Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en god seier, på en dag Chelsea ikke nødvendigvis er heldig med været.

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om Anelka. Av en eller annen grunn så synes jeg ikke at han er god nok til å forsvare en plass i start-elleveren, men det er vanskelig å sette Premier Leagues toppskårer på benken.

Lenke til kommentar
Åja. Virka bare som om du skrev det bare for å provosere. Tviler sterkt på at noen CFC-supportere støtter Wilkins for å si det sånn.

Skal ikke si at ingen støtter Wilkins i utsagnet. Men jeg trur også de fleste, inkludert meg selv, vil heller se et ungt fremadstormende lag som har noe å vise og virkelig vil vinne denne cuppen spille, enn et A-lag som ikke kunne gitt mer faen. Bittert å bli slått ut på den måten igjen, men ja om det er dette som skal til for at vi skal vinne noe annet i år så gåre greit, men vi er nødt til å vinne noe. Hører jeg ikke "Shelsia" fra big phil neste år så er det et nederlag for klubben. Gud så søt han er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Cech er høyst trolig tilbake mellom stengene. Keeperplassen er dog ikke det stedet hvor jeg er mest bekymret mtp skader. Cudicini må jo være verdens beste reservekeeper.

Året før dere kjøpte Cech var vel han den som hadde holdt nullen flest ganger i Premier League?

Lenke til kommentar
Cech er høyst trolig tilbake mellom stengene. Keeperplassen er dog ikke det stedet hvor jeg er mest bekymret mtp skader. Cudicini må jo være verdens beste reservekeeper.

Året før dere kjøpte Cech var vel han den som hadde holdt nullen flest ganger i Premier League?

Cudicini was recognised as the best goalkeeper in the Premier League in the 2002–2003 season, when he won the ITV "Golden Gloves" Premiership Goalkeeper of the Season award.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...