LarsP Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Laget begynner å se veldig bra ut. Det eneste som mangler er å få inn F. Luis slik at Dave kan returnere til sin vante plass på høyrebacken. Costa Hazard - Oscar - Schürrle Matic - Fabregas Luis - Terry - Cahill - Dave Courtois/Cech Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Kan bli artig å se hvilken rolle Oscar får i semi'n uten Neymar. Har ligget litt for lavt for min smak etter åpningskampen. For all del, jobbet godt defensivt (mener jeg leste i går at han har flest taklinger så langt i vm), men kunne trengt noen gode offensive kamper før sesongåpningen, ellers er jeg redd han fortsetter der han slapp i vår. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Har vært borte siden Fabregas overgangen. Har det kommet noen spillere inn eller ut som er bekreftet i fra klubben? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Borte? Sørpolen? Costa er vel klar? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Ghana. Chelsea og engelsk fotball er helt sinnsykt store der nede, men uten internett ble den lokale frisøren ved siden av oss den beste kilden min. Ikke solide saker med andre ord. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Costa er ikke bekreftet enda. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Chelsea bekreftet at det var enighet. Kontrakten har ikke blitt skrevet under på. Sikkert bare detaljert igjen, så han er så og si Chelsea-spiller med mindre noe plutselig skulle gå galt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Schurrle vært god denne VM, vil gjerne se mer av han!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Ikke bare VM, han var jo veldig god i treningskampene i forkant også. Våre kjære braslianere som har vært et fast inventar i startoppstillingen hele sist sesong, har vært fryktelig dårlige (med unntak av Oscar den første kampen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Er surt å være den eneste Chelsea supporteren i min omgangskrets. Hadde vært greit å hatt noen å dra på kamp med iallefall. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Kjenner meg igjen der Henrik, det hadde vært enklere å være rødtrøye, men ville jeg ha det lett hadde jeg ikke blitt Chelsea-supporter Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 11. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 11. juli 2014 Nei, det er en tung jobb. Ikke bare å kjøpe seg til hva som helst! 10 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Nei, det er en tung jobb. Ikke bare å kjøpe seg til hva som helst! Helt enig. Det er tryggere og velge Premier Leagues beste, mestvinnende og finansielt stabile lag, som også er det mest populære laget på skolen din. Da slipper man å ha harde tider som supporter og kan i tillegg dele ut leksjoner til andre klubbers supportere enten det gjelder managravgjørelser, inntekter, historie, trofefangst eller hva det skulle være. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ja, du tenker slik eg gjorde? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ryktes at Bertrand er på vei ut, jeg vil gjerne beholde han.. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ryktes at Bertrand er på vei ut, jeg vil gjerne beholde han.. Han spiller aldri, har ikke nivået..hva er vitsen? Fordi han er egenutviklet og engelsk? Gi heller gutten en sjanse til å få en karrière og selg han til en klubb der han får spille fast. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvor mange engelskmenn har vi igjen i troppen nå egentlig? Kan snart få problemer med homegrown-kvoten om ikke annet. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvor mange engelskmenn har vi igjen i troppen nå egentlig? Kan snart få problemer med homegrown-kvoten om ikke annet. er jo ikke bare engelskmenn den kvoten går på. Fabregas er jo f.eks homegrown. Samme vil Pogba være, hvis han kommer.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Bertrand er en solid backup, og det at han er homegrown vil hjelpe klubben ja. For å være ærlig så kan jeg ikke huske at han har vært så ræva de gangene han har fått sjansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå