Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tatt i betraktning at hverken Bale eller James hadde kommet inn i vår startoppstilling.

Jo det hadde de, ellers hadde klubben deres vært verdens største idioter.

Kanskje Bale, men ikke James.

Jo. James hadde lett gått inn foran Oscar. Du liker bare å lure deg selv til å ikke tro det fordi Oscar er Chelsea spiller og James er ikke det.

Lenke til kommentar

Det tatt i betraktning at hverken Bale eller James hadde kommet inn i vår startoppstilling.

Jo. James hadde lett gått inn foran Oscar. Du liker bare å lure deg selv til å ikke tro det fordi Oscar er Chelsea spiller og James er ikke det.

Oh, the irony.
Lenke til kommentar

Haha, såpass. Har ingenting å si hvilket lag han spiller for, jeg mener uansett at James ikke er god nok for startoppstillingen i Chelsea.

Lenke til kommentar

Nei, Real kunne ikke ha hentet Oscar om de ville, han er nemlig under kontrakt med Chelsea.

Om Real Madrid virkelig hadde hatt lyst på Oscar hadde de definitivt klart å hente han. De er verdens største klubb. De kan hente nesten hvem som helst, og alle har lyst til å spille for de.

Lenke til kommentar

Jeg baserer det på det jeg har sett av James pluss at Real Madrid ikke ville betalt over 60 millioner pund for en spiller som er dårligere enn Oscar. I så tilfelle kunne de lett hentet Oscar om de ville.

Når de er villig til å gjøre Bale til verdens dyreste spiller så synes jeg ikke det er så rart at de betaler så mye for en grei spiller i James. Ronaldo er den eneste av de tre som kan forsvare prislappen. Eller mener du James er bedre enn Øzil siden han var dyrere enn Øzil?

Ellers så synes jeg PrettyBoy sier det på en fin måte.

Nei, Real kunne ikke ha hentet Oscar om de ville, han er nemlig under kontrakt med Chelsea.

Om Real Madrid virkelig hadde hatt lyst på Oscar hadde de definitivt klart å hente han. De er verdens største klubb. De kan hente nesten hvem som helst, og alle har lyst til å spille for de.

Nei og nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når de er villig til å gjøre Bale til verdens dyreste spiller så synes jeg ikke det er så rart at de betaler så mye for en grei spiller i James. Ronaldo er den eneste av de tre som kan forsvare prislappen. Eller mener du James er bedre enn Øzil siden han var dyrere enn Øzil?

Selv om prisene er veldig høy legger ikke det noe skjul på talentene. Real Madrid er ikke blitt verdens største og kanskje suksessfulle klubb fordi de henter middelmådigheter. Det er knallhardt styre hvor man ikke kan gjemme seg bak statusen sin. De har ingen problemer med å erstatte spillere som regnes som verdensstjerner. Det så man blant annet da de solgt verdens beste nummer 10, Özil, og har nå erstattet han med en som har potensialet til å bli bedre.

Poenget mitt er uansett ikke at prisen på en spiller viser hvor god en er. Luiz ble solgt for 50 millioner pund og er langt unna en verdensstjerne og Shaw ble solgt for 30 millioner pund. Klubbene vet hvor mye penger kjøperne har, og Monaco hadde ingen grunn til å selge og de hadde ressursene til å beholde James, som har et av verdens største potensialer. Dermed ble prisen skyhøy, og Real Madrid kan som sagt hente (nesten) hvem de vil, så de betalte det. Poenget var at om Oscar var bedre enn James, hadde de heller hentet Oscar, som de kunne fått for samme prisen (sikkert mye mindre).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...