Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig virkelig virkelig at det er noe hold i dette. De meldte vel også at Roma skulle betale lønningene hans. £180k i uken. Veldig mye til å prestert så dårlig, men navnet har vel fortsatt verdi. Om vi skal betale lønnen hans kan han like så gjerne bli.

Lenke til kommentar

Håper virkelig virkelig virkelig at det er noe hold i dette. De meldte vel også at Roma skulle betale lønningene hans. £180k i uken. Veldig mye til å prestert så dårlig, men navnet har vel fortsatt verdi. Om vi skal betale lønnen hans kan han like så gjerne bli.

At Roma skal betale Torres noe i nærheten av det der skjer ikke. Enten går Torres drastisk ned i lønn om han stikker til Roma eller så tar dere mye av regninga.

Lenke til kommentar

For sånn holdning som Emils kjører over her kunne man jo inngått prestasjons baserte kontrakter.

"minimum antall mål, antall kamper spilt" osv. Men skulle like å se spillere som vil signere på noe slikt ?

Men sånn er vel livet. Bruk og kast mentaliteten er sterk hos supportere. Hos noen er den sterkere enn andre, og det blir jo ikke bedre hvis man ikke ønsket en spiller til klubben i utgangspunktet.....

Fellaini skal for eksempel prestere rimelig heftig før eg ikke heller kunne tenkt meg han ut portene....

Når det er sagt: hva er poenget med kontrakter hvis de bare kan fjernes akkurat når det passer Mr hvemsomhelst?

Lenke til kommentar

Nå synes jeg vi har vært veldig tålmodige ang. Torres. Alle vet han ikke presterer etter hvor bra han skulle, og det gjør nok Torres selv også.

Jeg er fullstendig klar over at han er i kontrakt, men for Torres er penger viktigere enn fotball. Usikker på hvor lang kontrakten hans er, sikkert ut 2016, men etter det vil han sikkert slite med å finne seg en klubb med over 1 million i lønn mtp. at han ikke har prestert på over 3 år. Han kan like så godt bare legge opp og bli glemt i historien som tidens snylter.

Men ja, han skulle hatt prestasjons basert kontrakt. Da ville han i alle fall fått jobben han fortjener, men selvfølgelig, det hadde ikke blitt store pengene...

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Torres har 2 sesonger igjen av kontrakten sin, når han er ferdig i Chelsea så er han 32 år, og fyren har fortsatt et stort navn, ender nok oppi USA, midtøsten e.l. men en god lønn. Kanskje han blir toppskårer i carling cupen :)

Og Malouda ja, det var bare trist det som skjedde med han, og måten det ble gjort på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...