Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dere bryr dere om det eller ikke har ingenting å si. Klubben deres har ingen historie og har kjøpt seg til suksess.

Jepp, vi har kjøpt oss til suksess, men synes det er rart hvordan bare klubber som vinner noe skal få ha historie. Uansett hvor gammel klubben er. Men forstår at det er veldig viktig for deg å hakke på det konstant da det er det eneste Arsenal har som er bedre enn Chelsea.
Lenke til kommentar

Historie kan lages :-)

Jeg er iallfall glad at de spiller skikkelig fotball nå , kjempe positivt for ligaen og veldig underholdene å se på selv om man ikke er Chelsea supporter.

Jeg hadde dog håpet at Costa la fra seg faktene som gjorde han til en av de minst likte spillerene i Europa , får håpe på at det var et engangstilfelle her i PL :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Historie kan lages :-)

Jeg er iallfall glad at de spiller skikkelig fotball nå , kjempe positivt for ligaen og veldig underholdene å se på selv om man ikke er Chelsea supporter.

Jeg hadde dog håpet at Costa la fra seg faktene som gjorde han til en av de minst likte spillerene i Europa , får håpe på at det var et engangstilfelle her i PL :)

Tviler på at det blir et engangstilfelle for å være ærlig. Er dog mest bekymret for disse små headbuttene han har drevet med tidligere for det slipper han ikke unna med i PL. Uting er det uansett.
Lenke til kommentar

Torres har passert den medisinske testen.

I cannot wait to start this new adventure. I spoke to the coach yesterday and I am really pleased to work with a coach like him. He was a great goal-scorer and definitely understands what the role of a striker is. I am sure that he can teach me and help me a lot in this adventure.

...

It would be a privilege to wear the number 9 jersey and to play at the level that everybody expects from me. I thank the fans for the welcome. I am sure that it will all go well. I can promise that I will give 100% and that with their help this experience will be fantastic and for many years I hope.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Historie er så oppskrytt, og kun et hjelpemiddel for gniere som ikke greier å gå videre i livet, for "alt" var så mye bedre før.

Lenke til kommentar

Jeg trodde at Costa skulle floppe litt, men han har totalt motbevist meg i de 3 første kampene. Mourinho kommer ikke til å gjøre en dritt så lenge Costa bøtter inn mål og holder seg unna suspensjon (røde kort skjer). Hvorfor endre på noe som fungerer?

Han var ekkel og kommer mest sannsynlig til å være ekkel. Så lenge han holder seg for god til å bli fysisk, så får han nok lov til å holde på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...