Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Lukaku for 13 min si på Facebook: Time to write a new chapter.

(og Twitter for de som bruker det)

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Ja, ikke overraskende. Får håpe den evt. nye klubben hans har hyret en egen PR-ansvarlig til å holde Lukaku i sjakk. Ikke akkurat fremstått som profesjonell mtp. uttalelsene han har kommet med iht. hva han har prestert på høyt nivå.

Nå som pappa er hjemme så går alt bra.

Lenke til kommentar

Var det ikke Aleks du spurte det om?

Vel, han har kommet med stikk mot Chelsea og nærmest nektet å vise konkurranse om spissplassen. Han sa vel etter at Costa kom at han ville dra siden han ikke fikk være spiss nummer 1. Han har hele tiden kommet med uttalelser og antydninger til sin misnøye mot å ikke få være den eneste spissen som skal brukes.

Han har fortsatt igjen å bevise en del før han får være 1. valg i en klubb som Chelsea. Det å prestere i klubber som West Brom og Everton er ikke det samme som å prestere i Chelsea. Det burde han vite. Og når Mourinho er manager burde du vite bedre enn å sitte å klage på han.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Ja, og jeg er helt enig i at det ville vært bedre å ha Lukaku i fjor, men Lukaku ba SELV om å dra på lån. Mourinho var vel interessert i å ha han, men alt gir mening nå. Mtp. fyren tåler ikke konkurranse og derfor blir forbannet med engang det er mulig han ikke får spille fast. Han dro vel rimelig fort etter at Eto'o kom, og jeg mener Lukaku, Eto'o og Torres ville vært en god blanding. Lukaku ville fått prøvd seg masse, men man må tørre å ta sjansen og konkurrere med de andre. Man kan ikke forvente som 20-åring å ha en fast plass i Chelsea. Med mindre du har gjort deg fortjent til den.

Mourinho har benket Oscar ved flere anledninger, og man ser ikke Oscar klage og sutre åpenlyst om det.

Stikkord: Profesjonell

Lenke til kommentar

Godt mulig, fremdeles interessert. ^^

Ah, har ikke fått det med meg. Dog synes jeg helt klart at Mourinho har gjort feil med Lukaku her, sende han ut på lån i fjor var jo latterlig, han hadde jo vært førstevalg i Chelsea også.

Nå var det Lukaku som pressa frem et lån, da han ikke fikk garanti på å være 1.valg.

Alle har nok sykt lyst til å se Lukaku lykkes i Chelsea. Men frem til nå har han ikke tålt konkurransen i klubben, blir på samme måte som KvB. To fantastiske spillere, som jeg virkelig har sansen for. Men i hvilken som helst toppklubb vil man ha konkurranse for plassen, og klarer man ikke å være en del av et rotasjons-system så er det lite håp. Se på Dzeko i ManCity.

Håper fortsatt at den status-updaten betyr noe annet enn det folk flest tror..

Lenke til kommentar

Veldig godt mulig du hadde gjort, men Benteke er nok bedre enn Lukaku pdd. og Origi beviser i alle fall at han har en bedre holdning.

Greit nok å ha en god spiller i klubben, men ønsker man å ha en god spiller med dårlig holdninger? Jeg tviler sterkt på at Mourinho ønsker en type med slike holdninger. Det ødelegger bare moralen til spillergruppa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Du svarte meg ikke tidligere, hva er det egentlig Lukaku har gjort som er så uproft?

Uttalelser som "Time to write a new chapter" før noe som helst er offisielt er uproft blant annet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...