kaptein og hadde et forhold med dama til en på sitt EGET klubblag og landslag. Forsvarer ikke hva Giggs gjorde, men det var enn ren familiesak som bare påvirket Giggs på laget og ikke resten av lagmoralen. Skal også sies at det forholdet startet før hun dama giftet seg. Så jeg kan være tidenes rasshøl på privaten så lenge jeg oppfører meg på jobb? Giggs slår alle rekorder innenfor manglende etikk. At det IKKE slo utover lagmoralen er forøvrig beyond me. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Terry er kanskje en idiot, men det blekner i forhold til Giggs.Er ikke Giggs som var kaptein og hadde et forhold med dama til en på sitt EGET klubblag og landslag. Forsvarer ikke hva Giggs gjorde, men det var enn ren familiesak som bare påvirket Giggs på laget og ikke resten av lagmoralen. Skal også sies at det forholdet startet før hun dama giftet seg. Forsvarer ikke Terry, men nå var dama ex'en til W. Bridge under affæren, hun var ikke i et fast forhold. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 @Bluebeans Du kan være tidenes rasshøl mot broren din, men det kunne jeg ikke gitt noe faen i. Hvor mye Giggs' handlinger slo ut på lagmoralen kan jeg egentlig ikke si noe om, men ingen på laget ble direkte påvirket nettopp fordi alle andre involverte ikke var en del av laget. Han har prestert på et helt utrolig nivå på banen så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) ... Endret 14. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Kan vi ikke bare slutte å diskutere dette? Dette er jo den samme diskusjonen som alltid, der Chelsea supportere mener det stikk motsatte av united supporterne, og der diskusjonen uansett ikke bidrar til noen verdens ting. Det er gjennomdiskutert. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 @Bluebeans Du kan være tidenes rasshøl mot broren din, men det kunne jeg ikke gitt noe faen i. Hvor mye Giggs' handlinger slo ut på lagmoralen kan jeg egentlig ikke si noe om, men ingen på laget ble direkte påvirket nettopp fordi alle andre involverte ikke var en del av laget. Han har prestert på et helt utrolig nivå på banen så jeg er fornøyd. Lagmoral var egentlig mer en avsporing. Så du mener det er greit å konsekvent se vekk ifra en persons synlige egenskaper og handlinger når du skal avgjøre hvorvidt noen er en bra person eller ikke? Fair enough, men da har vi VELDIG forskjellig menneskesyn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Du bestemmer da ikke hva folk skal diskutere eller ikke. Lov å komme med forslag, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 @Bluebeans når har jeg sagt at Giggs er bra som person? Han ble ikke en dårligere fotballspiller selv om han gjorde slike gale ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå