Shjatå Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 så sinnsykt bra av lampard å drogba på slutten i dag 2 nydelige mål, det er sånn ekte topp spillere gjør Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 så sinnsykt bra av lampard å drogba på slutten i dag 2 nydelige mål, det er sånn ekte topp spillere gjør 7523945[/snapback] Jeg vil egentlig påstå at det var tre nydelige mål. Ikke glem Ballacks frispark. Litt flaks, kanskje - i og med at den traff Howard på returen, men det var utvilsomt et flott skudd. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 3 praktmål av Chelsea i dag, de kommer til å vinne PL. Føler det på meg Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Alle tre er fine mål, men jeg synes Howard var meget uheldig på det første. Drogba's mål er han feilplassert, enkelt og greit. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Drogba's mål er han feilplassert, enkelt og greit. 7524308[/snapback] Kommer jo ut av ingenting, så å mene at han bør stå på streken å være klar er kanskje litt mye å forlange? Ikke at du mener det, sier bare sånn generelt. Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Må bare si at Chelsea har hatt litt flaks i år...de har bare vunnet med et mål i det siste... ikke får å fornærme noen, men er det ikke en ekkel følelse å være Chelsea fan, og vite at de må ha tilfeldigheten med seg? #Gla jeg er ManU fan# 100% sikkert at LarsP kommer til å kommentere dette innlegget Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Resultater lyver ofte i fotball. Mange av de kampene Chelsea har vunnet med et mål var langt i fra så jevne som resultatet tilsier. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Alle tre er fine mål, men jeg synes Howard var meget uheldig på det første. Drogba's mål er han feilplassert, enkelt og greit. 7524308[/snapback] Da kan du prate med Lars Tjærnås så har han nok noen ord han vil fortelle deg. ps: Ja Chelski har flakset mye, for nok håpe at denne flaksen er brukt for 2007 også. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Må bare si at Chelsea har hatt litt flaks i år...de har bare vunnet med et mål i det siste... ikke får å fornærme noen, men er det ikke en ekkel følelse å være Chelsea fan, og vite at de må ha tilfeldigheten med seg? #Gla jeg er ManU fan# 100% sikkert at LarsP kommer til å kommentere dette innlegget 7524761[/snapback] Effektiviteten og hellet til Man U snur seg nok snart skal du se. Dere avslutter sesongen slik Pool begynte og 1. plassen ryker... ...tror jeg. Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Resultater lyver ofte i fotball. Mange av de kampene Chelsea har vunnet med et mål var langt i fra så jevne som resultatet tilsier. 7524788[/snapback] Enig med deg der, men når stillingen er 2-2feks etter 80 min ( idag ) og Chelsea har spilt best, fikk du ikke en ekkel følelse får at Chelsea ikke kom til å vinne?? Resultatet er lyver ofte i fotball, men resultatet er det viktigeste... leif Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Alle tre er fine mål, men jeg synes Howard var meget uheldig på det første. Drogba's mål er han feilplassert, enkelt og greit. 7524308[/snapback] Den første ville jo gått inn uansett. Han var jo på den med fingrene og dyttet den noen cm til høyre så den gikk i stang og videre langs linjen, istedetfor stang inn. Drogbas mål kom ut av ingenting og ville tatt den beste keeperen i verden på senga. Fortjent 3 poeng til Chelsea. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Enig med deg der, men når stillingen er 2-2feks etter 80 min ( idag ) og Chelsea har spilt best, fikk du ikke en ekkel følelse får at Chelsea ikke kom til å vinne?? 7524848[/snapback] Jeg hadde faktisk troen. I og med at sjansestatistikken var ca 15-4 i Chelsea sin favør så var det bare et tidsspørsmål før det tredje målet var et faktum. Og det har ingenting med flaks å gjøre. Skal vi snakke om flaks så kan vi nevne Arsenal som regelrett stjal poeng, stolpehelvete. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Drogbas mål kom ut av ingenting og ville tatt den beste keeperen i verden på senga. 7525360[/snapback] Hvordan kan du være så sikker på det? Det gjelder for målvakten å plassere seg riktig, gjør det ikke? I dette tilfellet var Howard feilplassert, og vips var stillingen 3 - 2. MEN, jeg sier ikke at skuddet til Drogba ikke var dårlig, for det var meget bra, for all del, sier bare at jeg stiller et lite spørsmålstegn bak plasseringen til Howard... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 http://youtube.com/watch?v=HA18P9Wf3hA Han sto vel kansje en halv meter for langt til høyre, men tviler på at de fleste keepere alltid står plasser midt i mellom stengene Synes heller ikke han sto for langt ut, da dette var et skudd ut av ingenting som han ikke kunne være forberedt på. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Må bare si at Chelsea har hatt litt flaks i år...de har bare vunnet med et mål i det siste... ikke får å fornærme noen, men er det ikke en ekkel følelse å være Chelsea fan, og vite at de må ha tilfeldigheten med seg? #Gla jeg er ManU fan# 7524761[/snapback] Nå er det jo veldig sjelden United scorer i det åttiende minutt og utover da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Nå er det jo veldig sjelden United scorer i det åttiende minutt og utover da 7554929[/snapback] Hahaha. Drogba 1 - Newcastle 0 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Nå er det jo veldig sjelden United scorer i det åttiende minutt og utover da 7554929[/snapback] Hahaha. Drogba 1 - Newcastle 0 7555197[/snapback] Chelsea viser nok engang hvor udugelige de er uten ivorianern. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Haha, selvsagt vil enhver klubb være svekket uten Drogba; verdens beste spiss. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) chelsea fan siden gianluca vialli, gianfranco zola og tru det eller ei T.A Flo var. Folk some husker lebouf [noe sånt] ogle ed de goy? trenger flere stygge som juling keepere, folk må ha vært redde for å score på ham Endret 22. desember 2006 av kvitrafn Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Sorry at jeg sier det, men du er nok ingen Chelsea-fan. Hadde du vært det så hadde du kunnet navnene til Frank Leboeuf og Ed de Goeij (Goey). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå