Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Cavani lukter det flopp av om vi henter. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Oppskryt er fyren ikke, men jeg kan ikke se noen logikk i at Chelsea skulle hente han nei. Han godtar nok ikke noe annet enn garantert førstevalg og det er nok ikke Costa så keen på. Legger du til at han nok koster en god del penger pluss en saftig lønn for et Chelsea lag som i det minste later som om de er økonomisk ansvarlige så gir det ingen mening. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Blir nok kjøpsbonanza neste sommer Blir nok kjøpsbonanza neste sommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Kamptråd for i dag. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1623925 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Herregud så rart å se Oscar med 8 på ryggen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 http://youtu.be/YTvE9zPNCMc Ser ikke lyst ut for Cech. Håper veldig han blir en sesong slik at vi ikke mister for mange store spillere på en gang, men forstår at han ikke vil bli på benken. Problemet for han er at uansett om han presterer bedre enn Courtous over en periode, vil det nok fremdeles lønne seg å gå for belgieren siden han er 10 år yngre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Riktignok Dailymail, men:http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2733697/Fernando-Torres-demands-16million-two-remaining-years-Chelsea-contract-THEN-ll-agree-leave-Stamford-Bridge.html Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Aiai! Tror ikke han er helt fornøyd med situasjonen Endret 25. august 2014 av RollsReus™ 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ser ryktene om Torres blusser opp igjen nå som Milan må erstatte Balotelli. Torres ser også ut til å ha forlatt England hvis man ser ice bucket filmen hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ser ryktene om Torres blusser opp igjen nå som Milan må erstatte Balotelli. Torres ser også ut til å ha forlatt England hvis man ser ice bucket filmen hans. Han skal visstnok være på en 2 dagers tur til Spania. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Røsk meg i trusa og kall meg Georg. http://www.acmilan.com/en/news/breaking_news_show/63350 Se nederst edit: virker som en trykkfeil utifra resten av artikkelen, men hey. Tar det jeg får. Endret 26. august 2014 av Bluebeans Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Nederst hvor? Blir jo bare mer og mer... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Nederst hvor? Blir jo bare mer og mer... What? "I don’t know Torres personally, but I don’t think there is a player in the world who would arrive at Milanello and struggle to find the motivation to do well. You breathe in history at Milanello.”" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Når eg åpnet linken din på mobilen så kom eg bare til en masse nyheter. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Når eg åpnet linken din på mobilen så kom eg bare til en masse nyheter. Aha, i see. Vel, saken er en kombinasjon av Breaking News, Honda-Intervju og det jeg siterte. Ikke publisert ser det ut som, men ihvertfall en kobling der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Were entering the final hours [of the transfer window], lets see if were able to buy an important striker. This is the main aim. Torres is definitely an important striker, lets see if were able to get him or another player. Van Ginkel? Its possible, weve written to Chelsea and were waiting for a response. Were quite confident. Milan CEO Adriano Galliani. Source: AC Milan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Spørsmålet som utstår da, er hvem skal vi hente som et alternativ for Torres?Blir for lite med 1 god spiss og en gammel luring, mot City sine 4 potensielt veldig gode spisser. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Hadde vært greit å ha Lukaku konkurre om plassen sammen med Costa, nå som forhåpentligvis Torres stikker, liker fyren, men ikke spillern..Prøve oss på Negredo? Bamford? Endret 26. august 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå