Lemongrass Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Dette er forferdelig skuffende av barndomshelten min. Selv om New York City har samme eiere som Manchester City betyr det ikke at han fint kunne gått på lån til en annen klubb i en annen liga. Jeg nekter å tro at det ikke finnes noen andre toppklubber som kunne tenke seg Lampard på lån. Eneste klubben jeg kunne godtatt å sett ham i Premier League utenom Chelsea er West Ham. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jepp. Det er skuffende. Men føler det er lite i forhold til det han har gjort for klubben. Om 5 år er det ikke dette jeg kommer til å huske når jeg tenker på Lampard. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Vel, hvis Lampard blir avgjørende i forhold til om City tar et eventuelt ligagull foran nesen på oss blir det en ripe i lakken - selv om han fortsatt selvsagt vil bli ansett som en av de største Chelseaspillerne gjennom tidene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Vel, hvis Lampard blir avgjørende i forhold til om City tar et eventuelt ligagull foran nesen på oss blir det en ripe i lakken - selv om han fortsatt selvsagt vil bli ansett som en av de største Chelseaspillerne gjennom tidene. Du mener at han kan bli avgjørende i de 5mndene han skal være der? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Det kan han definitivt bli. Hvis han storspiller hele høsten og spiller en avgjørende rolle for poengene City vinner i høst, så vil jo absolutt de poengene gjøre en forskjell dersom City tar gullet knepent til slutt. Endret 3. august 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Tviler veldig på at Lampard vil være en brikke som evt. sikrer ligagullet til Ctiy. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Nok med et mål på riktig tidspunkt. Være med å avgjøre èn kamp. Ikke mer som skal til. Alt positivt han gjør for City er negativt for Chelsea. Sviker.... Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Han kan bli voldsomt farlig ved siden av Yaya på midten. Føles helt feil ut å måtte se på Lampard som en konkurrent. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Lampard er 36 år gammel og har gått til en klubb med en potensielt enda sterkere midtbane enn oss, hvor han ikke fikk spille. Det er nok begrenset hva han kan gjøre i positiv retning, selv om han er en personlighet som enhver trener vil ha. Grunnen til at City vil ha han er nok for å få flere amerikanske fans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Courtois er syk. Trodde du mente bokstavelig talt >_> 1-0 til W.B, satser uansett på det blir seier i dag og Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hehe, nei han virker frisk og rask til tross for mål i mot. Drogba på nå! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Haha, elsker det. Karma kalles dette. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Skjønner at du og Arsenalgjengen som gang på gang får bekreftet hvor lite spillerne bryr seg om Arsenal godter seg nå. Men et lån på 6 måneder lar jeg ikke ødelegge for så mye, selv om det blir veldig rart og kjipt å se han i en annen drakt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Haha, elsker det. Karma kalles dette.Karma, på hvilken måte? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Skjønner at du og Arsenalgjengen som gang på gang får bekreftet hvor lite spillerne bryr seg om Arsenal godter seg nå. I motsetning til Chelsea spillere? Ikke lur deg til å tro at spillerne deres bryr seg om annet enn pengene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg tror også de liker å vinne, men nå gjetter jeg bare. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ta Costa for eksempel. Hvorfor dro han fra Atletico, La Liga mestere og Champions League finalister, for å spille hos troféløse Chelsea som kom på 3. plass i PL? Svaret er penger. Samme med Luis. Jeg vil si at majoriteten av spillerne deres er der for pengene. Bare se på United. De kom på 7. plass og spiller ikke i europa en gang, men tiltrekker seg fremdeles gode spillere. Rooney valgte å bli i klubben fordi han får idiotisk høy lønn. Penger, penger penger. Alt handler om penger i fotball. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Skjønner at du og Arsenalgjengen som gang på gang får bekreftet hvor lite spillerne bryr seg om Arsenal godter seg nå. I motsetning til Chelsea spillere? Ikke lur deg til å tro at spillerne deres bryr seg om annet enn pengene. Våres, som andre spillere er selvsagt interessert i pengene, men de vil vinne og. Og fakta er at Arsenal har vært en ekstremt dårlig plass å ha gode karrierer de siste årene. Vi får stadig høre hvordan vi var ingenting før Roman kom. Allikevel har vi vunnet mer de 9 årene før 2003 enn Arsenal har de siste 9 årene. Vinnerkultur er nøkkel for å beholde spillere, noe Arsenal har mistet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå