Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Laget begynner å se veldig bra ut. Det eneste som mangler er å få inn F. Luis slik at Dave kan returnere til sin vante plass på høyrebacken.

Costa

Hazard - Oscar - Schürrle

Matic - Fabregas

Luis - Terry - Cahill - Dave

Courtois/Cech

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bli artig å se hvilken rolle Oscar får i semi'n uten Neymar. Har ligget litt for lavt for min smak etter åpningskampen. For all del, jobbet godt defensivt (mener jeg leste i går at han har flest taklinger så langt i vm), men kunne trengt noen gode offensive kamper før sesongåpningen, ellers er jeg redd han fortsetter der han slapp i vår.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke bare VM, han var jo veldig god i treningskampene i forkant også.

Våre kjære braslianere som har vært et fast inventar i startoppstillingen hele sist sesong, har vært fryktelig dårlige (med unntak av Oscar den første kampen).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er surt å være den eneste Chelsea supporteren i min omgangskrets.

Hadde vært greit å hatt noen å dra på kamp med iallefall.

Lenke til kommentar

Nei, det er en tung jobb. Ikke bare å kjøpe seg til hva som helst!

Helt enig. Det er tryggere og velge Premier Leagues beste, mestvinnende og finansielt stabile lag, som også er det mest populære laget på skolen din. Da slipper man å ha harde tider som supporter og kan i tillegg dele ut leksjoner til andre klubbers supportere enten det gjelder managravgjørelser, inntekter, historie, trofefangst eller hva det skulle være.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Ryktes at Bertrand er på vei ut, jeg vil gjerne beholde han..

Han spiller aldri, har ikke nivået..hva er vitsen? Fordi han er egenutviklet og engelsk? Gi heller gutten en sjanse til å få en karrière og selg han til en klubb der han får spille fast.

Lenke til kommentar

Hvor mange engelskmenn har vi igjen i troppen nå egentlig? Kan snart få problemer med homegrown-kvoten om ikke annet.

er jo ikke bare engelskmenn den kvoten går på. Fabregas er jo f.eks homegrown. Samme vil Pogba være, hvis han kommer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...