Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Derby rykket opp til PL? Hvis ja så bør vi fornye låneavtalen til Bamford, slik at han får prøvd seg i PL.

Håper vi henter en klasse VB, så vi kan flytte Azpi tilbake til høyre, + at de får lov til å gå framover og hjelpe Willian og Hazard på kantene. Hadde vært nydelig!

Lenke til kommentar

Dette var den fjerde finalen på rad for U21-guttene. En imponerende milepæl, som Chelseas U21-trener Dermot Drummy ga utrykk for at han var stolt av.

Mestere i både FAYC og U21 PL denne sesongen.

På tide vi henter opp noen? JA!

Spillere som Baker, Ake, Kalas, Loftus Cheek, burde få sjansen til å spille seg inn i A laget.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Chelsea er vel ikke kjent for å bruke ungdommer fra egne rekker, på samme måte som City.

City er dog verre, de samler inn talenter fra hele verden og lar de råtne på rot.

En kollega (United-fan) påstod også det, så jeg sjekket.

Kom vel frem til noe sånn som 8/10 har vært i Chelsea siden før 2008, det kan vel regnes som "egne rekker"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Snakker du om spillerne på u21 nå eller? AllFather mente vel at dere ikke er blant de beste til å gi u21 spillerne sjangsen for A-laget.

Ah, jeg misforstod ja :)

Lenke til kommentar

Lurer på om det er mange chelsea fans her inne?

Etter at mr "Chelskie" kom og tok over chelsea ble alt mye bedre, men jeg har noen spørsmål om hva dere mener om dem? tongue.gif

Virker det ikke litt rart at dem kjøper de spillerne di har lyst på, og ikke tenker på pengene? wink.gif

Er Mourinho den rette mannen?, virker han ikke alt for sjølgod?

Blir det gull i premier og champions league i år?

Hvem er topp 3 av spillerne og hvem er de dårligste?

hvem blir de neste spillerne di kjøper?

Håper det er mange chelsea fans her da!? harhar.gif

7172899[/snapback]

Svar på spørsmålene dine:

1. Nei, det er ikke rart. Klubben driter penger.

2. Absolutt ikke. Mourinho er en drittsekk.

3. Gull? Ikke faen. Du er heldig hvis du ser dem i semifinale.

4. Mikel, Makalele, Gallas (Av den enkle grunn at de er svarte). Den dårligste spilleren må være Lampard, fordi han heter Frank til fornavn.

5. De har ikke råd til flere, så en 'neste spiller' skal du få vente lenge på.

6. Ingen Chelsea fans her, nei. Nettopp fordi Chelsea er og forblir en drittklubb i mine, og alle andres øyne. Unntak: Et fåtall i London. nupe.gif

Dette er morsomt og lese i 2014.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...