Jefe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Haha, Scolari er som en søt bamse Absolutt det motsatte av Mourinho. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 "Søt som en bamse" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg har to tanker om denne kampen. Jeg er stolt av Chelsea og synes utrolig synd på spillerne. Kampen ble ødelagt av linjedommeren. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg har to tanker om denne kampen. Jeg er stolt av Chelsea og synes utrolig synd på spillerne. Kampen ble ødelagt av linjedommeren. Hva med 2-1 målet i akkurat denne kampen i fjor? Var vel bare 3 spillere som var offside den gangen. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja ... sånn er fotball! Nå er vi "skuls". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Faktisk, ble nesten payback dette. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 To gale gjør ikke en rett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 To gale gjør ikke en rett. Nah I guess not, men du kan ikke si at Arsenal hadde "flaks" etter det som skjedde i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nå har ingen brukt ordet flaks idag heller da(som jeg har fått med meg) Husk Liverpool spiller ikke før imorgen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nå har ingen brukt ordet flaks idag heller da(som jeg har fått med meg)Husk Liverpool spiller ikke før imorgen. Jepp, måtte bare spytte den ut en gang rett før midnatt siden det nesten er dagen Liverpool skal spille Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 To gale gjør ikke en rett. Nah I guess not, men du kan ikke si at Arsenal hadde "flaks" etter det som skjedde i fjor. I dag hadde de det. I fjor hadde de uflaks. Slike ting balanserer seg heldigvis ut i lengden, men det er helvettes kjipt de gangene man har skikkelig uflaks med en forferdelig dommeravgjørelse. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jepp, det er en måte å se på det og. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg vil nå si at dommeravgjørelsene ikke kun gikk i Arsenals favør denne kampen, John Terry burde bl.a blitt utvist for en grisetakling av dimensjoner. Håper FA tar affære og straffer slike taklinger i etterkant! Endret 1. desember 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 String-Emil, har hørt det. Er det mulig å få se videoklipp av taklingen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er ikke et rødt kort, skal man være pirkete går Arsenal spilleren også med knottene først. Men Terry er for sein der ligger forskjellen. Litt avhengig av hva Terry har gjort før, men det i seg selv er ikke rødt mener nå jeg. Nå skal det også sies at Terry må bli tatt på fersken i overlagt drap før han blir utvist av en Engelsk dommer. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoID=47462318 Ca 8 min: Terry går inn med to strake ben, noe Arsenalspilleren ikke gjør. Soleklart rødt kort. FA sier de skal slå ned på den type spill, men gjør det kun når det blir skader. Skandaløst, feigt og inkonsekvent. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoID=47462318 Ca 8 min: Terry går inn med to strake ben, noe Arsenalspilleren ikke gjør. Soleklart rødt kort. FA sier de skal slå ned på den type spill, men gjør det kun når det blir skader. Skandaløst, feigt og inkonsekvent. Når jeg ser det igjen er jeg mer tilbøyelig å være enig, men er ikke som at han takler en stående spiller å når han setter taklingen vet han jo ikke at Sagna skal kaste seg inn. Jeg syns ikke det er rødt kort ene og alene. Ronaldo blir taklet verre i annenhver kamp uten at spillere får kort. Men hadde Sagna hevet seg rundt i "smerter" her ville nok Terry fått rødt kort. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dæven, takk gud at Sagna ble ikke truffet skikkelig... Det kunne ha endt opp som Eduardo og Diaby >.< Hyrlen, jeg skal ikke si noe om C.Ronaldo. Men en ting kan jeg si, han blir ikke taklet i annenhver kamp i knottene først. DEt er viktigste, knottene først er og forblir forbudt. Uansett hvilket lag. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ser ikke ut som et klart rødt kort, nei. Hadde ikke Sagna også kommet skliende inn hadde det vært det. Forresten, når jeg ser raidet til Clichy og taklingen til Ivanovic kan jeg ikke begripe at det ikke ble et gult kort en gang? Han er jo nesten igjennom hele forsvaret til Chelsea, og hvis han ikke hadde blitt dratt ned kunne han lett kommet til avslutning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå