Emils. Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ja, om vi skulle tape mot City kommer heldigvis årets letteste hjemmekamp den 4. Oktober. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Liker at vi har City og Liverpool hjemme på våren når serien skal avgjøres. United har jeg enn så lenge ikke særlig tro på at plasserer seg så mye høyere enn toppen 2 plasser høyere enn de gjorde i år. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Veldig usikker på om jeg ønsker meg Costa til Chelsea nå, virker veldig rusten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Han tar det jo igjen med personligheten sin da... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Torres og Costa herjet jo i kveld. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Costa er bare en one-season-wonder. Endret 18. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Mangel på fotballforståelse? Han har vært ute med skade i lenger periode nå, og det synes. Allikevel er Costa en klassespiss uansett. Nå har generelt kollektivet Spania vært dårlig, og ikke minst er taktikken til Spania hårreisende. Costa er fortsatt velkommen. Gidder ikke å hoppe på vogna som bedømmer en av Europas beste spisser forrige sesong på bakgrunn av to kamper hvor han fortsatt har vist takter. Om Mourinho mener Costa er god nok, så er han det. Endret 18. juni 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Å ikke vær så hårsår da Just jestin' 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ikke hårsår, men det er forferdelig å bytte Costa mot Torres. Det skjønner alle uten en viss idiot på trenerbenken til Spania. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Costa ser allerede ut som en ekte Chelsea-spiss. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor ikke Spania kjørte på med masse innlegg når dem har Costa inne boksen, kan jeg ikke skjønne. Spess når Medel er midtstopper som er 1,70 høy. Men imponert over Chile, hvordan de spilte igår Nå får ihvertfall Costa hvile, og håper han kommer tilbake sulten og motivert. Off håper ikke han flopper for oss, vi har hatt uflaks med spissene våres en god stund nå, håper dette er det riktige valget. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Costa kan floppe så mye han bare orker, så lenge vi får se bilder som dette Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hahahaha! Den videoen passet gorilla imaget hans! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Costa ser allerede ut som en ekte Chelsea-spiss. Så han scorer ikke mål? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Haha, om det er noen som er oppskrytt så er det Luke Shaw. United er desperate når de betaler dobbelt så mye som han ville vært verdt om han ikke var britisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Han har vel ikke markedsverdi på £15m heller i mine øyne. Vil tro at hadde han vært fra Afrika eller noe shit ville han sikkert kostet rundt £10m. Det er ikke rart engelske klubber heller handler utenfra England når man ser prisene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Glad det ikke er vi så punger ut så mye for en tenåring som forsatt har masse å bevise. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 I tillegg har vi Azpi og ryktene sier også at Filipe Luis kommer! Om jeg husker riktig, og summene er korrekte, betaler vi det samme for Filipe Luis og Azpi som United betaler for Shaw. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Glad det ikke er vi så punger ut så mye for en tenåring som forsatt har masse å bevise. Virker som at folk glemmer fortere enn gullfisker av og til: - Willan £32m - Hazard £32m - Torres £50m - David Luiz £26m De fleste et par år eldre når de ble hentet, men det er likevel en vanvittig pris. Forsvarer ikke prisen av Shaw, jeg syntes han er for dyr. Det skulle vært betalt mindre og heller hatt mer i klausuler. Hvis han blir en topp spiller og holder i 10-15 år, er en totalsum på £30m nada. Men sånn er desverre England nå. Alle toppklubbene trenger engelske spillere, og de som faktisk har bra talent koster flesk. Endret 27. juni 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå