Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Dette er forferdelig skuffende av barndomshelten min. Selv om New York City har samme eiere som Manchester City betyr det ikke at han fint kunne gått på lån til en annen klubb i en annen liga. Jeg nekter å tro at det ikke finnes noen andre toppklubber som kunne tenke seg Lampard på lån. Eneste klubben jeg kunne godtatt å sett ham i Premier League utenom Chelsea er West Ham.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hvis Lampard blir avgjørende i forhold til om City tar et eventuelt ligagull foran nesen på oss blir det en ripe i lakken - selv om han fortsatt selvsagt vil bli ansett som en av de største Chelseaspillerne gjennom tidene.

Du mener at han kan bli avgjørende i de 5mndene han skal være der?

Lenke til kommentar

Lampard er 36 år gammel og har gått til en klubb med en potensielt enda sterkere midtbane enn oss, hvor han ikke fikk spille. Det er nok begrenset hva han kan gjøre i positiv retning, selv om han er en personlighet som enhver trener vil ha.

Grunnen til at City vil ha han er nok for å få flere amerikanske fans.

Lenke til kommentar

Skjønner at du og Arsenalgjengen som gang på gang får bekreftet hvor lite spillerne bryr seg om Arsenal godter seg nå. Men et lån på 6 måneder lar jeg ikke ødelegge for så mye, selv om det blir veldig rart og kjipt å se han i en annen drakt.

Lenke til kommentar

Ta Costa for eksempel. Hvorfor dro han fra Atletico, La Liga mestere og Champions League finalister, for å spille hos troféløse Chelsea som kom på 3. plass i PL? Svaret er penger. Samme med Luis. Jeg vil si at majoriteten av spillerne deres er der for pengene. Bare se på United. De kom på 7. plass og spiller ikke i europa en gang, men tiltrekker seg fremdeles gode spillere. Rooney valgte å bli i klubben fordi han får idiotisk høy lønn. Penger, penger penger. Alt handler om penger i fotball.

Lenke til kommentar

Skjønner at du og Arsenalgjengen som gang på gang får bekreftet hvor lite spillerne bryr seg om Arsenal godter seg nå.

I motsetning til Chelsea spillere? Ikke lur deg til å tro at spillerne deres bryr seg om annet enn pengene.

Våres, som andre spillere er selvsagt interessert i pengene, men de vil vinne og. Og fakta er at Arsenal har vært en ekstremt dårlig plass å ha gode karrierer de siste årene. Vi får stadig høre hvordan vi var ingenting før Roman kom. Allikevel har vi vunnet mer de 9 årene før 2003 enn Arsenal har de siste 9 årene. Vinnerkultur er nøkkel for å beholde spillere, noe Arsenal har mistet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...