Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henter dere en ny spiss? Trenger vel en til? Costa, Drogba og tildels Schürrle holder vel ikke, med mindre dere skal få opp en junior som f.eks. Boga?

Har som sagt blitt linket mye til Destro, men han ble nå med i Roma sin tropp nå så kan hende vi må slite litt for han. Samtidig blir det som du sier veldig risikabelt å gå inn i sesongen med bare Costa og Drogba. Boga er 16 år og er ikke spiss, hadde det vært reelt så ville det blitt Bamford, men han ble nettopp sendt på lån til Karanka hos Middlesbrough.

Lenke til kommentar

Lættis klipp, håper Torres finner formen, liker fyren men fy fææn han er udugelig foran mål..

Så Milan selger Balo, og låner Torres???

Har vi lånt ut Bamford? Spent på å se hva JM gjør nå.

For et vindu vi har hatt. Nydelig!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Om vi henter inn ny middelmådighet nå, så blir jeg skuffet.
Da kunne vi like greit beholdt Torres.

Edit: 2-års lånekontrakt stusser jeg også over, lurer på hva drittavtale vi har fått.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Edit: 2-års lånekontrakt stusser jeg også over, lurer på hva drittavtale vi har fått.

Tipper Milan betaler lønnen hans og dermed "får" han etter to år om de vil.

Om ikke Milan hadde tatt han hadde vi måtte betalte lønnen hans.. Så det er bedre at vi slipper den utgiften.

Lenke til kommentar

Henter dere en ny spiss? Trenger vel en til? Costa, Drogba og tildels Schürrle holder vel ikke, med mindre dere skal få opp en junior som f.eks. Boga?

Har som sagt blitt linket mye til Destro, men han ble nå med i Roma sin tropp nå så kan hende vi må slite litt for han. Samtidig blir det som du sier veldig risikabelt å gå inn i sesongen med bare Costa og Drogba. Boga er 16 år og er ikke spiss, hadde det vært reelt så ville det blitt Bamford, men han ble nettopp sendt på lån til Karanka hos Middlesbrough.

Ahh. Var sikker på at Boga spilte spiss. Solanke var god i u17EM i vår, men er vel for ung han også. :p

Destro er solid han, men er svært skadeplaget så han blir en risiko. Ser han har blitt linket til Arsenal også. Men med Destro inn må vel noen ut? Måtte ikke Torres ut fordi dere hadde en mann for mye på utlendingskvoten? I så fall betyr det Cech/noen andre ut om dere henter en som ikke er egenutviklet i England? Spent på å se hva dere gjør.

Lenke til kommentar

Var det 2års låneavtale? da ser vi han aldri igjen..Kjempeglad for det, men også trist :/
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...