Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Jeg sier på ingen måte at jeg er enige i alle summene Chelsea har bladd opp for enkelte spillere, er bare glad for at vi ikke gjorde det denne gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit, vi trenger en venstreback og en spiss. Føler i grunn ikke at det finnes noen gode alternativer til noen av posisjonene i markedet. Vi har jo Felipe Luis som venstreback, men han blir nok overpriset til tusen dersom vi skal få signert han. Costa for 300 millioner høres greit ut, men han har ikke bevist noe utover EN fantastisk sesong i Atletico og et forferdelig VM. Og med tanke på at Stamford Bridge har opparbeidet seg en forbannelse om at alle spisser etter Drogba flopper, ser ikke akkurat det så lyst ut.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Han har vel ikke markedsverdi på £15m heller i mine øyne. Vil tro at hadde han vært fra Afrika eller noe shit ville han sikkert kostet rundt £10m. Det er ikke rart engelske klubber heller handler utenfra England når man ser prisene.

Nå tøyser du.

Glad det ikke er vi så punger ut så mye for en tenåring som forsatt har masse å bevise.

I see what you did there. Eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Glad det ikke er vi så punger ut så mye for en tenåring som forsatt har masse å bevise.

I see what you did there. Eller?

Da ser du noe jeg ikke ser :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tror Costa blir å føle seg som det femte hjulet på bussen i Chelsea mtp på hvilke spisser han deler selskap med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...