Aleks Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=tU4LZqLESi4&feature=youtube_gdata_player Burde vært rødt. Godt med en spiss som tørr å si i fra. God førsteomgang, synd alt glipper på en corner. Mest sannsynlig kampen i sommer som betyr minst pga det rare oppsettet da. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Så rødt som du får det. Godt at det gikk bra med Costa, det er det viktigste 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Det er liksom en veldedighetskamp i forbindelse med å markere gruveulykken, også går Alves inn slik. Forkastelig. Heldigvis ble han byttet ut rett etter på. Kunne fort knekt et bein eller noe der. Morsomt at Torres kom ut av ingenting og klarte å ødelegge Drogba alene mot keeper. Gode gamle Torres.. Endret 8. august 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=ywG65F_Mmy4&feature=youtube_gdata_playe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Cech på twitter er kvalitet. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Mye morsomme saker fra Cech ja, trist å miste han. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Har vi mistet han, da? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Ikke ennå, regner med at han stikker til Frankrike. Hvis ikke nå, så neste sesong vil jeg tro. Monaco har vel ingen førstekeeper? 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Ikke ennå, regner med at han stikker til Frankrike. Hvis ikke nå, så neste sesong vil jeg tro. Monaco har vel ingen førstekeeper? De har leid inn Stekelenburg, men han var rævva i Fulham, så Cech er da en utrolig forbedring. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hazard som ligger med hodet i fanget på Costa med latterkrampe er kampens høydepunkt så langt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Som vanlig ikke mye som skjer, da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Skapte flere sjanser enn dere osv osv Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Håper da det ettersom dere spiller mot laget som kom på 3. plass i den ungarske ligaen, men jeg ser at dere ligger under. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Var det ikke du som pratet så mye om at man ikke skulle ta preseason seriøst? Men skjønner at selv de minste trofeene går til hode på endel Arsenalfans. Når vi starter med to 18 år gamle midstoppere, Mikel og Ramires på midten og Torres på vingen forventer jeg ikke så mye. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Arsenal, Liverpool og Man United kommer til å vinne serien hvis man baserer seg på preseason!!! Endret 10. august 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Var det ikke du som pratet så mye om at man ikke skulle ta preseason seriøst? Men skjønner at selv de minste trofeene går til hode på endel Arsenalfans. Tar jeg preseason seriøst? Endret 10. august 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Noen som har funnet ut noe ang. skaden til Kong Drogba? Det eneste jeg finner ut enn så lenge er at han er ute fra mellom 2 uker til 6 måneder. Om det er 6 måneder som er tilfellet så må det hentes inn en eller annen erstatter. I helvete heller om Torres skal være backup. For å avslutte innlegget med en vits; 8% tror Torres blir topscoreren..... Endret 11. august 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 8% er uendelige optimister. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Eneste jeg har hørt om Drogba at det er for tidlig å si noe som skadeomfanget.Så gidder ikke å lese skremselspropaganda som "ute i opptil 6 måneder" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå