Dapper Chap Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Inntil jeg ser noen pålitelige kilder melde at Cesc er på vei til Chelsea, så har jeg den oppfatningen av at han er bedre enn som så. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nye sitater i fra Hazard. 'I am staying at Chelsea, 100 percent sure,' said the 23-year-old. 'Of course in football you never know, but I am under contract with Chelsea and I want to stay there. 'And I am in discussions with Chelsea for a new contract. It is only the beginning of the talks right now, but we have got time. 'But the fact that Chelsea have offered me a new deal means that they have got a lot of confidence in me, that I can do a good job, and that they can count on me.' - http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2653415/Eden-Hazard-100-percent-certain-stay-Chelsea-beginning-discussions-new-long-term-contract.html#ixzz34D7Iv3lg Bra! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Om vi ikke får noe offentlig bekreftelse fra en av klubben om de 2 omtalte overgangene før VM, syns jeg det lukter svidd av hele opplegget. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Det der leser jeg som en eneste stor 'Kom og hent meg, PSG' fra Hazard Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Satt og grublet over hva i all verden Cologne var for en klubb, men fant fort ut at det er jo selvfølgelig Köln... 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Akk ja. Alle disse engelske navnene på byer. Cologne for Köln, Naples for Napoli, Copenhagen.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Ekstremt spennende signering! Men han må overbevise meg på banen før jeg jubler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Inntil jeg ser noen pålitelige kilder melde at Cesc er på vei til Chelsea, så har jeg den oppfatningen av at han er bedre enn som så. Du undervurderte ham: http://www.chelseafc.com/news-article/article/3900839/title/fabregas-signs-for-chelsea Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Trodde ikke han var en så stor klyse. My bad. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 He said: 'Firstly I would like to thank everyone at FC Barcelona where I enjoyed three wonderful years. It was my childhood club and I will always be proud and honoured that I had a chance to play for such a great team. 'I do feel that I have unfinished business in the Premier League and now is the right time to return. 'I considered all the other offers very carefully and I firmly believe that Chelsea is the best choice. They match my footballing ambitions with their hunger and desire to win trophies. They have an amazing squad of players and an incredible manager. I am fully committed to this team and I can't wait to start playing.' Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Midtstopper eller defensiv midtbane ? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Klassesignering! (forhåpentligvis!) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Trodde ikke han var en så stor klyse. My bad. Money talks... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Trodde ikke han var en så stor klyse. My bad. ÅÅÅÅÅÅÅÅ, dette digga meg så forferdelig mye. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Ganske morsomt å se hvor mye Brightside har greid å irritere folk her inne. Også på et diskusjonsforum, haha. Endret 12. juni 2014 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Forumet hadde desidert vært mer kjedelig uten Mr. Brightside. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Ganske morsomt å se hvor mye Brightside har greid å irritere folk her inne. Også på et diskusjonsforum, haha. Ja, det er ganske urovekkende at jeg har blitt diskutert mer idag enn Cesc til Chelsea. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det var vel en varslet katastrofe, om jeg kan si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå