Aleks Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 God pris, men langt i fra deilig. Luiz vil bli savnet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 24m hadde faktsik vært litt for mye også. 20m maks, og det er også med inflation og alt. Så jævlig LOL, 48m pund for Luiz.. herregud. Jeg hadde hundreprosent solgt ham for den prisen om jeg var i styret av hvilken som helst klubb. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Han er vel knapt verdt halvparten. Som en spiller jeg faktisk enig, men selve fyren er gull verdt. Så for meg er det litt vemodig at han forlater klubben, til tross for en påstått helt latterlig høy pris. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 https://twitter.com/ChelsVines/status/469946630813515776 Utrolig takknemlig for at han forlater England, og ikke går til en rival da. Selv om han ikke har vunnet PL. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Umulig å si nei til den prisen der, da kan vi handle en del i sommer innenfor rammene til FFP. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 God pris, men langt i fra deilig. Luiz vil bli savnet. Selvfølgelig ikke deilig i den forstand at jeg liker fyren, men for den summen så kan man ikke takke nei og vi trenger pengene. I tillegg så er Luiz mest likt for den han er av banen, på banen har han enda ikke markert seg skikkelig og overbevist nok. Så hvordan PSG klarer å konkludere med en sum opp mot £50m er umulig å forstå. Jeg kommer til å savne engasjementet til Luiz av banen, men på banen vil vi finne et billigere og bedre alternativ. Det er jeg 100% sikker på. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvis den prisen stemmer lurer eg veldig på hvordan PSG skal unngå FFP neste år..... Noe av det absolutt sykeste. De selger Cavani, men elendig kjøp fra PSGs side uansett. Ikke spilleren, men prisen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Synd når profiler forlater ligaen, har alltid likt Sideshow Bob Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hva i huleste er det folkene i PSG røyker? 400 mill?! Jeez.... 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Æsj, det var en skikkelig gavepakke til Chelsea. Muligens et enda verre kjøp enn Carroll, jeg trodde det skulle ta mange år før det skulle skje. Greit nok at PSG kan selge spillere for å holde seg innenfor FFP, men om de ikke bryter FFP er de nå dømt til å gå svekket ut av overgangsvinduet. Lenke til kommentar
Fratell Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hva går ryktene rundt Cavani ut på? Hvem er mest interessert, og pris? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hva går ryktene rundt Cavani ut på? Hvem er mest interessert, og pris? At de kommer til å selge Cavani er noe jeg bare tror de kommer til å gjøre. Det må de nesten gjøre med mindre de skal bryte FFP reglene... igjen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Kjipt å miste Luiz, men for den prisen så blir det vanskelig å si nei, pengene går vel til Costa, og resterende++ skal vel gå til dn ny DM og en ny VB håper jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hva går ryktene rundt Cavani ut på? Hvem er mest interessert, og pris? At de kommer til å selge Cavani er noe jeg bare tror de kommer til å gjøre. Det må de nesten gjøre med mindre de skal bryte FFP reglene... igjen. Så lenge de ikke får spillenekt i CL, virker det ut som de gir faen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Tror Cavani har sagt han blir. At Luiz blir et kjøp ala Torres og Carrol skjer ikke. De har betalt blodpris, men han vil til syvende og sist forsterke dem. Luiz har fått mye kritikk, der ikke alt har vært fortjent. Han gjør mye rart, men det var mer tidligere i karrieren. Dessverre er det umulig og ikke drite seg ut av og til, spesielt som midtstopper, og da får han høre det langt mer enn andre. Ekstremt spent på hvem som skal erstatte han. Pogba hadde vært noe. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Hva går ryktene rundt Cavani ut på? Hvem er mest interessert, og pris? At de kommer til å selge Cavani er noe jeg bare tror de kommer til å gjøre. Det må de nesten gjøre med mindre de skal bryte FFP reglene... igjen. Så lenge de ikke får spillenekt i CL, virker det ut som de gir faen. Personlig håper jeg PSG blir utestengt. Dessverre kommer aldri FFP til å funke. Det er bare som å sette opp en bomstasjon for å generere mer inntekt til mafiaen. Endret 23. mai 2014 av Emils. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Gi meg noe av det de røyker i Paris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Tror hele PSG-fadesen ender opp med at de til slutt blir utestengt, eieren blir lei og selger unna alt slik som Anzi gjorde. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) £50m for Luiz. Lololol. Værsågod PSG. Men må vel være en hensikt med kjøpet. PSG vet nok hva de driver med.. Høres latterlig ut allikevel. Endret 23. mai 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Arsenal vinner trofèer, og Chelsea tjener en haug av penger på overgangsmarkedet? Hva skjer med denne sesongen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå