Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg sier på ingen måte at jeg er enige i alle summene Chelsea har bladd opp for enkelte spillere, er bare glad for at vi ikke gjorde det denne gang. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Greit, vi trenger en venstreback og en spiss. Føler i grunn ikke at det finnes noen gode alternativer til noen av posisjonene i markedet. Vi har jo Felipe Luis som venstreback, men han blir nok overpriset til tusen dersom vi skal få signert han. Costa for 300 millioner høres greit ut, men han har ikke bevist noe utover EN fantastisk sesong i Atletico og et forferdelig VM. Og med tanke på at Stamford Bridge har opparbeidet seg en forbannelse om at alle spisser etter Drogba flopper, ser ikke akkurat det så lyst ut. Endret 27. juni 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 FL har en klausul på 25m euro. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Mark har signert en ny et års kontrakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Blanda følelser, blir (litt for) spennende å se hvordan Costa gjør det for oss. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Han har vel ikke markedsverdi på £15m heller i mine øyne. Vil tro at hadde han vært fra Afrika eller noe shit ville han sikkert kostet rundt £10m. Det er ikke rart engelske klubber heller handler utenfra England når man ser prisene. Nå tøyser du. Glad det ikke er vi så punger ut så mye for en tenåring som forsatt har masse å bevise. I see what you did there. Eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Glad det ikke er vi så punger ut så mye for en tenåring som forsatt har masse å bevise. I see what you did there. Eller? Da ser du noe jeg ikke ser Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Costa er så godt som klar! Deilig deilig. Endelig en bad boy som kan tøyse med små guttene til Arsene! ? Kilde: chelseafc.com Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Lagets mest målfarlige midtstopper i deres faste 7-3-0 formasjon ? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Håper han bare var et one-season-wonder og flopper Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Da er det bare å vente på de nitriste supporterne som kommer med "Har han busslappen eller xD" evt kommer med dumme utsagn at han skal spille i forsvar. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Tror Costa blir å føle seg som det femte hjulet på bussen i Chelsea mtp på hvilke spisser han deler selskap med. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Ser ikke ut som Chelsea supporterne på facebooksiden er særlig fornøyd med signeringen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hadde igrunn ikke eg vært hvertfall. Ufyselig fyr. 1 Lenke til kommentar
colert Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Håper han bare var et one-season-wonder og flopper Det er det jeg frykter, og PL er noe helt annet enn la liga... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Han må iallfall legge fra seg slåing, spytting og andre uvaner. Nå som Suarez forsvinner så er jeg redd (for deres del) at han kommer til å få mye oppmerksomhet fra FA Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Han gjør ikke det hver kamp. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Han gjør ikke det hver kamp. Costa spytter ikke i hver kamp, men han filmer og er en ufyse i hver bidige kamp sånn ellers. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Tja, men det er det flere som er. Mange går bare under radaren i større grad. RvP blant annet. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Joda.. RvP er ganske så stygg, men jeg har sett Costa i rundt 30 kamper denne sesongen her alene og jeg kan vitterlig ikke huske en eneste av de kampene hvor han ikke har vært den soleklart mest usportslige fyren på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå