Emils. Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Grunnen til at Real Madrid henter så mange er vel også fordi de betaler langt mer enn hva andre klubber er interesserte i å betale. Når man blar opp 800 millioner for Bale, så kan ikke Tottenham si nei, pga. det er utrolig mye penger for en spiller som Bale. Samme med James, Moncao sier ikke nei til at så latterlig høyt bud. Om Chelsea hadde mottatt et bud på 700 millioner for Oscar hadde de ei sagt nei, kun fordi det for godt til å være sant. Real Madrid kunne ikke hentet Oscar for en hvilken som helst sum. Oscar har en verdi for Chelsea, og om Mourinho ikke føler han kan hente en bedre eller at prisen rettferdiggjør et evt. tap så vil ikke Oscar selges. Så enkelt. Luiz ble solgt fordi prisen var latterlig. £50m for Luiz er rett og slett genialt. Han er så langt fra verdt den prisen. Da blir det idioti å beholde han. Uansett; Når Real Madrid overpriser spillerne de henter til de grader blir det vanskelig for selgende klubb å si nei. Når det i realiteten også er kun en klubb Bale og James kunne velge i mellom blir også valget enkelt for dem. Hadde summen vært mer naturlig ville også flere klubber hengt seg på å i kampen om spillerne, men som sagt, man er dum om man er på overbetalings-tullet til Real Madrid. Spillere som Øzil går for £20m mindre enn James. Det sier ALT om prisen. Endret 24. juli 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det er det som er nettopp poenget mitt. Real Madrid kunne lett hentet Oscar for 60 milloner pund (langt fra det han er verdt) om de mente han var bedre enn James. Da hadde det vært idiotisk å hente enn spiller for den prisen om man kunne hentet en bedre spiller for samme pris. Både James og Bale hadde gått rett inn i startoppstillingen deres, fordi jeg regner med at de som styrer laget deres er litt kompentete når dere er et topplag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Med tanke på hvilken pris Chelsea klarte å få for Luiz hadde sikkert Real måtte betale 150 for Oscar. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Nee. Anser Oscar og Luiz som ca. jevngode i hver sin respektive posisjon. Tipper de hadde hentet Oscar for rumdt 50, selv om han er verdt rundt 30. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Sikkert, selge øzil for 40, hente Oscar for 50. Jepp, hadde gjort det samme Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Nee. Anser Oscar og Luiz som ca. jevngode i hver sin respektive posisjon. Tipper de hadde hentet Oscar for rumdt 50, selv om han er verdt rundt 30. Oscar er faren til James. Så god er han. Selv om du har utrolig mye peiling på salg og kjøp så er det flere faktorer enn pris også. Chelsea hadde neppe solgt Oscar, som Mou elsker, om ikke Real Madrid hadde spyttet inn veldig mye penger. Han hadde nok kostet mer enn de 60 de betale for James "O" Rodriguez Men for å diskutere noe som handler om Chelsea. Er Arsenals verste mareritt på vei tilbake til London? Endret 24. juli 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Nee. Anser Oscar og Luiz som ca. jevngode i hver sin respektive posisjon. Tipper de hadde hentet Oscar for rumdt 50, selv om han er verdt rundt 30. Oscar er faren til James. Så god er han. Selv om du har utrolig mye peiling på salg og kjøp så er det flere faktorer enn pris også. Chelsea hadde neppe solgt Oscar, som Mou elsker, om ikke Real Madrid hadde spyttet inn veldig mye penger. Han hadde nok kostet mer enn de 60 de betale for James "O" Rodriguez Men for å diskutere noe som handler om Chelsea. Er Arsenals verste mareritt på vei tilbake til London? Dere skal gjerne bare ta Drogba tilbake men den fyren er så utgått på dato som man får det. Han skremmer ikke Arsenal hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Selv om du har utrolig mye peiling på salg og kjøp så er det flere faktorer enn pris også. Chelsea hadde neppe solgt Oscar, som Mou elsker, om ikke Real Madrid hadde spyttet inn veldig mye penger. Han hadde nok kostet mer enn de 60 de betale for James "O" Rodriguez Han hadde nå ikke noen problemer med å selge Mata til United, som jeg synes er en bedre spiller enn Oscar. Nå kan man vel si at Oscar er en større del av planene til Mourinho, men han er overhodet ikke uerstattelig og Mourinho hadde garantert godtatt en pris rundt 40-50 millioner, kanskje lavere. Er Arsenals verste mareritt på vei tilbake til London? Hadde ikke gjort meg noe om dere spiller med en 36-åring på topp. Fyren er ikke engang lengre halvparten så god som han har vært tidligere. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) På..... topp???? Sorry, lover det var siste gang Endret 25. juli 2014 av AllFather 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 For noen her inne er ikke 36 åring særlig ungt AllFather. For den gjengse mann her inne vil en 36 åring på topp være en gammel sak..... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2014/07/drogba-signs.html 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 DEILIG DEILIG DEILIG!!!!!!!!! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hadde jeg vært Chelsea-supporter (eller eventuelt PL-supporter, noe jeg er) hadde jeg likt dette (aka jeg liker det). Håper allikevel Lukaku rævpuler hele Chelsea nå og går permanent til en annen klubb. Helst i PL, helst Everton. Elsker Drogba da, så dette er egentlig bare fint. Elsker bare Lukaku litt mer. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Welcome back MY LOVE Få ut Torres nå.. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Kult! Drogba er en fin fyr. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hadde jeg vært Chelsea-supporter (eller eventuelt PL-supporter, noe jeg er) hadde jeg likt dette (aka jeg liker det). Håper allikevel Lukaku rævpuler hele Chelsea nå og går permanent til en annen klubb. Helst i PL, helst Everton. Elsker Drogba da, så dette er egentlig bare fint. Elsker bare Lukaku litt mer. Gjerne. En på 36 med Drogba sin holdning > En på 21 med Lukaku sin. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Måtte Googling til for å finne ut hvem denne PVA er. Patrick van Aanholt Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hadde jeg vært Chelsea-supporter (eller eventuelt PL-supporter, noe jeg er) hadde jeg likt dette (aka jeg liker det). Håper allikevel Lukaku rævpuler hele Chelsea nå og går permanent til en annen klubb. Helst i PL, helst Everton. Elsker Drogba da, så dette er egentlig bare fint. Elsker bare Lukaku litt mer. Gjerne. En på 36 med Drogba sin holdning > En på 21 med Lukaku sin. Hva er galt med holdninga til Lukaku? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå