Emils. Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Han har vel strengt tatt ikke vist at han takler toppnivået? Han er ikke akkurat en bauta mot lag som ligger lavt. Han presterte åpenbart best mot de andre toppklubbene fordi han fikk da mest rom å løpe i. Under VM var han en katastrofe, og jeg har sett flere kamper av Everton hvor han presterte under det man forventer av han. Så at han burde danke ut Costa, som presterte på høyeste nivå i Spania i fjor, forstår jeg lite i logikken av? Mulig det er basert på hvem man liker og ikke hva man tror. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ingen som gidder å lete frem alle postene hvor dere hyllet hvor moden og smart Lukaku var for alderen? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Costa har dere nettopp kjøpt. Jeg tror at uansett hva som skjer med Lukaku så hadde Chelsea bestemt det for lenge siden. Han hadde kanskje fortjent en plass på laget forrige sesong. IMO. Hele Belgia var en katastrofe under VM, gode enkeltspillere, men ræva og kjedelig taktisk. Endret 30. juli 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ingen som gidder å lete frem alle postene hvor dere hyllet hvor moden og smart Lukaku var for alderen? Jeg var en av dem. Fordi Lukaku fremsto som en spiller som ville kjempe og bevise hva han kan. Det har kommet ut at Lukaku brukte tid på å se kamper i reprise av andre klassespisser for å lære seg bevegelser osv. Det er uansett vidt forskjellig fra oppførselen hans nå. Etter at Mourinho kom har Lukaku virkelig gravd seg ned og rett og slett ødelagt det gode ryktet han etablerte da han kom til klubben. Jeg håper uansett vi kan ha lov til å endre mening om en person etter oppførsel eller er første inntrykket gjeldene livet ut? Costa har dere nettopp kjøpt. Jeg tror at uansett hva som skjer med Lukaku så hadde Chelsea bestemt det for lenge siden. Han hadde kanskje fortjent en plass på laget forrige sesong. IMO. Hele Belgia var en katastrofe under VM, gode enkeltspillere, men ræva og kjedelig taktisk. Ja, uten tvil kunne han fått prøvd seg forrige sesong, men du kan ikke forlange å være førstevalg sånn uten videre. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Spent på hvordan Costa vil prestere kommende sesong. Hadde en breakout sesong i fjor i Atletico, men det betyr ikke alltid suksess over lengre tid. Hadde en grei sesong året før der igjen, men det oser ikke topp kvalitet av 10 mål og 6 assist(elns) på 30 noe kamper i La Liga(2012/2013 sesongen). Endret 30. juli 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 En bra sesong er jo ikke verst. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ingen som gidder å lete frem alle postene hvor dere hyllet hvor moden og smart Lukaku var for alderen?Like så greit å finne frem United sin hyllest om den populære Tevez i samme slengen. Ting endrer seg. Lykke til videre til Lukaku. Dumt at ingen klubber med Cl-plass viste interesse, da det var et av kriteriene hans for klubb tidligere. Kanskje det sier sitt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hvordan klarer du i det hele tatt å sammenligne Tevez-situasjonen?? Tevez var veldig god for oss. Har du tenkt at vi ikke liker ham lenger fordi han dro til City? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hvordan klarer du i det hele tatt å sammenligne Tevez-situasjonen?? Tevez var veldig god for oss. Har du tenkt at vi ikke liker ham lenger fordi han dro til City? Poenget var at ting endrer seg og derfor er det lite vits å dra frem enkelte gamle utsagn som åpenbart ikke gjelder. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ut med Lukaku og Torres, inn med Cavani eller Falcao? Hadde vært helt sykt :P Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ut med Lukaku, Ba, Eto'o og inn med Costa og Drogba er en veldig god oppgradering i seg selv. Gikk vel akkurat opp økonomisk sett og. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Costa med assist til Salah. Har spilt i 8 minutter nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Costa truer bakrommet konstant! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ja, og Matic slår nydelige stikkere Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Nydelig frispark av spilleren som aldri kommer til Chelsea! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Konkurranse? Skjønner han godt jeg. Å konkurrere mot Torres tsr livet av alle spisser det. Han hadde nok vært andrevalg i Chelsea siden de har kastet penger på Costa. Forstår litt av frustrasjonen, spesielt etter et år hvor Martinez har tatt vare på han og fått han til å prestere godt.Uproff oppførsel er jeg enig i, men igjen - ingen med vett skjønner hvorfor han måtte konkurrere mot Torres (og Eto). Endret 30. juli 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Når både Eto'o og Ba vippet Torres av pinnen forrige sesong, hvorfor skal ikke Lukaku greie det når han tydeligvis er god nok til å være førstevalget vårt? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ikke overraskende i grunn. Der har han ingen konkurranse. Spent på hvordan det blir på Beliga nå som Origi begynner å etablere seg og Benteke kommer tilbake. Ender vel med at han endrer statsborgerskap. Så jævlig bitter du er. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå