ilpostino Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg har slått sammen endel dobbelposter. hvis dere har noe å tilføye bruk redigerings-knappen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dette er vanskelig, skikkelig vanskelig, å akseptere. Hvordan i all verden skjedde dette? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Liverpool spillte best. Derfor Er lov å ligge bakpå på bortebane. Chelsea skapte lite Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 kvitrafn, dere hadde ikke endel spillere. men VIKTIGSTE tingen er at dere hadde ingen å ta på for å skifte kampen som mot oss. Kalou og Drogba kom på mot oss og gjorde det mye vanskeligere. Belletti og Di Santo er ikke det samme. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Liverpool spillte best. Derfor Er lov å ligge bakpå på bortebane. Chelsea skapte lite Helt greit om motstander laget hadde scoret et godt mål. Men å tape på brua mot pool pga et slikt mål. Nei, sånt bør ingen mennesker oppleve. Ring Amnisty dette er ren skjær tortur vist på direkte tv verden over. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Enig. Burde vært skuddet til Gerrard istedenfor. Men dere var ikke gode nok i dag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 FANTASTISK KAMP I DAG! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for kampen. Dere manglet spillere som kanskje hadde endret kampbildet til deres fordel i dag. Jeg tenkte at det laget som vant i dag kommer til å vinne serien og jeg er glad det var oss. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for kampen. Dere manglet spillere som kanskje hadde endret kampbildet til deres fordel i dag. Jeg tenkte at det laget som vant i dag kommer til å vinne serien og jeg er glad det var oss. Words! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Synd det er så få Chelsea-folk og mobbe her inne Hvor er dem når man først trenger dem? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Takk for kampen. Dere manglet spillere som kanskje hadde endret kampbildet til deres fordel i dag. Jeg tenkte at det laget som vant i dag kommer til å vinne serien og jeg er glad det var oss. Jau. Gratulerer med seriegullet, vel fortjent! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Takk Points, det vermer mitt hjerte! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hovmot står for fall, Kjetil. Ikke glem det! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Treblad, det blir aldri aktuelt Når vi slår Scum og Chelsea, uten å være i form engang, lukter det godt. Vi har mye potensiale som vi ikke har fått ut enda. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Selvfølgelig. Jeg tar av meg hatten og synes faktisk gårsdagens seier var fortjent - selv om det er bittert å innrømme det. Men det forandrer likevel ikke det faktum at sesongen er ung og at dere har hatt en varierende prestasjonsgraf, dere også. Alt kan skje. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Selvfølgelig, alt kan skje. Men vi må få lov å glede oss etter et fantastisk start på sesongen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Of course. Jeg prøver bare å jekke deg ned et par hakk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, tror kanskje det trengs også Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kombortabel seier og en meget komfortabel Lampard-chip. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Som egentlig var et innlegg mot Anelka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå