Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Fordi det er ikke så enkelt som å bare å kvitte seg med han :tease:

Må seriøst være noe galt med fyren da. Han vil liksom heller ødelegge karrieren sin pga. penger. Her snakker vi altså om en som tjener millioner i året, og i tillegg har et stort merkenavn slik at han enkelt kan tjene millioner også etter at han er ferdig med fotball.

Han ødelegger også for "legenden" han kunne blitt innenfor fotballen.

Mange husker han som Spanias største spisstalent, men flere kommer sikkert til å huske han som spissen som gikk fra stjerne i Liverpool til flopp i Chelsea. Vil tro det ville vært bedre for han å gå til AM og heller prestere de siste årene han har igjen. Siden han kom til Chelsea har Torres vært langt under pari både i klubb og landslag. Det er ikke akkurat det han burde være husket for..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Mourinho går nok en sesong troféløs og får sparken.

Wenger, som den ambisiøse manageren han er, vil nok få Arsenal til en gylden 4. plass.

Neida, spøk til side. Premier League kommer til å bli interessant i år. Så mange lag som kan hevde seg i toppen. Everton, Liverpool, Man City, Chelsea, Arsenal, Spurs.

Lenke til kommentar

Det har jeg da fortalt om mange ganger hvorfor jeg synes det.

All tull, tøys og syltynne forsøk på provosering til side - jeg er oppriktig nysgjerrig over hvorfor du mener Mourinho er en oppskrytt manager. Vet at du misliker fyren, det er vel gitt, men ønsker å se en ordentlig, seriøs post der du understreker dine poeng. Up for it?

• Liker 1
Lenke til kommentar

All tull, tøys og syltynne forsøk på provosering til side - jeg er oppriktig nysgjerrig over hvorfor du mener Mourinho er en oppskrytt manager. Vet at du misliker fyren, det er vel gitt, men ønsker å se en ordentlig, seriøs post der du understreker dine poeng. Up for it?

LOL. Ikke bli for kravstor nå.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Ikke nå, men kan gjøre det om morningen. Mener uansett å huske at jeg har skrevet det minst 2-3 ganger.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Oppskrytt betyr ikke nødvendigvis dårlig. Mourinho kan godt være verdens beste manager, men samtidig oppskrytt. Føles ofte som at folk nesten vurderer Mourinho såvidt bak Fergie, noe som er helt hinsides.

Selv mener jeg ikke Mourinho er verdens beste manager, rett og slett fordi han aldri har bevist at han kan samme laget i toppen i over 4+ sesonger. Mourinho kommer nesten alltid til dekket bord, vinner ofte, men samtidig så stikker han av med en gang det kommer litt motstand igjen.

Tviler sterkt på at Chelsea fortsatt har Mourinho som manager de 5 neste årene og kjemper i toppen hvert år. Inntil han gjør noe sånt så vil jeg alltid ha Wenger over han, med et par andre kandidater også rangert over "The Special One".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...