PrettyBoy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hååer Remy blir en slags super-sub for oss! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hååer Remy blir en slags super-sub for oss! Hadde vært kanon å blekka inn på han og Schurrle som super-sub et stykke ut i andre omgang, om vi skulle ha behov for det. Men tiden vil jo vise om Remy vil fungere for oss, heldigvis var han ikke så dyr. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) https://twitter.com/TSBible/status/506150449410768896 Endret 31. august 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Van Ginkel på lån til Milan. Spennende. Da ser det og ut til at Cech blir og vinduet er lukket for vår del bortsett i fra noen lån kanskje. Mildt sagt fornøyd. Endret 1. september 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Dere har hatt et latterlig vellykka transfervindu, med sommerens kanskje beste salg i Luiz for 50m. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Ifjor så ville jeg kvitte meg med alle 3 spissene vi hadde, vi trengte også en erstatter i Cole og Lamps. Og VIPS, så har JM og Chelsea fiksa dette. ELSKER DET! Endret 1. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Må vel være det man kan kalle ett perfekt vindu for dere ja. Mine penger hos Unibet står på Chelsea i år. PS: Jeg har tippet riktig vinner begge årene jeg har tippet Endret 1. september 2014 av Sending! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Cesc på instagram: Despues de 8 meses de pubalgia, el sabado jugue mi primer partido sin dolor!! / After 8 months of groin injury, on Saturday I played my first game without pain !! (Google translate) Kan han bli enda bedre for oss? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hmm, begynner vi ikke å bli få nå midten nå? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Håper Chalobah får masse spilletid,.Spent på å se hvordan han utvikler seg. Så bra for Cesc at han kan spille uten smerte flere assist? Ja takk! Trodde faktisk Cech skulle selges, får se fortsatt "tidlig" Har jo Baker til nøds, og Ake som kan spille litt overalt..Eller så håper jeg vi har en avtale der vi kan hente tilbake Ginkel eller Romeu fra lån, hvis det er krise. Endret 1. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Må vel være det man kan kalle ett perfekt vindu for dere ja. Mine penger hos Unibet står på Chelsea i år. PS: Jeg har tippet riktig vinner begge årene jeg har tippet Nå er du kanskje ikke akkurat alene om å ha Chelsea som favoritt til å vinne heller da. Og det er helt sjukt at Luiz ble solgt for 50 mill pund... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hmm, begynner vi ikke å bli få nå midten nå?Når Mikel drar til Afrika i januar sitter vi igjen med Matic, Ramires og Cesc. Får håpe vi er heldige med skadene den perioden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hmm, begynner vi ikke å bli få nå midten nå?Når Mikel drar til Afrika i januar sitter vi igjen med Matic, Ramires og Cesc. Får håpe vi er heldige med skadene den perioden.Utsett ferien din til januar/februar. Africa cupen skal holdes i Marokko Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jepp, satt å tenkte på det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hmm, begynner vi ikke å bli få nå midten nå?Når Mikel drar til Afrika i januar sitter vi igjen med Matic, Ramires og Cesc. Får håpe vi er heldige med skadene den perioden. Det er i tynneste laget vil jeg si. Får håpe Khedia eller Pogba kommer i dag da Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Farvel fra Torres: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ganske sikker på at den er fake. Noe som bare er ufattelig tragisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Seriøst? Har sirkulert rundt i hele dag så antok den var ekte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 When i was down and not playing well? Was? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå